uszkodzona krawędź - zdjęcie

Data: 2009-12-21 16:51:27
Autor: pearljb
uszkodzona krawędź - zdjęcie
Użytkownik "Wojciech Sulewski" <a@a.a> napisał w wiadomości news:hgo58v$9u1$1news.onet.pl...
Wszystkie zdjęcia pokazują ten sam fragment krawędzi w różnych ujęciach -
miejsce w którym jest największe uszkodzenie. Zrobiło mi się tak po niecałym
tygodniu jeżdżenia.
W jaki sposób najlepiej to naprawić? Chodzi mi raczej o domowe sposoby
(pilniki, kamienie itd.) a nie o serwis.

Pilniczkiem przejedz, wypij piedziesiatke i jezdzij dalej. Tak bywa, a ze nowe to musi bolec :P
Pozdrawiam

Data: 2009-12-21 18:09:49
Autor: Wojciech Sulewski
pearljb wrote:
Pilniczkiem przejedz, wypij piedziesiatke i jezdzij dalej.

Jeździć dalej już niestety nie mogę, bo wróciłem z gór. :)
Chodzi mi teraz o to, żeby dobrze naprawić tę krawędź. Tam jest tak jakby zdrapany fragment krawędzi - dziura po prostu. Jeśli to spiłuję, to jedynie to wyrównam a dziura nadal pozostanie - chyba, że jakoś źle to sobie wyobrażam.
Może na tym zdjęciu lepiej widać problem:
http://sulewski.pl/tmp/snb/5.JPG
--
pozdr.,
Wojciech Sulewski

Data: 2009-12-21 20:53:51
Autor: J.F.
Użytkownik "Wojciech Sulewski" <a@a.a> napisał w wiadomości news:hgoa4t$mo7$1news.onet.pl...
pearljb wrote:
[...]

Z pustego i Salomon nie naleje - dziura zostanie :-)

Po prostu sie tym nie przejmuj, wygladz w miare na rowno z reszta.

A na przyszlosc:
-nie jezdzic po kamieniach,
-nie ogladac dechy od spodu przez rok, po co sie denerwowac ? :-)

J.

Data: 2009-12-22 04:00:03
Autor: marcopolo
uszkodzona krawędź - zdjęcie

Wojciech Sulewski napisał(a):
Je�dzi� dalej ju� niestety nie mog�, bo wr�ci�em z g�r. :)

i co zle się jeździło? jesli deska jezdzi i nie odczuwasz zadnego
dyskomfortu to nie ma potrzeby sie przejmowac jakims odpryskiem
krawedzi.

Data: 2009-12-22 23:36:22
Autor: Wojciech Sulewski
marcopolo wrote:
i co zle się jeździło? jesli deska jezdzi i nie odczuwasz zadnego
dyskomfortu to nie ma potrzeby sie przejmowac jakims odpryskiem
krawedzi.

W ostatni dzień kilka razy mi ta krawędź "puściła". Postaram się to delikatnie wyrównać.