uszkodzona krawędź - zdjęcie

Data: 2009-12-23 16:50:45
Autor: Bartosz Bogucki
uszkodzona krawędź - zdjęcie

W jaki sposób najlepiej to naprawić? Chodzi mi raczej o domowe sposoby
(pilniki, kamienie itd.) a nie o serwis.

Deska - nowy Voelkl Coal XT 2010 ale nie chcę, żeby to była antyreklama,
bo
z deski jestem bardzo zadowolony :)

jak wydałeś kupę asy na dechę to nie rozumiem czemu nie chcesz zanieść do
serwisu. Pilnikiem w domu to może się uda a może nie, ale jeśli oddasz w
ręce doświadczonego serwisanta, nie typu decathlon czy gosport, tylko
prawdziwego serwisu gdzie robią to ręcznie, to będą mieli sprzęt żeby to
zrobić możliwie najdokładniej, bo mają do tego odpowiedni sprzęt. Dla mnie
tą krawędź trzeba potraktwać z boku, a do tego to niestety zwykła ostrzałka
się nie nadaje, pilnikiem ręcznie to jedynie pogorszysz sprawę bo krawędź
nie dość że jest nadszarpana to jeszcze bdzie nierówna. Nie wygłupiaj się i
idź do serwisu!

A IMHO to nie anyreklama deski tylko ośrodka

--
snowboard, nie ma lepszego powodu by czekać na zimę
SC GD 164 W