uszkodzona krawędź - zdjęcie

Data: 2009-12-23 23:11:58
Autor: Wojciech Sulewski
uszkodzona krawędź - zdjęcie
Ok, dla zainteresowanych koniec historii:
http://sulewski.pl/tmp/snb/0.JPG

Znalazłem gościa z serwisu, który ręcznie delikatnie wyrównał boczną krawędź.

Przy okazji polecam serwis w Intersport w King Cross w Poznaniu.
--
pozdr.,
Wojciech Sulewski

Data: 2009-12-30 23:55:01
Autor: maniek
uszkodzona krawędź - zdjęcie
Znalazłem gościa z serwisu, który ręcznie delikatnie wyrównał boczną krawędź.

W sklepach sportowych można kupić taką ręczną osełkę do krawędzi. Chodzi o to, żeby usunąć ten metal, co się wywiną na zewnątrz. To przez to wystające kanty puszczają. Co do ubytków, to nawet najlepszy serwis ma na to jedną metodę - przeszlifować całe ślizgi, ale jak się będziesz każdym zadrapaniem przejmował, to Ci decha nie doczeka końca sezonu.

Jedna rada, to co wystaje skrobać na bieżąco, a raz na jakiś czas (zależy na ile ma Ci ta decha wystarczyć) oddajesz ślizgi do szlifowania.

Pozdrawiam
Maniek

Data: 2009-12-31 15:23:03
Autor: Bartosz Bogucki
uszkodzona krawędź - zdjęcie
 Co do ubytków, to nawet najlepszy serwis ma
na to jedną metodę - przeszlifować całe ślizgi, ale jak się będziesz każdym zadrapaniem przejmował, to Ci decha nie doczeka końca sezonu.

a o uzupełnianiu ubytków nie słyszałeś?

--

SC GD 164 W
pozdr bq