uszkodzona przerzutka

Data: 2009-06-21 17:09:20
Autor: Szprota aka Stefandora
uszkodzona przerzutka
Witam,

mam uszkodzoną przerzutkę - zmielona, wygięty koszyk. Generalnie mam manię zbierania wszystkich takich śmieci i mnie ona nie przeszkadza, ale brak mi argumentów za uratowniem jej przed wyrzuceniem. Pytanie: czy może się jeszcze do czegoś przydać? Jakieś części, np. kółeczka, itp.?

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-06-21 17:17:29
Autor: click
uszkodzona przerzutka
Szprota aka Stefandora pisze:
[...]

tak
moze sie przydac, nawet taki sram poszedl do recyklingu
http://speed4fun.ovh.org/sram/images/sram1.jpg
--
c l i c k 'n' r i d e   | kto nie pije, ten nie jedzie
"Who wants to pedal bike uphill?

Data: 2009-06-21 17:21:42
Autor: Szprota aka Stefandora
uszkodzona przerzutka
click wrote:
[...]

Ale co i jak konkretnie?

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-06-21 17:55:12
Autor: Kuba Stasiak
uszkodzona przerzutka
Jak kółeczka są w dobrym stanie to nadzadzą się do drugiej przerzutki (takiej samej) w przyszłości. Kółeczka są drogie, często nowe to wartość 1/3 nowej przerzutki.

Data: 2009-06-21 17:58:33
Autor: Szprota aka Stefandora
uszkodzona przerzutka
Kuba Stasiak wrote:
Jak kółeczka są w dobrym stanie to nadzadzą się do drugiej przerzutki (takiej samej) w przyszłości. Kółeczka są drogie, często nowe to wartość 1/3 nowej przerzutki.

Jedno się przyda, drugie zostało uszkodzone ;)
A co ze sprężyną? Pewnie wymontować się da, ale czy jest możliwość wymiany jej w sprawnej przerzutce? Uszkodzona to xt, a ewentualnym beneficjentem byłby xtr.

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-06-21 21:16:02
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
uszkodzona przerzutka
Dnia 21.06.2009 17:58 użytkownik Szprota aka Stefandora napisał :
Kuba Stasiak wrote:
[...]

W zasadzie to jak się uprzesz to wszystko się da przeszczepić. Przerzutka XTR jest mocno rozbieralna, XT mniej, ale zawsze można coś pokombinować. Ja mam karton, w którym trzymam takie porozwalane graty, że można by mnie posądzić o bycie zbieraczem złomu. ;-) Uważam, że warto, parę razy już żałowałem, że wyrzuciłem jakieś zniszczone, czy zużyte części czy akcesoria (ale to było bardzo dawno temu), bo po jakimś czasie okazywało się, że coś jeszcze z nimi można było zrobić. BTW po co chcesz zmieniać sprężynę w XTR?

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-06-22 00:12:51
Autor: Szprota aka Stefandora
uszkodzona przerzutka
Mikołaj "Miki" Menke wrote:
BTW po co chcesz zmieniać sprężynę w XTR?

W sumie na razie nie chcę, to takie założenie na wszelki wyp. Jest taki Pan Mechanik, który już nie tylko mi powiedział, że trzeba wymiecić przerzutkę, bo sprężyna już nieteges, ale moim zdaniem to ściema albo taka mania. W każdym razie to mnie kiedyś jakoś tak zainspirowało, że może ostatecznie można poeksperymentować. BTW, jak byłam mała, to mój tata mówił, żebym przynosiła do domu każdą śrubkę i inne takie, które znajdę... i tak mi zostało. Ostatnio znalazłam na drodze klucz płaski ;)

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-06-22 01:00:58
Autor: sufa
uszkodzona przerzutka
On 22 Cze, 00:12, Szprota aka Stefandora <stefand...@onet.eu> wrote:

Ostatnio znalazłam na drodze klucz płaski ;)

O to dobrze, bo zgubiłem na drodze właśnie.
Bądź tak miła i prześlij on do mnie, posłałem Ci prv adres oraz nr
telefonu. Prześlij kurierem albo smsem.

Jacek

--
sig under construction
http://zegarki.u2.pl

Data: 2009-06-22 01:05:52
Autor: Szprota aka Stefandora
uszkodzona przerzutka
On 22 Cze, 10:00, sufa <jace...@irc.pl> wrote:
> [...]

O to dobrze, bo zgubiłem na drodze właśnie.
Bądź tak miła i prześlij on do mnie, posłałem Ci prv adres oraz nr

Oczywiście, jeszcze gratisa dorzucę.

--
Pzdr,
Dorota

Data: 2009-07-01 11:02:35
Autor: Raist
uszkodzona przerzutka
Użytkownik ""Mikołaj \"Miki\" Menke"" <miki@menek.one.pl> napisał w wiadomości news:igd2h6-vba.ln1menek.one.pl...
[...]

mam dwie szuflady właśnie takich "przydasiek" i czasem się przydają :)

Raist

Data: 2009-07-01 11:00:37
Autor: Raist
uszkodzona przerzutka
Użytkownik "Kuba Stasiak" <mp3fan@op.pl> napisał w wiadomości news:h1ll51$pc9$1news.onet.pl...
Jak kółeczka są w dobrym stanie to nadzadzą się do drugiej przerzutki (takiej samej) w przyszłości. Kółeczka są drogie, często nowe to wartość 1/3 nowej przerzutki.

nie takie drogie, kółeczka od deore których używam w iksteerze M900 kosztują niecałe 30 zł :)

Raist

Data: 2009-06-22 00:45:43
Autor: click
uszkodzona przerzutka
click wrote:
[...]

nie pamietam
gosc w kazdym razie byl zachwycony

--
c l i c k ' n ' r i d e | MSPANC
Cigarettes and coffee, man, that's a combination

Data: 2009-06-22 00:54:21
Autor: Szprota aka Stefandora
uszkodzona przerzutka
click wrote:
[...]

:)  ok, będziem eksperymentować

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-06-21 22:10:28
Autor: Adrian S.
uszkodzona przerzutka
Szprota aka Stefandora wrote:

[...]

A może się podepnę. Czy można kupić cały wózek przerzutki? Kolega polamał
obie blachy w nowym XT Shadow a zauważyłem, że po wykręceniu małej śrubki
około M3 można cały wózek zwolnić...

--
Adrian S. the Lajt Rider

uszkodzona przerzutka