uszkodzona roleta, ma ktośpodobną, nie wiem jak naprawić ?

Data: 2009-09-06 12:41:32
Autor: xXx
uszkodzona roleta, ma ktośpodobną, nie wiem jak naprawić ?
Zerwał się sznurek od rolety i nie mogę dojść jak był połączony, tak aby to
działało. Wewnątrz bloczka widać rowek na 2 sznurki i jest metalowa blokada.
Działo to tak że trzeba było pociągnąć na dół aby blokada puściła. Może ma ktoś
podobną roletę i mógłby zrobić zdjęcie z opisem jak ma być poprowadzony sznurek ?

http://img193.imageshack.us/i/roleta.jpg/

--

uszkodzona roleta, ma ktośpodobną, nie wiem jak naprawić ?