uszkodzona szyba

Data: 2009-12-26 22:55:28
Autor: Kuba \(aka cita\)
uszkodzona szyba
Kuba (aka cita) wydusił z siebie te słowy:

(...)

nikt nie wie, czy po prostu mądrzy i wszystkowiedzący pmsowicze uznali moje pytanie za zbyt niskiego poziomu, zeby odpowiedziec?

:(

--
Kuba (aka cita) gg:1461968   www.cita.pl
Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)

Data: 2009-12-26 23:21:35
Autor: Bydlę
uszkodzona szyba
On 2009-12-26 22:55:28 +0100, "Kuba \(aka cita\)" <yes.or.no@wp.pl> said:

[...]

Przecież sam zacytowałeś, że pojazd musi być sprawny, wyposażony i niezgrażający itd.
Pęknięta szyba nie jest bezpieczna, grozi i naraża.

--
Bydlę

uszkodzona szyba