uszkodzona umywalka ceramiczna - jak naprawić?

Data: 2009-12-14 13:02:45
Autor: Prawusek
uszkodzona umywalka ceramiczna - jak naprawić?
"Maciej S." <macius@cyberia.pl> wrote in message
Witam,

Spadł mi szklany dezodorant na umywalkę ceramiczna, powstał odprysk z
linijnym pęknięciem tak jak na zdjęciu:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/70aedd3e0b137fe8.html

Jak to naprawić, są jakieś zestawy, możecie coś polecić?
Czy iść do Castoramy i popytać gości?

MS

Wziąć wymiary i typ oraz producenta - może trafi się nawet taka sama, albo
wymienić na inną.

Data: 2009-12-14 13:33:30
Autor: Maciej S.
uszkodzona umywalka ceramiczna - jak naprawić?

Wziąć wymiary i typ oraz producenta - może trafi się nawet taka sama, albo
wymienić na inną.

Nie mam czasu się w to bawić - nie ma innych metod bardziej na łatwiznę?

MS

Data: 2009-12-14 14:57:48
Autor: Prawusek

"Marek Dyjor" <mdyjor@poczta.onet.pl> wrote in message
Maciej S. wrote:

> Nie mam czasu się w to bawić - nie ma innych metod bardziej na
> łatwiznę?

wstawić miskę ;-)

Może golić się w kuchni, myć nad wanną lub w brodziku, albo wykopsać
umywalkę za 3 kilo i kupić nową za 300 zetów. Może też poszerzyć szczelinę i
wypełnić na świeżo Ośmiorniczką.

uszkodzona umywalka ceramiczna - jak naprawić?