uszkodzona umywalka ceramiczna - jak naprawić?

Data: 2009-12-14 14:13:57
Autor: Jackare
uszkodzona umywalka ceramiczna - jak naprawić?
Użytkownik "Maciej S." <macius@cyberia.pl> napisał w wiadomości news:hg554p$ghv$1news.onet.pl...

Jak to naprawić, są jakieś zestawy, możecie coś polecić?
Czy iść do Castoramy i popytać gości?

Da sie i to dość prosto. Naprawa przez wymianę. Umywalki. Poważnie.
--
Jackare

Data: 2009-12-14 18:00:17
Autor: Maciej S.
uszkodzona umywalka ceramiczna - jak naprawić?

Da sie i to dość prosto. Naprawa przez wymianę. Umywalki. Poważnie.
-- Jackare

Dlaczego nie można zastosować róznych naprawiaczy do akrylu? Bo to ceramika?
Ta szczelina mi specjalnie nie przeszkadza - naprawiając miałem jedynie na myśli głównie efekt kosmetyczny.
Co do wymiany umywalki - dam radę to zrobić sam (o hydraulice wiem że jest)? W sencie podłączenia umywalki do spływu.
I jak to wymienić - rozwalić, zdjąć z szafki?

MS

Data: 2009-12-14 18:05:54
Autor: Boombastic

Użytkownik "Maciej S." <macius@cyberia.pl> napisał w wiadomości news:hg5qv1$np4$1news.onet.pl...

[...]

Tymczasowo możesz to nawet zalać klejem typu super glue jak ci wygląd nie przeszkadza. A umywalka jest pewnie osadzona na jakiejś uszczelce lub silikonie, więc trzeba pewnie podciąć lub próbować ją podnieść z szafki.
Podłączenie jest proste.

Data: 2009-12-15 06:40:59
Autor: basti78
uszkodzona umywalka ceramiczna - jak naprawić?

Użytkownik "Maciej S." <macius@cyberia.pl> napisał
Dlaczego nie można zastosować róznych naprawiaczy do akrylu? Bo to ceramika?

no popatrz, to nie takie skomplikowane ;)))

skoro jest pęknięcie, zapewne również zacznie Ci się do tego sączyć woda, zaciekac, gdzies tam sie sobie zbierac, grzybek zacznie sie robic

ale klej klej ;))) bedzie dobrze ;)))

--

Sebastian

Data: 2009-12-15 08:06:32
Autor: Jackare
uszkodzona umywalka ceramiczna - jak naprawić?

Dlaczego nie można zastosować róznych naprawiaczy do akrylu? Bo to ceramika?
Sam sobie odpowiedziałeś.

Ta szczelina mi specjalnie nie przeszkadza - naprawiając miałem jedynie na myśli głównie efekt kosmetyczny.
To ją wymień bo ten efekt kosmetyczn będzie jak leczenie syfa pudrem. Przy pęknięciu miski umywalki może dojść do jej całkowitego pęknięcia w trybie nagłym, zwłaszcza jeżeli potraktuje się ją gorącą wodą. Umywalka jest wypalana i występują w niej znaczne naprężenia.

Co do wymiany umywalki - dam radę to zrobić sam (o hydraulice wiem że jest)? W sencie podłączenia umywalki do spływu.
I jak to wymienić - rozwalić, zdjąć z szafki?

Dasz radę pod warunkiem, że nie masz dwóch lewych rąk i masz narzędzia. Jeżeli nie masz i sama myśl o wykonaniu takich prac powoduje u Ciebie bezsenność wezwij kogoś kto się tym zajmuje. Za demontaż i montaż umywalki z jej uszczelnieniem do ściany zapłacisz od 50 do 120 zł . Jeżeli nie masz narzędzi i materiałów, masz szansę wydać na nie około 40-80 zł (klucz/szczypce rozstawne "żabka", wkrętaki, klucz kilka kluczy do śrub (mocowanie baterii), silikon sanitarny, taśma do osadzenia na szafce, kołki do ściany, uszczelka lub dwie do syfonu, mogą być potrzebne nowe wężyki do baterii.).
Może być potrzebna wiertarka udarowa i wiertła z widią jeżeli nowa umywalka nie będzie identyczna jak stara
Instalator zrobi ci to maksymalnie w godzinę.
--
Jackare

Data: 2009-12-15 11:28:28
Autor: Maciej S.
uszkodzona umywalka ceramiczna - jak naprawić?

Użytkownik "Jackare" <j@sp.de.uk.pl> napisał w wiadomości news:hg7chu$3gl$1achot.icm.edu.pl...

Dzięki za najbardziej pomocną odpowiedź - chyba dotarło do mózgownicy :))

MS

uszkodzona umywalka ceramiczna - jak naprawić?