uszkodzona umywalka ceramiczna - jak naprawić?

Data: 2009-12-15 06:38:06
Autor: basti78
uszkodzona umywalka ceramiczna - jak naprawić?

Użytkownik "Maciej S." <macius@cyberia.pl> napisał
Spadł mi szklany dezodorant na umywalkę ceramiczna, powstał odprysk z linijnym pęknięciem tak jak na zdjęciu:

jesli mniej "zabawy" jest dla Ciebie z rzeźbą w G czyli klejeniem i łataniem tego pęknięcia, co da zapewne pięęęęęęękny efekt, no chyba ze tez sobie poszkliwisz i wypalisz to potem, ale to pikus - od czego suszarka albo domowy piekarnik......... co skończy się i tak na wymianie ;)

niz kupic nową miskę, co jest JEDYNYM rozwiązaniem tego problemu poza jakimiś wydumkami

to ja juz nie wiem ;)))

poza tym ja to w ogóle widzę mało o świecie wiem, bo nie znałem slowa "linijny" - czyli, ze co? to pękniecie zaczeło lnieć? umywalka zyje !!! ;)

lepiej idź do Casotramy "popytaj gości" - to lepiej niż wróżka ;)))

--

Sebastian

Data: 2009-12-15 11:27:23
Autor: Maciej S.
[...]

Nie musisz byś sarkastyczny :))

Nie pomyślałem że takie małe pęknięcie może naruszyć konstrukcję umywalki i jej wytrzymałość, o grzybie jakoś też nie pomyślałem.
Jeśli tak jest jak piszecie to rzeczywiście chyba ją wymienię. Muszę popytać hydraulików, bo z doświadczenia wiem że do tak małej roboty to ciężko kogoś znaleźć za rozsądne pieniądze (do 100 zł).

Co do typu - muszę znaleźć taką samą? Czy może być tylko wymiarami zbliżona?

MS

Data: 2009-12-15 11:59:26
Autor: Jackare
Użytkownik "Maciej S." <macius@cyberia.pl> napisał w wiadomości news:hg7oab$7hg$1news.onet.pl...

[...]

Patrz przede wszystki na to by była dopasowana do szafki, czyli nie kupuj kwadratowej umywalki do szafki z półokrągłym wycięciem, nie kupuj umywalki wpuszczanej jeżeli masz taką stojącą na szafce itd.
Skąd jesteś ?
--
Jackare

Data: 2009-12-15 17:48:05
Autor: Maciej S.
uszkodzona umywalka ceramiczna - jak naprawić?
Skąd jesteś ?
-- Jackare

Kielce. Ale dam sobie jakoś radę :))

MS

Data: 2009-12-15 18:10:27
Autor: Prawusek

"Maciej S." <macius@cyberia.pl> wrote in message
> Skąd jesteś ?
> -- > Jackare

Kielce. Ale dam sobie jakoś radę :))

MS

Blacharz od blachary?

Data: 2009-12-16 15:08:20
Autor: Maciej S.
uszkodzona umywalka ceramiczna - jak naprawić?

Blacharz od blachary?

????

Data: 2009-12-15 12:14:01
Autor: Prawusek
> [...]

> poza tym ja to w ogóle widzę mało o świecie wiem, bo nie znałem slowa
> "linijny" - czyli, ze co? to pękniecie zaczeło lnieć? umywalka zyje !!!
;)

> [...]

kogoś
znaleźć za rozsądne pieniądze (do 100 zł).

Co do typu - muszę znaleźć taką samą? Czy może być tylko wymiarami

    Jak kupiona z szafkę trzeba taką samą, albo następną kupić z szafką o
podobnych wymiarach, abu większych przeróbek nie robić. W takim przypadku,
gdy otwory będą w tych samych miejscach wystarczy uszkodzoną odkręcić od
ściany (nie od szafki) i następną przykręcić. Robota nie jest przyjemna,
gdyż dostęp jest jak do Werbińskiego, co to czarne podniebienie ma...

uszkodzona umywalka ceramiczna - jak naprawić?