uszkodzona wanna akrylowa - czym kleić?

Data: 2010-12-22 13:19:56
Autor: geyb
uszkodzona wanna akrylowa - czym kleić?
Dzięki za fotki!
Przekonałeś mnie, żeby do łazienki kupić klasyczną stalową emaliowaną wannę, a nie modny ostatnio "plastik".

g.

Data: 2010-12-22 19:48:16
Autor: Jarek P.

Użytkownik "geyb" <geyb@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iesqcu$j3t$1inews.gazeta.pl...
Dzięki za fotki!
Przekonałeś mnie, żeby do łazienki kupić klasyczną stalową emaliowaną wannę, a nie modny ostatnio "plastik".

To terach chłopie módl się, żeby ktoś nie podlinkował dla odmiany zdjęcia stalowej wanny z odpadniętą emalią, bo będziesz musiał beczkę do łazienki wstawić ;-)

J.

Data: 2010-12-22 20:16:18
Autor: Jo'Asia
uszkodzona wanna akrylowa - czym kleić?
Jarek P. wystukał:

Użytkownik "geyb" <geyb@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:iesqcu$j3t$1inews.gazeta.pl...
Dzięki za fotki!
Przekonałe¶ mnie, żeby do łazienki kupić klasyczn± stalow± emaliowan± wannę, a nie modny ostatnio "plastik".

To terach chłopie módl się, żeby kto¶ nie podlinkował dla odmiany zdjęcia stalowej wanny z odpadnięt± emali±, bo będziesz musiał beczkę do łazienki wstawić ;-)

Jak ładna to czemu nie... ;-)
http://3rings.designerpages.com/2008/07/18/e-legnos-wooden-bathtub/

Jo'Asia

--
 __.-=-.  -< Joanna Słupek >-- -- -- -- -- < http://goodreads.com/spriggana >-
  -- <()>  -< http://esensja.pl/ >-- -- -- -- -- -- -< http://bujold.sf-f.pl/ >-

Data: 2010-12-23 00:27:12
Autor: Borys Pogoreło
Dnia Wed, 22 Dec 2010 13:19:56 +0100, geyb napisał(a):

Dzięki za fotki!
Przekonałe¶ mnie, żeby do łazienki kupić klasyczn± stalow± emaliowan± wannę, a nie modny ostatnio "plastik".

 Skoro lubisz tak miły ciału lodowaty dotyk zimnego metalu... :)

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

uszkodzona wanna akrylowa - czym kleić?