uszkodzony boot sector

Data: 2011-01-28 18:21:20
Autor: Andrzej
uszkodzony boot sector
Witam,
po włączeniu komputera (XP, jeden dysk, jeden system) wyświetla się komunikat:

Hard disk boot device has changed or boot sector has been modified.Confirm the new boot sector in setup and run a virus scan program.

Dalej mam do wyboru F1 jak to wcisnę to włącza mi się system i jest F2 do wyboru do wejścia do biosu.

Nie bootuje napęd dyskietek i CD.

Jak pod uruchomionym XP naprawić ten błąd.

Data: 2011-01-28 18:31:44
Autor: geyb
uszkodzony boot sector
Jak pod uruchomionym XP naprawić ten błąd.

Zapytaj na grupie windowsowej, jakim programem na działającym systemie zmodyfikować sobie bootsector.
Nie rozumiem, musisz wybierać najtrudniejsze rozwiązanie?

g.

Data: 2011-01-28 18:32:04
Autor: Radosław Sokół
uszkodzony boot sector
W dniu 28.01.2011 18:21, Andrzej pisze:
[...]

Przecież wyraźnie Ci pisze, że masz to w BIOSie poprawić,
a nie w systemie.

Co robiłeś zaraz przed tym, jak się ten komunikat zaczął
pojawiać?

Data: 2011-01-28 19:29:46
Autor: Andrzej
uszkodzony boot sector
> [...]

a nie w systemie.

Co robiłeś zaraz przed tym, jak się ten komunikat zaczął

Przed pojawieniem się komunikatu zepsuł się zasilacz.
Po wymianie zasilacza jest j.w.

Data: 2011-01-28 20:42:21
Autor: animka
uszkodzony boot sector
W dniu 2011-01-28 18:21, Andrzej pisze:
Dalej mam do wyboru F1 jak to wcisnę to włącza mi się system i jest F2 do wyboru
do wejścia do biosu.

To wejdĹş do Biosu i ustaw jako pierwsze bootowanie z CD-ROM.

--
animka

Data: 2011-01-28 20:51:19
Autor: kopiarkaWYTNIJTO
uszkodzony boot sector
To wejdź do Biosu i ustaw jako pierwsze bootowanie z CD-ROM.

Jest/było tak ustawione.

--

uszkodzony boot sector