uszkodzony ekran, jak odzyskac kontakty (wave s8500)

Data: 2011-10-29 19:50:50
Autor: PaBeLo
uszkodzony ekran, jak odzyskac kontakty (wave s8500)
Witam serdecznie,
Moja mama miała dzi¶ wypadek spadła (s8500) jej fala i rozbiła się, ekran nic nie wy¶wietla. Telefon się wł±cza, słychać dĽwięk powitalny. Potrzeba koniecznie odzyskać kontakty, hasła itp.
Zainstalowałem Kies'a ale ten nie widzi telefonu, być może muszę najpierw wpisać PIN? Czy jest jakie¶ wyj¶cie?
Niestety nie znam się kompletnie na tym modelu, a czas nagli (pilny wyjazd), wiec nie mam za bardzo czasu aby "wgłębić" się w temat.
Z góry dziękuję za rady.

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-10-30 09:45:14
Autor: Bydlę
On 2011-10-29 17:50:50 +0000, PaBeLo <blizar1@poczta[123antispam].onet.pl> said:

Witam serdecznie,
Moja mama miała dzi¶ wypadek spadła (s8500) jej fala i rozbiła się, ekran nic nie wy¶wietla. Telefon się wł±cza, słychać dĽwięk powitalny. Potrzeba koniecznie odzyskać kontakty, hasła itp.(...) Czy jest jakie¶ wyj¶cie?

Oczywi¶cie, że jest.

Niestety nie znam się kompletnie na tym modelu,

I dlatego tym się zajmujesz?

Z góry dziękuję za rady.

1. ustalić z użytkowniczk± harmonogram czynno¶ci do wykonania na telefonie.
2. je¶li to niemożliwe lub nie zadziała - pój¶ć do centrum handlowego, odnaleĽć punkt, w którym pracuje przytomny facet, wyłuszczyć mu problem...

99. użyć danych z backupu robionego regularnie na komputerze, bo to podobno ważne dane...

--
Bydlę

Data: 2011-10-30 18:22:12
Autor: PaBeLo

<blizar1@poczta[123antispam].onet.pl> said:

[...]

lubię wiedzieć, wiedza zawsze może się przydać.

[...]

gdyby to było takie łatwe...
mieszkamy za granic± i takowe punkty tu nie istniej± w takiej ilo¶ci jak w Polsce. A o ile istniej± to serwis jest bardzo drogi.

99. użyć danych z backupu robionego regularnie na komputerze, bo to
podobno ważne dane...

hmm... tak ale to osoba starsza, maj±c komputer, ale niestety nie pomy¶leli¶my o tym w porę. Mój bł±d.

Widzisz problem jest w tym że mleko już się rozlało i dobrze było by wiedzieć co tez z tym można zrobić.
Najpro¶ciej mówi±c czy można odzyskać dane z działaj±cego telefonu bez ekranu.

pozdrawiam i życzę więcej u¶miechu na co dzień :)

Data: 2011-10-30 19:28:54
Autor: BydlÄ™
On 2011-10-30 17:22:12 +0000, PaBeLo <blizar1@poczta[123antispam].onet.pl> said:

<blizar1@poczta[123antispam].onet.pl> said:

Niestety nie znam siÄ™ kompletnie na tym modelu,

I dlatego tym siÄ™ zajmujesz?

lubię wiedzieć, wiedza zawsze może się przydać.

Sure, wiedza to fajna rzecz i fajnie jest się uczyć.
Niestety, nie spotkałem w sieci opisu startu urządzenia - te czasy już minęły chyba bezpowrotnie.
;(

1. ustalić z użytkowniczką harmonogram czynności do wykonania na telefonie.
2. jeśli to niemożliwe lub nie zadziała - pójść do centrum handlowego,
odnaleźć punkt, w którym pracuje przytomny facet, wyłuszczyć mu problem...

gdyby to było takie łatwe...

Musi być. Mam doświadczenia z siedemdziesięcioparoletnią użytkowniczką komputera z systemem Windows, na któ®y jestem po prostu uczulony - okazało się, że spokój (melisa działa! ;-)) plus zeszyt tej pani, w którym zapisywała wszelkie loginy, hasła, komunikaty i parę innych pierdół pozwoliło jej na uratowanie danych przed zapędami formaciarzy ("...nie działa? to trzeba sformatować dysk...".
Teraz ma backup i nie dzwoni z problemami. :-)))

Widzisz problem jest w tym że mleko już się rozlało i dobrze było by wiedzieć co tez z tym można zrobić.

Przepytać ją raz jeszcze nt. tego, co się działo po włączeniu.
Pomalutku i spokojnie. Powinna odtworzyć co musiała zrobić, by telefon zaczął funkcjonować.

Najprościej mówiąc czy można odzyskać dane z działającego telefonu bez ekranu.

Dysponując odpowiednim programem? Tak, dlatego sugerowałem wizytę w punkcie telefonicznym - w DC bez problemu zdejmowali, zakładali blokady i grzebali w pamięci telefonu i karty. Chłopcy byli młodzi i czuli się jak ryba w wodzie bawiąc się powierzonym im zadaniem.

pozdrawiam i życzę więcej uśmiechu na co dzień :)

Ja mam zmarszczki od śmiechu - ale rezerwuję go głównie dla rodziny i na dowcipy.
:)

--
BydlÄ™

Data: 2011-10-30 21:00:14
Autor: PaBeLo
[...]

szkoda

[...]

moja jest ciut młodsza, ale to dość uparty i nerwy typ :)
a ja nawet wtedy nie pomyślałem o tym aby zrobić kopię zapasową
a jej kompem zajmuje się tylko ja, wczesnej wszystkie kontakty były na sim. Teraz wyszło że wszystko zapisano było na telefonie

[...]

PIN

[...]

siÄ™ jak ryba w wodzie bawiÄ…c siÄ™ powierzonym im zadaniem.

w takim razie trzeba poczekać do wyjazdu do Polski

pozdrawiam i życzę więcej uśmiechu na co dzień :)

Ja mam zmarszczki od śmiechu - ale rezerwuję go głównie dla rodziny i na
dowcipy.
:)

ja wiem ĹĽe na grupach panuje "prawo dĹĽungli", ale nie wszyscy "sÄ… tacy"

pozdrawiam
pawel

uszkodzony ekran, jak odzyskac kontakty (wave s8500)