uszkodzony ekran, jak odzyskac kontakty (wave s8500)

Data: 2011-10-30 09:45:14
Autor: Bydlę
On 2011-10-29 17:50:50 +0000, PaBeLo <blizar1@poczta[123antispam].onet.pl> said:

Witam serdecznie,
Moja mama miała dzi¶ wypadek spadła (s8500) jej fala i rozbiła się, ekran nic nie wy¶wietla. Telefon się wł±cza, słychać dĽwięk powitalny. Potrzeba koniecznie odzyskać kontakty, hasła itp.(...) Czy jest jakie¶ wyj¶cie?

Oczywi¶cie, że jest.

Niestety nie znam się kompletnie na tym modelu,

I dlatego tym się zajmujesz?

Z góry dziękuję za rady.

1. ustalić z użytkowniczk± harmonogram czynno¶ci do wykonania na telefonie.
2. je¶li to niemożliwe lub nie zadziała - pój¶ć do centrum handlowego, odnaleĽć punkt, w którym pracuje przytomny facet, wyłuszczyć mu problem...

99. użyć danych z backupu robionego regularnie na komputerze, bo to podobno ważne dane...

--
Bydlę

Data: 2011-10-30 18:22:12
Autor: PaBeLo

<blizar1@poczta[123antispam].onet.pl> said:

[...]

lubię wiedzieć, wiedza zawsze może się przydać.

[...]

gdyby to było takie łatwe...
mieszkamy za granic± i takowe punkty tu nie istniej± w takiej ilo¶ci jak w Polsce. A o ile istniej± to serwis jest bardzo drogi.

99. użyć danych z backupu robionego regularnie na komputerze, bo to
podobno ważne dane...

hmm... tak ale to osoba starsza, maj±c komputer, ale niestety nie pomy¶leli¶my o tym w porę. Mój bł±d.

Widzisz problem jest w tym że mleko już się rozlało i dobrze było by wiedzieć co tez z tym można zrobić.
Najpro¶ciej mówi±c czy można odzyskać dane z działaj±cego telefonu bez ekranu.

pozdrawiam i życzę więcej u¶miechu na co dzień :)

Data: 2011-10-30 19:28:54
Autor: BydlÄ™
On 2011-10-30 17:22:12 +0000, PaBeLo <blizar1@poczta[123antispam].onet.pl> said:

<blizar1@poczta[123antispam].onet.pl> said:

Niestety nie znam siÄ™ kompletnie na tym modelu,

I dlatego tym siÄ™ zajmujesz?

lubię wiedzieć, wiedza zawsze może się przydać.

Sure, wiedza to fajna rzecz i fajnie jest się uczyć.
Niestety, nie spotkałem w sieci opisu startu urządzenia - te czasy już minęły chyba bezpowrotnie.
;(

1. ustalić z użytkowniczką harmonogram czynności do wykonania na telefonie.
2. jeśli to niemożliwe lub nie zadziała - pójść do centrum handlowego,
odnaleźć punkt, w którym pracuje przytomny facet, wyłuszczyć mu problem...

gdyby to było takie łatwe...

Musi być. Mam doświadczenia z siedemdziesięcioparoletnią użytkowniczką komputera z systemem Windows, na któ®y jestem po prostu uczulony - okazało się, że spokój (melisa działa! ;-)) plus zeszyt tej pani, w którym zapisywała wszelkie loginy, hasła, komunikaty i parę innych pierdół pozwoliło jej na uratowanie danych przed zapędami formaciarzy ("...nie działa? to trzeba sformatować dysk...".
Teraz ma backup i nie dzwoni z problemami. :-)))

Widzisz problem jest w tym że mleko już się rozlało i dobrze było by wiedzieć co tez z tym można zrobić.

Przepytać ją raz jeszcze nt. tego, co się działo po włączeniu.
Pomalutku i spokojnie. Powinna odtworzyć co musiała zrobić, by telefon zaczął funkcjonować.

Najprościej mówiąc czy można odzyskać dane z działającego telefonu bez ekranu.

Dysponując odpowiednim programem? Tak, dlatego sugerowałem wizytę w punkcie telefonicznym - w DC bez problemu zdejmowali, zakładali blokady i grzebali w pamięci telefonu i karty. Chłopcy byli młodzi i czuli się jak ryba w wodzie bawiąc się powierzonym im zadaniem.

pozdrawiam i życzę więcej uśmiechu na co dzień :)

Ja mam zmarszczki od śmiechu - ale rezerwuję go głównie dla rodziny i na dowcipy.
:)

--
BydlÄ™

Data: 2011-10-30 21:00:14
Autor: PaBeLo
[...]

szkoda

[...]

moja jest ciut młodsza, ale to dość uparty i nerwy typ :)
a ja nawet wtedy nie pomyślałem o tym aby zrobić kopię zapasową
a jej kompem zajmuje się tylko ja, wczesnej wszystkie kontakty były na sim. Teraz wyszło że wszystko zapisano było na telefonie

[...]

PIN

[...]

siÄ™ jak ryba w wodzie bawiÄ…c siÄ™ powierzonym im zadaniem.

w takim razie trzeba poczekać do wyjazdu do Polski

pozdrawiam i życzę więcej uśmiechu na co dzień :)

Ja mam zmarszczki od śmiechu - ale rezerwuję go głównie dla rodziny i na
dowcipy.
:)

ja wiem ĹĽe na grupach panuje "prawo dĹĽungli", ale nie wszyscy "sÄ… tacy"

pozdrawiam
pawel

uszkodzony ekran, jak odzyskac kontakty (wave s8500)