uszkodzony plik mp4 OMNIA

Data: 2010-01-22 00:00:11
Autor: dt
uszkodzony plik mp4 OMNIA
Nagrywałem dość istotne video za pomocą Samsung OMNIA. NIestety, nie da się
otworzyć tego pliku - generowany jest komunikat , iż plik jest uszkodzony
lub w błędnym formacie. Nagrałem już wiele plików mp4 tym telefonem i
pierwszy raz spotykam się z taką sytuacją.

Plik ma właściwą wielkość dla swojej długości (~100MB) Czy ktoś ma
pojęcie,czym to się da naprawić ?

Będę wdzięczny za wszelkie sugestie.

Data: 2010-01-21 20:34:31
Autor: Pako
uszkodzony plik mp4 OMNIA
On 22 Sty, 00:00, "dt" <d...@xxxxxx.pl> wrote:
[...]

Witam , może spróbujesz tam...http://www.omnia-hd.pl/index.php?
sid=0cb08eb25cac3c85dd55c39a65bbf021 . Pozdrawiam.

uszkodzony plik mp4 OMNIA