utraciłem partycję

Data: 2009-03-07 18:19:49
Autor: identyfikator: 20040501
utraciłem partycję
coś się stało i utraciłem na dysku partycję, windows mi się nie uruchamia wypisuje błąd dysku, partition magic też się nie utruchamia wypisuje crc error... czy istnieje jeszcze jakaś szansa na odzyskanie danych?

Data: 2009-03-07 18:50:31
Autor: identyfikator: 20040501
utraciłem partycję
padł boot sektor partycji rozszeżonej... podejrzewam, że na dysku są boot sektory partycji które znajdowały się na tej części dysku... potrzebuję toolsa do znalezienia tych boot sektorów i zapisania ich w MBR... znacie coś takiego?

Data: 2009-03-07 19:01:39
Autor: Michal Kawecki
utraciłem partycję

Testdisk http://www.cgsecurity.org/
http://www.cgsecurity.org/phpwiki/index.php/examples
--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/

Data: 2009-03-08 20:22:27
Autor: Bartas_M5
utraciłem partycję
Sciagnij z netu i wypal na plytke Windowsa MiniPE.
Jak sie zbotuje, odpal checkdisk'a
Ostatnio zglosil sie klient z takim samym problemem i pomoglo.
Jak nei pomoze, są tam dostepne progary do odzyskiwania partycji itp.

Data: 2009-03-08 21:10:13
Autor: Irokez
utraciłem partycję
Użytkownik "identyfikator: 20040501" <NOSPAMhenku@onet.eu> napisał w wiadomości news:gouabo$fd0$1news.onet.pl...
coś się stało i utraciłem na dysku partycję, windows mi się nie uruchamia wypisuje błąd dysku, partition magic też się nie utruchamia wypisuje crc error... czy istnieje jeszcze jakaś szansa na odzyskanie danych?

Płytka instalacyjna WinXP, odpal i wybierz konsolę jak będzie wybór czy instalować czy naprawiać [R]
Potem wybierasz aktywna partycję, dalej wklepujesz FixMBR i potem FixBoot

Ja po 2 takich akcjach z dyskiem w laptopie (znikneła partycja z systemem, w powyższy sposób odzyskałem bez utraty danych) wymieniłem dysk na nowy i na razie działa.

Irokez

utraciłem partycję