utraciłem partycję

Data: 2009-03-08 21:10:13
Autor: Irokez
utraciłem partycję
Użytkownik "identyfikator: 20040501" <NOSPAMhenku@onet.eu> napisał w wiadomości news:gouabo$fd0$1news.onet.pl...
coś się stało i utraciłem na dysku partycję, windows mi się nie uruchamia wypisuje błąd dysku, partition magic też się nie utruchamia wypisuje crc error... czy istnieje jeszcze jakaś szansa na odzyskanie danych?

Płytka instalacyjna WinXP, odpal i wybierz konsolę jak będzie wybór czy instalować czy naprawiać [R]
Potem wybierasz aktywna partycję, dalej wklepujesz FixMBR i potem FixBoot

Ja po 2 takich akcjach z dyskiem w laptopie (znikneła partycja z systemem, w powyższy sposób odzyskałem bez utraty danych) wymieniłem dysk na nowy i na razie działa.

Irokez

utraciłem partycję