Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   utrata mocy

utrata mocy

Data: 2014-08-13 15:53:51
Autor: zhbick
utrata mocy
UĹĽytkownik "twistedme"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:53eb549b$0$2374$65785112@news.neostrada.pl...


Czego mogę się wg was spodziewać?


MoĹĽe filtr jakiĹ› zapchany.

Data: 2014-08-13 16:46:50
Autor: Jakub Witkowski
utrata mocy
W dniu 2014-08-13 15:53, zhbick pisze:
MoĹĽe filtr jakiĹ› zapchany.

W sumie, "utrata mocy", czy "dławi się" to chyba jeden z najczęstszych i jednocześnie najmniej mówiących opisów objawów silnikowych.
Trochę jak "panie doktorze brzuch mnie boli" :) Może jakiś filtr, może któryś czujnik, może jakieś nieszczelności w układzie zasilania...
Mnie kiedyś podobne objawy - szarpanie przy większym obciążeniu na niedużych obrotach - dawała prozaicznie zużyta świeca.

Data: 2014-08-13 17:45:32
Autor: fifak
utrata mocy

W sumie, "utrata mocy", czy "dławi się" to chyba jeden z najczęstszych i
jednocześnie najmniej mówiących opisów objawów silnikowych.

ale przy benzynie to nie ma dużo możliwości i chyba byle mechanik sobie z tym poradzi

Data: 2014-08-13 19:15:40
Autor: twistedme
utrata mocy
W dniu 2014-08-13 17:45, fifak pisze:

W sumie, "utrata mocy", czy "dławi się" to chyba jeden z najczęstszych i
jednocześnie najmniej mówiących opisów objawów silnikowych.

ale przy benzynie to nie ma dużo możliwości i chyba byle mechanik sobie
z tym poradzi


Jak byłem u niego dzisiaj to po objawach stawiał na filtr paliwa, ale znalazł w mądrej książce, że go nie ma, więc będzie wymieniał świece. Chyba, że okaże się coś innego po dokładnych oględzinach, ale przesunąłem wizytę na poniedziałek.

Data: 2014-08-13 20:12:32
Autor: ToMasz
utrata mocy
W dniu 13.08.2014 19:15, twistedme pisze:
W dniu 2014-08-13 17:45, fifak pisze:

W sumie, "utrata mocy", czy "dławi się" to chyba jeden z najczęstszych i
jednocześnie najmniej mówiących opisów objawów silnikowych.

ale przy benzynie to nie ma dużo możliwości i chyba byle mechanik sobie
z tym poradzi


Jak byłem u niego dzisiaj to po objawach stawiał na filtr paliwa, ale
znalazł w mądrej książce, że go nie ma, więc będzie wymieniał świece.
Chyba, że okaże się coś innego po dokładnych oględzinach, ale
przesunąłem wizytę na poniedziałek.
jasne, świece zapłonowe wiedzą jaki masz pochył auta. Genialne. Czy w innych okolicznościach auto też nie domaga? Sprawdź na innej górce, z inną szybkością....
Interfejs diagnostyczny na bt kosztuje 30zł. od tego bym zaczął

ToMasz

Data: 2014-08-13 20:40:13
Autor: twistedme
utrata mocy
W dniu 2014-08-13 20:12, ToMasz pisze:
W dniu 13.08.2014 19:15, twistedme pisze:
W dniu 2014-08-13 17:45, fifak pisze:

W sumie, "utrata mocy", czy "dławi się" to chyba jeden z
najczęstszych i
jednocześnie najmniej mówiących opisów objawów silnikowych.

ale przy benzynie to nie ma dużo możliwości i chyba byle mechanik sobie
z tym poradzi


Jak byłem u niego dzisiaj to po objawach stawiał na filtr paliwa, ale
znalazł w mądrej książce, że go nie ma, więc będzie wymieniał świece.
Chyba, że okaże się coś innego po dokładnych oględzinach, ale
przesunąłem wizytę na poniedziałek.
jasne, świece zapłonowe wiedzą jaki masz pochył auta. Genialne. Czy w
innych okolicznościach auto też nie domaga? Sprawdź na innej górce, z
inną szybkością....
Interfejs diagnostyczny na bt kosztuje 30zł. od tego bym zaczął

ToMasz

Tak, napisałem w pierwszym poście, że praktycznie przy każdym ruszaniu, ale na górce jest to najbardziej odczuwalne, bo wtedy tej mocy brakuje mu najwięcej i napisałem akurat o górce, gdyż jest to dla mnie najbardziej wiarygodny papierek lakmusowy, bo wjeżdżam pod nią jakieś 2-5x dziennie przez ostatnie 5 lat i dokładnie wiem jak auto zachowywało się miesiąc temu i wcześniej, a jak jedzie teraz.

Najpierw obstawiałem chrzczone paliwo (miałem podobne objawy 2x po Neste w Gdyni, ale mijały po 30 min), ale po 3 tankowaniach na różnych stacjach odrzuciłem tą hipotezę.

Data: 2014-08-14 07:57:51
Autor: Marek
utrata mocy
Tak, napisałem w pierwszym po¶cie, że praktycznie przy każdym ruszaniu,
ale na górce jest to najbardziej odczuwalne, bo wtedy tej mocy brakuje
mu najwięcej i napisałem akurat o górce, gdyż jest to dla mnie
najbardziej wiarygodny papierek lakmusowy, bo wjeżdżam pod ni± jakie¶
2-5x dziennie przez ostatnie 5 lat i dokładnie wiem jak auto zachowywało
się miesi±c temu i wcze¶niej, a jak jedzie teraz.

Najpierw obstawiałem chrzczone paliwo (miałem podobne objawy 2x po Neste
w Gdyni, ale mijały po 30 min), ale po 3 tankowaniach na różnych
stacjach odrzuciłem t± hipotezę.
Jesli jezdzisz tylko po miesci i spokojnie to sprobuj przepedzic auto z duza predkoscia na jakiejs autostradzie.
Moze EGR?
Cewki lub modul?

--
Marek
echo qavio.dsbvycom@kqamp.csq | tr  a-di-rs-ze-h a-z

Data: 2014-08-14 08:21:47
Autor: Kapibara
utrata mocy
Dnia Wed, 13 Aug 2014 20:40:13 +0200, twistedme napisał(a):

W dniu 2014-08-13 20:12, ToMasz pisze:
W dniu 13.08.2014 19:15, twistedme pisze:
W dniu 2014-08-13 17:45, fifak pisze:

W sumie, "utrata mocy", czy "dławi się" to chyba jeden z
najczęstszych i
jednocze¶nie najmniej mówi±cych opisów objawów silnikowych.

ale przy benzynie to nie ma dużo możliwo¶ci i chyba byle mechanik sobie
z tym poradzi


Jak byłem u niego dzisiaj to po objawach stawiał na filtr paliwa, ale
znalazł w m±drej ksi±żce, że go nie ma, więc będzie wymieniał ¶wiece.
Chyba, że okaże się co¶ innego po dokładnych oględzinach, ale
przesun±łem wizytę na poniedziałek.
jasne, ¶wiece zapłonowe wiedz± jaki masz pochył auta. Genialne. Czy w
innych okoliczno¶ciach auto też nie domaga? SprawdĽ na innej górce, z
inn± szybko¶ci±....
Interfejs diagnostyczny na bt kosztuje 30zł. od tego bym zacz±ł

ToMasz

Tak, napisałem w pierwszym po¶cie, że praktycznie przy każdym ruszaniu, ale na górce jest to najbardziej odczuwalne, bo wtedy tej mocy brakuje mu najwięcej i napisałem akurat o górce, gdyż jest to dla mnie najbardziej wiarygodny papierek lakmusowy, bo wjeżdżam pod ni± jakie¶ 2-5x dziennie przez ostatnie 5 lat i dokładnie wiem jak auto zachowywało się miesi±c temu i wcze¶niej, a jak jedzie teraz.

Najpierw obstawiałem chrzczone paliwo (miałem podobne objawy 2x po Neste w Gdyni, ale mijały po 30 min), ale po 3 tankowaniach na różnych stacjach odrzuciłem t± hipotezę.

Ja bym obstawiał w pierwszej kolejno¶ci EGR.

Data: 2014-08-14 08:32:21
Autor: twistedme
utrata mocy
W dniu 2014-08-14 08:21, Kapibara pisze:
Dnia Wed, 13 Aug 2014 20:40:13 +0200, twistedme napisał(a):

W dniu 2014-08-13 20:12, ToMasz pisze:
W dniu 13.08.2014 19:15, twistedme pisze:
W dniu 2014-08-13 17:45, fifak pisze:

W sumie, "utrata mocy", czy "dławi się" to chyba jeden z
najczęstszych i
jednocze¶nie najmniej mówi±cych opisów objawów silnikowych.

ale przy benzynie to nie ma dużo możliwo¶ci i chyba byle mechanik sobie
z tym poradzi


Jak byłem u niego dzisiaj to po objawach stawiał na filtr paliwa, ale
znalazł w m±drej ksi±żce, że go nie ma, więc będzie wymieniał ¶wiece.
Chyba, że okaże się co¶ innego po dokładnych oględzinach, ale
przesun±łem wizytę na poniedziałek.
jasne, ¶wiece zapłonowe wiedz± jaki masz pochył auta. Genialne. Czy w
innych okoliczno¶ciach auto też nie domaga? SprawdĽ na innej górce, z
inn± szybko¶ci±....
Interfejs diagnostyczny na bt kosztuje 30zł. od tego bym zacz±ł

ToMasz

Tak, napisałem w pierwszym po¶cie, że praktycznie przy każdym ruszaniu,
ale na górce jest to najbardziej odczuwalne, bo wtedy tej mocy brakuje
mu najwięcej i napisałem akurat o górce, gdyż jest to dla mnie
najbardziej wiarygodny papierek lakmusowy, bo wjeżdżam pod ni± jakie¶
2-5x dziennie przez ostatnie 5 lat i dokładnie wiem jak auto zachowywało
się miesi±c temu i wcze¶niej, a jak jedzie teraz.

Najpierw obstawiałem chrzczone paliwo (miałem podobne objawy 2x po Neste
w Gdyni, ale mijały po 30 min), ale po 3 tankowaniach na różnych
stacjach odrzuciłem t± hipotezę.

Ja bym obstawiał w pierwszej kolejno¶ci EGR.

a ten przepływomierz i EGR nie występuje tylko w dieslu?

Data: 2014-08-14 09:16:54
Autor: Marek
utrata mocy
a ten przepływomierz i EGR nie występuje tylko w dieslu?
EGR jest w kazdym.

--
Marek
echo qavio.dsbvycom@kqamp.csq | tr  a-di-rs-ze-h a-z

Data: 2014-08-14 09:25:32
Autor: twistedme
utrata mocy
W dniu 2014-08-14 09:16, Marek pisze:
a ten przepływomierz i EGR nie występuje tylko w dieslu?
EGR jest w kazdym.

Może Ľle szukam, ale nie widzę. Xsara picasso 2006, 1.6, 16V benzyna.

Wszędzie tylko 1.8, albo HDI...

Data: 2014-08-14 13:06:23
Autor: Jakub Witkowski
utrata mocy
W dniu 2014-08-14 09:25, twistedme pisze:
W dniu 2014-08-14 09:16, Marek pisze:
a ten przepływomierz i EGR nie występuje tylko w dieslu?
EGR jest w kazdym.

Może Ľle szukam, ale nie widzę. Xsara picasso 2006, 1.6, 16V benzyna.

Wszędzie tylko 1.8, albo HDI...

Nie znam modelu, ale EGR jest od lat powszechnie stosowany ze względu na konieczno¶ć
spełniania norm eko. Nie jestem pewien czy jest obowi±zkowy, chyba nie, ale to jedna
z tańszych metod obniżania toksyczno¶ci spalin, więc chętnie stosowana.

Data: 2014-08-14 12:51:56
Autor: Jakub Witkowski
utrata mocy
W dniu 2014-08-13 20:12, ToMasz pisze:

jasne, świece zapłonowe wiedzą jaki masz pochył auta. Genialne.

Jest możliwe, że efekt występuje w określonym przedziale obciążenia i obrotów, i że przy zwykłym przyspieszaniu
"testowanie" tego przedziału trwa moment, a przy wjeżdzie pod odpowiednio dobraną górkę - wielokrotnie dłużej.

utrata mocy

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona