utrzymanie samochodu suv vs auto kompaktowe

Data: 2017-08-27 00:43:31
Autor: gobo
utrzymanie samochodu suv vs auto kompaktowe
Hej,
mam ten sam dylemat. W ciagu 2-3 tygodni musze kupic auto i waham sie pomiedzy suvem, a zwykla osobowka. Codziennie siedze na Allegro i ogladam oferty. Mam strasznie mieszane uczucia. Podobaja mi sie SUVy, ale chyba takiego auta nie potrzebuje. Czarna magia:)
Piotr

Data: 2017-08-27 10:36:08
Autor: Akarm
W dniu 2017-08-27 o 00:43, gobo pisze:

W ciagu 2-3 tygodni musze kupic auto i waham sie pomiedzy suvem, a zwykla osobowka.

Wiadomo, że jeśli mieszkasz na wsi i dojeżdżasz do domu polną drogą to wskazany jest SUV. Jeśli ze wsią nie masz nic wspólnego, to kupujesz samochód do jazdy szosą. Tak jest racjonalnie.
Podobnie jest nawet z rowerami. Do jazy terenowej są inne, do jazdy szosowej też inne.
Nie rozumiem wydumanych dylematów.

--
           Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

Data: 2017-08-27 02:10:50
Autor: Iglo
utrzymanie samochodu suv vs auto kompaktowe
Na drodze dojazdowej po której latem zwykła osobówką nie dajesz rady i "potrzebujesz" suva to zimą nic poza pełnoprawną terenówką nie da rady. To "potrzebujesz suva" to moda na wygląd terenowy bez większości wad terenówki na asfaltach. Oczywiście wyższe krawężniki czy jakieś minimalnie głębsze koleiny łatwiej suvem, to fakt. Koszty utrzymania minimalnie większe że względu na "prestiż" tego segmentu, najważniejsza wersja silnikowa żeby na minę nie wpaść.

Data: 2017-08-27 11:00:43
Autor: Michał Jankowski
W dniu 2017-08-27 o 10:36, Akarm pisze:

[...]

Tyle było walki o niskie zużycie paliwa, promocja małych miejskich
łatwych do zaparkowania samochodzików, a tu nagle srrrru, wahadło się
odwróciło i nagle jako miejskie jednoosobowe kobiece autko dla dojazdu
do biura najmodniejsze jest coś w stylu X5...

Nie rozumiem tego.

   MJ

Data: 2017-08-27 11:38:48
Autor: Akarm
W dniu 2017-08-27 o 11:00, Michał Jankowski pisze:

nagle jako miejskie jednoosobowe kobiece autko dla dojazdu
do biura najmodniejsze jest coś w stylu X5...

Nie rozumiem tego.

Przecież nie wszyscy pochodzą z miasta.
Wieśniacy też maja prawo dojechać do cywilizacji.
--
           Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

Data: 2017-08-28 13:35:46
Autor: J.F.
Użytkownik "Michał Jankowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:onu1p4$msu$1@news.agh.edu.pl...
[...]

Jakbys zobaczyl wroclawskie krawezniki, to bys zrozumial :-)
Wroclawskie dziury na szczescie coraz mniejsze.

A parkowanie ... ciekaw jestem co latwiej, X5 czy vectre C kombi ... vectra dluga i szeroka, i juz nie wszedzie wejdzie ...

J.

Data: 2017-08-28 18:36:13
Autor: Tomasz Gorbaczuk
W dniu .08.2017 o 13:35 J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> pisze:

A parkowanie ... ciekaw jestem co latwiej, X5 czy vectre C kombi ...  vectra dluga i szeroka, i juz nie wszedzie wejdzie ...

Teraz nowe auta same parkują - pokazujesz mu guzikiem, że chcesz się tu  wcisnąć a on sam kreci kierownicą i parkuje.  Inna sprawa, że ten asystent  potrzebuje trochę więcej miejsca niż zaprawiony w boju driver - ale dla  niedzielnego kierowcy wynalazek pierwsza klasa.

TG

Data: 2017-08-29 06:44:37
Autor: Pablo Eldiablo
W dniu poniedziałek, 28 sierpnia 2017 13:36:26 UTC+2 użytkownik J..F. napisał:

> [...]

A parkowanie ... ciekaw jestem co latwiej, X5 czy vectre C kombi ... vectra dluga i szeroka, i juz nie wszedzie wejdzie ...

Na codzień jeżdżę pickupem L200, często żony citroenem c8 (van), czasem pajero, a czasem osobówkami - i najwygodniej mi się parkuje... L200 i pajero, bo mają największe lusterka ;-)
W zimie dla odmiany L200 lub pajero, bo wjeżdżają w największe zaspy ;-)
W wąskich miejscach - c8, bo ma z tyłu odsuwane drzwi, można przejść do tyłu i wysiąść bez otwierania przednich na szerokość ;-)
Przy złej pogodzie - L200 lub pajero, bo są wysokie, mają duże progi na które można stanąć i dać dalekiego susa nad kałużami ;-)
pablo

Data: 2017-08-27 18:06:01
Autor: radekp@konto.pl
utrzymanie samochodu suv vs auto kompaktowe
Sun, 27 Aug 2017 10:36:08 +0200, w <59a2847a$0$656$65785112@news.neostrada.pl>,
Akarm <akarmWYWAL@wp.pl> napisał(-a):

Wiadomo, że jeśli mieszkasz na wsi i dojeżdżasz do domu polną drogą to wskazany jest SUV.

C5 hydro wystarczy :)

Data: 2017-08-28 13:03:54
Autor: Poldek
W dniu 2017-08-27 o 18:06, radekp@konto.pl pisze:
[...]

C5 - nie ma takiego samochodu do kupienia jako nowy.

Data: 2017-08-28 17:57:04
Autor: radekp@konto.pl
utrzymanie samochodu suv vs auto kompaktowe
Mon, 28 Aug 2017 13:03:54 +0200, w <oo0tap$ed1$1@node1.news.atman.pl>, Poldek
<pugilares@interia.eu> napisał(-a):

W dniu 2017-08-27 o 18:06, radekp@konto.pl pisze:
> C5 - nie ma takiego samochodu do kupienia jako nowy.

Już wszystkie wymietli? Szkoda.

utrzymanie samochodu suv vs auto kompaktowe