utworzy muzyczne o tematyce lotniczej

Data: 2009-07-15 12:36:26
Autor: Delfino Delphis
utworzy muzyczne o tematyce lotniczej
Trochę z innej beczki. Rozglądam się ogólnie za muzyką popularną związaną z
lotnictwem. Macie jakieś typy?

Mi do głowy przychodzą:
Tom Petty - Learning to Fly
Pink Floyd - j.w.
Iron Maiden - Aces High
Roxette - 7twenty7

hmm mało.

Data: 2009-07-15 13:24:42
Autor: DJ
[...]

To ja dorzuce cala plyte Alana Parsonsa. Tytul "On Air":
http://merlin.pl/On-Air_Alan-Parsons/browse/product/4,390810.html

Pozdrawiam

Darek

Data: 2009-07-15 13:36:58
Autor: Delfino Delphis
DJ wrote:

To ja dorzuce cala plyte Alana Parsonsa. Tytul "On Air":
http://merlin.pl/On-Air_Alan-Parsons/browse/product/4,390810.html

Wow lubię Parsona, ale nie znałem tej płyty. Bajka. Dzięki.

Data: 2009-07-15 14:28:48
Autor: boruh
utworzy muzyczne o tematyce lotniczej
to ja dorzucam

lotnicze opowiesci http://www.aeroklub-podkarpacki.pl/app/webroot/img/upload/File/Varia/opowiesci.pdf

dałem w pole :) czyli "historia pewnej znajomości" http://www.szybowce.yoyo.pl/Piosenki.doc

oraz

Nice Little Penguins - Flying
http://www.youtube.com/watch?v=hSBKAANG4Rk

pozdro
Boruh

Data: 2009-07-15 19:36:12
Autor: JJR
utworzy muzyczne o tematyce lotniczej
Użytkownik "Delfino Delphis" <DelfinoD@wytnijto.poczta.onet.pl> napisał
> To ja dorzuce cala plyte Alana Parsonsa. Tytul "On Air":
> http://merlin.pl/On-Air_Alan-Parsons/browse/product/4,390810.html
> Wow lubię Parsona, ale nie znałem tej płyty. Bajka. Dzięki.

Fakt, rzadki przypadek tematycznego albumu o lataniu. Dla porządku jednak dodam że sam tytuł należałoby raczej przetłumaczyć jako "w eterze" lub "na antenie" niż w powietrzu. Napis :ON AIR: zapala się nad studiem radiowym nadającym na żywo. --
pzdr,
Jędrzej

Większość swoich pieniędzy wydałem na kobiety i alkohol. Resztę zmarnowałem.
George Best

Data: 2009-07-15 16:03:38
Autor: JasiekS
utworzy muzyczne o tematyce lotniczej

Użytkownik "Delfino Delphis" <DelfinoD@wytnijto.poczta.onet.pl> napisał
w wiadomości news:h3kbfa$f3s$1news.onet.pl...
[...]

Był już taki wątek parę (2-3?) lat temu. Poza oczywistościami w postaci
soundtracków do filmów typu 'Airwolf' zapamiętałem '5 miles out' Mike'a
Oldfielda.

--
JasiekS

Data: 2009-07-15 16:34:30
Autor: FD
Delfino Delphis pisze:
[...]

'Top Gun' soundtrack.... szczegolnie:
- Danger Zone - Kenny Loggins
- Take My Breath Away (Love Theme) - Berlin
i oczywiscie
-Top Gun Anthem - Harold Faltermeyer/Steve Stevens

Data: 2009-07-15 23:21:43
Autor: Sqeeb
utworzy muzyczne o tematyce lotniczej
On Wed, 15 Jul 2009 16:34:30 +0200
FD wrote:

- Take My Breath Away (Love Theme) - Berlin

Z top gun'em to mi to się kojarzy, ale co to ma do latania?
Zwykłe pitolenie o miłości.

Jak już to Mighty Wings, nie pamiętam czyje to było, ale też jest
w OST do tego filmu.

--
Pozdrawiam,
Sqeeb

Data: 2009-07-15 19:19:43
Autor: Maciek
utworzy muzyczne o tematyce lotniczej
Living Colour "Flying"

Such a lovely day to go flying;-)

Maciek K.

Data: 2009-07-15 20:08:10
Autor: Inead

Użytkownik "Maciek" <skysailor@op.pl> napisał w wiadomości news:h3l33n$f6t$1inews.gazeta.pl...
Living Colour "Flying"

Such a lovely day to go flying;-)

Maciek K.

Foo Fighters "Learn to fly"

Data: 2009-07-15 20:12:31
Autor: Inead

A, i jeszcze to mi się kojarzy z lataniem, http://www.joemonster.org/filmy/9952/Alibabki_Przelec_mnie_

Data: 2009-07-15 22:27:28
Autor: Delfino Delphis
Inead wrote:

A, i jeszcze to mi się kojarzy z lataniem,
http://www.joemonster.org/filmy/9952/Alibabki_Przelec_mnie_

:D

Data: 2009-07-16 23:53:41
Autor: Maciek
utworzy muzyczne o tematyce lotniczej
i jeszcze

Akurat - "Nuta o ptakach"

Okiem wyobraźni nawet już kiedyś widziałem klip z szybowcami pod tę muzyczkę...

Maciek K.

Data: 2009-07-16 00:35:32
Autor: Stanislaw Sidor
utworzy muzyczne o tematyce lotniczej
Newsuser "Delfino Delphis" <DelfinoD@wytnijto.poczta.onet.pl> wrote ...
[...]

Posluchal lepiej calej plyty CD o lataniu :)
http://en.wikipedia.org/wiki/On_Air

--
(STS)
Kosmetyka - to nauka o kosmosie kobiety. [Karl Kraus]

Data: 2009-07-16 05:18:22
Autor: Z.J.
utworzy muzyczne o tematyce lotniczej
On 15 Lip, 12:36, Delfino Delphis <Delfi...@wytnijto.poczta.onet.pl>
wrote:
[...]

Witam!
Ale szeroki temat! Można włączyć przy dobrych chęciach całokształt
twórczości tria "B-52's" z racji tytułu. Była jeszcze amerykańska
piosenka- coś w tytule: "I want to airlines..." (śpiewała pani). Dalej
"Demanche Orly" Gilberta Becoud  spastiszowana nieco przez W.
Młynarskiego jako "Niedziela na głównym". Dalej Wysocki "Moskwa nie
prinimajet". Dalej w temacie, choć nie w tytule Maanam: "... a słońce
wysoko, wysoko świeci pilotom w oczy..." z "Krakowskiego splinu".
Kiedyś, dawno temu, pomimo odwiecznego antagonizmu, spadochroniarstwo
było jednak bliżej lotnictwa niż teraz i były
"Spadochrony" (Koterbskiej?) i "Naga kobieta na spadochronie " grupy
'Budgie". A pamiętacie wielki przebój Stana Borysa "SZD Jaskółka"?
Z. J.

Data: 2009-07-16 14:39:26
Autor: Kacper Perschke
utworzy muzyczne o tematyce lotniczej
Dnia 16.07.2009 Z.J. <zbjanik@poczta.onet.pl> napisał/a:
[...]
"Demanche Orly" Gilberta Becoud

!-> Dimanche ĂĄ Orly. <-!

Szanujmy ich język jeśli chcemy aby oni szanowali nasz język.

spastiszowana nieco przez W. Młynarskiego jako "Niedziela na głównym"

IMHO o niebo lepsze niĹź inspiracja.

KAcper

Data: 2009-07-16 10:06:45
Autor: heja
utworzy muzyczne o tematyce lotniczej
Alice Goldfrapp - "Pilots"

Data: 2009-07-16 11:28:42
Autor: heja
utworzy muzyczne o tematyce lotniczej
Alice Goldfrapp - "Pilots"

Oczywiście Alison Goldfrapp

Data: 2009-07-16 21:34:25
Autor: grzech
utworzy muzyczne o tematyce lotniczej

"Spadochrony" (Koterbskiej?) i "Naga kobieta na spadochronie " grupy
'Budgie". A pamiętacie wielki przebój Stana Borysa "SZD Jaskółka"?
Z. J.

Do tego tych klimatów trzeba zaliczyć piosenkę Andrzeja Zauchy niestety nie pamiętam tytułu

jak na lotni zawieszony
lecę hen w dalekie strony

Data: 2009-07-16 21:39:48
Autor: grzech
utworzy muzyczne o tematyce lotniczej

Do tego tych klimatów trzeba zaliczyć piosenkę Andrzeja Zauchy niestety nie pamiętam tytułu

jak na lotni zawieszony
lecę hen w dalekie strony

Znalazłem. Oczywiście tytuł "Jak na lotni" z płyty C'EST LA VIE

Data: 2009-07-17 11:35:17
Autor: boruh
utworzy muzyczne o tematyce lotniczej
jak juz było przeleć mnie to dodam "walentina twist" też filipinki :)

no i teledysk lotniczy czysto :) laski lataja na karuzeli

http://www.youtube.com/watch?v=d1MvYE2Pjz8

Boruh

Data: 2009-07-17 11:34:27
Autor: ventus
utworzy muzyczne o tematyce lotniczej
Brian Eno "Music for airports"
:) baaardzo stosowne w tym wątku. Klasyka.

Data: 2009-07-16 08:09:20
Autor: Michał Grzelak
utworzy muzyczne o tematyce lotniczej
Jedna z najnowszych

http://www.youtube.com/watch?v=5YGc4zOqozo

M..M

Data: 2009-07-16 11:35:39
Autor: FD
Michał Grzelak pisze:
Jedna z najnowszych

http://www.youtube.com/watch?v=5YGc4zOqozo

o boszzzzzz.......
rotfl

Data: 2009-07-16 12:29:12
Autor: Inead

Użytkownik "Michał Grzelak" <default_user@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:h3mn7g$jla$1inews.gazeta.pl...
Jedna z najnowszych

http://www.youtube.com/watch?v=5YGc4zOqozo

Bo wiosła się nie czekuje, Michale tyko bierze "on board".Sam jest sobie winny.

Data: 2009-07-17 17:23:48
Autor: Ralph
utworzy muzyczne o tematyce lotniczej
Rozalla - "Are you ready to fly".
Niestety chyba o trochę innym lataniu jest ta piosenka, ale myślę że takimi
(od)lotami żaden pilot raczej nie pogardzi ;)

Data: 2009-07-24 08:18:24
Autor: Michał Grzelak
utworzy muzyczne o tematyce lotniczej
"Ja mam ciocię w samolocie" harcerskiego zespołu Gawęda ;-)
M..M

Data: 2009-07-24 16:25:11
Autor: maartenWYTNIJTO
utworzy muzyczne o tematyce lotniczej
Chyba po pierwszej wizycie Concorde'a w Warszawie (2.IX.1987r.)
(ew. po drugiej, tej w 1993r., ale raczej po tej pierwszej)
latala potem w radiu piosenka, w ktorej refrenie byly m.in. slowa
"Szlachetne piekno to Concorde". Niestety, nie umiem podac tytulu,
ani nazwiska wykonawczyni.

Data: 2009-07-25 13:18:44
Autor: JasiekS

Użytkownik <maartenWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:0560.000002d6.4a69c447newsgate.onet.pl...
[...]

Prezent od Mr. google'a

http://www.janwolek.com/concorde.html

--
JasiekS

Data: 2009-07-27 15:48:08
Autor: maartenWYTNIJTO
utworzy muzyczne o tematyce lotniczej
Prezent od Mr. google'a

http://www.janwolek.com/concorde.html

Prosba o przekazanie Mr. Google'owi podziekowan. :->

Przy okazji: Afric Simone mial w repertuarze piosenke "Jumbo Jet".
Byla na plycie wydanej takze u nas, na przelomie lat 70-tych i 80-tych.

Data: 2009-10-23 12:49:46
Autor: LoboV
Delfino Delphis pisze:
Trochę z innej beczki. Rozglądam się ogólnie za muzyką popularną związaną z
lotnictwem. Macie jakieś typy?

No i Aerosmint - "Line Up" :D ;)

przdr
LoboV