utworzy muzyczne o tematyce lotniczej

Data: 2009-07-24 08:18:24
Autor: Michał Grzelak
utworzy muzyczne o tematyce lotniczej
"Ja mam ciocię w samolocie" harcerskiego zespołu Gawęda ;-)
M..M

Data: 2009-07-24 16:25:11
Autor: maartenWYTNIJTO
utworzy muzyczne o tematyce lotniczej
Chyba po pierwszej wizycie Concorde'a w Warszawie (2.IX.1987r.)
(ew. po drugiej, tej w 1993r., ale raczej po tej pierwszej)
latala potem w radiu piosenka, w ktorej refrenie byly m.in. slowa
"Szlachetne piekno to Concorde". Niestety, nie umiem podac tytulu,
ani nazwiska wykonawczyni.

Data: 2009-07-25 13:18:44
Autor: JasiekS

Użytkownik <maartenWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:0560.000002d6.4a69c447newsgate.onet.pl...
[...]

Prezent od Mr. google'a

http://www.janwolek.com/concorde.html

--
JasiekS

Data: 2009-07-27 15:48:08
Autor: maartenWYTNIJTO
utworzy muzyczne o tematyce lotniczej
Prezent od Mr. google'a

http://www.janwolek.com/concorde.html

Prosba o przekazanie Mr. Google'owi podziekowan. :->

Przy okazji: Afric Simone mial w repertuarze piosenke "Jumbo Jet".
Byla na plycie wydanej takze u nas, na przelomie lat 70-tych i 80-tych.

--

utworzy muzyczne o tematyce lotniczej