utylizacja sprzętu komputerowego

Data: 2009-03-11 20:11:59
Autor: Mariusz Kruk
utylizacja sprzętu komputerowego
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Krzysztof Wolski"
Wiem też, że istnieje rozwiązanie pośrednie - firmy zajmujące się utylizacją - zbiórką sprzętu, segregacją i... no własnie.
Pytam, bo jako początkujący samozatrudnający się, zostałem zapytany wprost, czy mogę to dziadostwo - jako firma naturalnie - od firmy A zabrać. Mogę, ale co dalej?

Dalej to Ty będziesz mieć problem.

Jak to robią inni? Rozbierają na części pierwsze, segregacja surowców i oddawanie do przemiału? Metalu to nawet nie powiem - sporo by wyszło, szkła z kineskopów też niemało... :-)

Nawet jeśli rozbierzesz i posegregujesz, to co dalej? O to właśnie
chodzi, że to od cholery dziwnych substancji zawiera.
Co rozumiesz przez "metalu"? Masz jakiś magiczny patent na przerobienie
starej elektroniki w złom żelazny, czy aluminiowy? A może magicznie
znikasz całą zawartość kineskopów?

--
[-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- ] Okruchami  życia  można nakarmić wróble, ale
[  Kruk@epsilon.eu.org   ] nie sępy.(Wojtek Moszko)

Data: 2009-03-11 20:42:10
Autor: Krzysztof Wolski
Mariusz Kruk pisze:

Co rozumiesz przez "metalu"? Masz jakiś magiczny patent na przerobienie
starej elektroniki w złom żelazny, czy aluminiowy? A może magicznie
znikasz całą zawartość kineskopów?

obudowy głownie towarzyszu, obudowy... Jakby tak rozkręcić takiego Cd-ka albo kilka naście, czy nawet dyski, to całkiem niemało złomu ;-P

--
Pozdrawiam, Krzysztof

Data: 2009-03-11 23:55:57
Autor: Konrad Kosmowski
** Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk@epsilon.eu.org> wrote:

[...]

Hehe załaduje w kontentery i pośle do Chin - tam się dziwnymi substancjami nie
przejmują, manualnie nad węglem drzewnym oddzielą to co się da, a resztę
wyrzucą do rowu...

Ech po prostu ręce opadają.

--
    +                                 '                      .-.     .
                               ,                         *    ) )

Data: 2009-03-12 00:19:28
Autor: pit
Mariusz Kruk wrote:

Nawet jeśli rozbierzesz i posegregujesz, to co dalej? O to właśnie
chodzi, Ĺźe to od cholery dziwnych substancji zawiera.
Co rozumiesz przez "metalu"? Masz jakiś magiczny patent na
przerobienie starej elektroniki w złom żelazny, czy aluminiowy? A
może magicznie znikasz całą zawartość kineskopów?

Prowadzę serwis komputerowy i nie mam z tym najmniejszych kłopotów. Często odkupuję od firm stary albo sprzęt. Jeśli macie z tym problem dajcie znać na maila. Pomogę go rozwiązać.
pozdrawiam
piotr

Data: 2009-03-12 09:32:32
Autor: Mariusz Kruk
utylizacja sprzętu komputerowego
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "pit"
Prowadzę serwis komputerowy i nie mam z tym najmniejszych kłopotów. Często odkupuję od firm stary albo sprzęt. Jeśli macie z tym problem dajcie znać na maila. Pomogę go rozwiązać.

Na razie masz nienajmniejszy kłopot z content-type:

--
d'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'Yb A prokreacja w cukierni jest słodka... przez
`b  Kruk@epsilon.eu.org   d' pączkowaie (Krzysztof Kędzierski)

Data: 2009-03-12 08:52:02
Autor: jureq
Dnia Thu, 12 Mar 2009 09:32:32 +0100, Mariusz Kruk napisał(a):

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "pit"

Na razie masz nienajmniejszy kłopot z content-type:

Ty (jak widać powyżej) też masz problemy z konfiguracją czytnika

Data: 2009-03-12 10:03:25
Autor: Mariusz Kruk
utylizacja sprzętu komputerowego
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "jureq"
Na razie masz nienajmniejszy kłopot z content-type:

Ty (jak widać powyżej) też masz problemy z konfiguracją czytnika

Może byś sprawdził, chłopczyku, zanim zaczniesz pisać głupoty. OK?

--
  Kruk@ -\                   | I  am  Solo  of  Borg: You will be assimila-
          }-> epsilon.eu.org | ted...trust me.

Data: 2009-03-12 10:08:47
Autor: pit
Mariusz Kruk wrote:

Na razie masz nienajmniejszy kłopot z content-type:

Raczej z kodowaniem czcionki czytnika, powinno już działać odpowiednio (zgodnie z regulaminem).
A wracając do utylizacji: nie ma z tym żadnego problemu. Chętnie kupię stare kompy. Mam co z tym zrobić - nie wyrzucę tego na śmietnik: czy rozsądny, młody człowiek wyrzuca pieniądze do śmieci?
pozdrawiam

Data: 2009-03-12 10:10:01
Autor: Mariusz Kruk
utylizacja sprzętu komputerowego
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "pit"
Na razie masz nienajmniejszy kłopot z content-type:
Raczej z kodowaniem czcionki czytnika,

Nie ma czegoś takiego jak "kodowanie czcionki czytnika".
Kodowanie odnosi się do tekstu. A czcionka to taki metalowy stempelek.
I owszem, spaprana była konfiguracja czytnika, przez co nie był
ustawiony właściwy nagłówek Content-type: deklarujący użyte kodowanie
tekstu.

powinno już działać odpowiednio (zgodnie z regulaminem).

Owszem, wydaje się być dobrze.

--
  Kruk@ -\                   | Borg,  Borg time ago. In an assimilation far
          }-> epsilon.eu.org | away...

Data: 2009-03-12 10:21:45
Autor: pit
Mariusz Kruk wrote:

[...]

czyli ten kawałek wątku o utylizacji (kodowanie tekstu na grupie) uznajemy za zamknięty, panie Mariuszu?

pozdrawiam
piotr

Data: 2009-03-12 10:40:38
Autor: Andrzej Libiszewski
utylizacja sprzętu komputerowego
Dnia Thu, 12 Mar 2009 10:21:45 +0100, pit napisał(a):

Mariusz Kruk wrote:

Nie ma czegoÂś takiego jak "kodowanie czcionki czytnika".
Kodowanie odnosi siĂŞ do tekstu. A czcionka to taki metalowy
stempelek. I owszem, spaprana byÂła konfiguracja czytnika, przez co
nie by³ ustawiony w³aœciwy nag³ówek Content-type: deklaruj¹cy u¿yte
kodowanie tekstu.

powinno juÂż dziaÂłaĂŚ odpowiednio (zgodnie z regulaminem).

Owszem, wydaje siĂŞ byĂŚ dobrze.

czyli ten kawaÂłek wÂątku o utylizacji (kodowanie tekstu na grupie) uznajemy za zamkniĂŞty, panie Mariuszu?

Nie, dalej śmiecisz.

Właściwie dlaczego twoja deklaracja kodowania wygląda tak: Content-Type: text/plain; charset="ISO 8859-2"

skoro powinna wyglądać raczej tak:

|Andrea|Gigabyte Triton 180, Gigabyte GA-MA69G-S3H, HP Pavilion W2408H
AMD Athlon 64X2 4400+,  Gigabyte Radeon HD4850,  Arctic Freezer 64 Pro
4x1GB RAM PC6400, ST3160815AS 160GB, ST3500320AS 500GB, WD2000JS 200GB
Pioneer DVR-115, Tagan TG480-U15 480W, VideoMate E850F,  Asus Xonar DX

Data: 2009-03-12 11:01:39
Autor: Mariusz Kruk
[...]

Nie. Kodowanie powinno być "ISO-8859-2", a nie "ISO 8859-2".

--
/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\ W  zakłamaym  świecie  naga  prawda zostanie
\  Kruk@epsilon.eu.org   / uznana za pornografię.(Wojtek Moszko)

utylizacja sprzętu komputerowego