utylizacja sprzętu komputerowego

Data: 2009-03-11 21:08:30
Autor: pit
utylizacja sprzętu komputerowego
Krzysztof Wolski wrote:

Witam serdecznie grupowiczów.

Firma A ma w piwnicy zachomikowane kilkadziesiÄ…t sztuk "leciwego"
sprzętu informatycznego rozmaitej maści. Chcąc się go pozbyć, albo
oddaje go komuś "na lewo" i udaje że go nie ma - bo protokół utylizacji
nie istnieje. Może też, za słoną opłatą (od kilograma naturalnie) oddac
go do zakładu gospodarki komunalnej, gdzie fachowo go zutylizują.

Wiem też, że istnieje rozwiązanie pośrednie - firmy zajmujące się
utylizacją - zbiórką sprzętu, segregacją i... no własnie.
Pytam, bo jako początkujący samozatrudnający się, zostałem zapytany
wprost, czy mogÄ™ to dziadostwo - jako firma naturalnie - od firmy A
zabrać. Mogę, ale co dalej? Jak to robią inni? Rozbierają na części
pierwsze, segregacja surowców i oddawanie do przemiału? Metalu to nawet
nie powiem - sporo by wyszło, szkła z kineskopów też niemało... :-)

tak sobie gdybam, bo zdaje się że trzeba miec na takie coś zezwolenie...

Powiem tak: zależy ile tego jest i jak daleko ode mnie, ale mogę to kupić jeśli cena będzie odpowiednia. Daj znać na maila jeśli temat cię interesuje bardziej.
Pozdrawiam
piotr

Data: 2009-03-11 21:07:49
Autor: Krzysztof Wolski
pit pisze:

Powiem tak: zależy ile tego jest i jak daleko ode mnie, ale mogę to kupić jeśli cena będzie odpowiednia. Daj znać na maila jeśli temat cię interesuje bardziej.
Pozdrawiam

Załóżmy że dużo. Ciekawe co z tym zrobisz? Bo to jest odpowiedź na pytanie z posta :-D

--
Podrawiam, Krzysztof

Data: 2009-03-11 21:14:22
Autor: pit

[...]