utylizacja sprzętu komputerowego

Data: 2009-03-11 20:25:21
Autor: Wiktor S.
utylizacja sprzętu komputerowego
Firma A ma w piwnicy zachomikowane kilkadziesiąt sztuk "leciwego"
sprzętu informatycznego rozmaitej maści. Chcąc się go pozbyć, albo
oddaje go komuś "na lewo" i udaje że go nie ma - bo protokół
utylizacji nie istnieje. Może też, za słoną opłatą (od kilograma
naturalnie) oddac go do zakładu gospodarki komunalnej, gdzie fachowo
go zutylizują.
Wiem też, że istnieje rozwiązanie pośrednie - firmy zajmujące się
utylizacją - zbiórką sprzętu, segregacją i... no własnie.
Pytam, bo jako początkujący samozatrudnający się, zostałem zapytany
wprost, czy mogę to dziadostwo - jako firma naturalnie - od firmy A
zabrać. Mogę, ale co dalej? Jak to robią inni?

Chowają po swojej piwnicy, rozbierają na części, robią z tego minimalny użytek.
Sprzedają na allegro ;-)

--
Azarien

Data: 2009-03-11 20:26:50
Autor: Wiktor S.
utylizacja sprzętu komputerowego
Chowają po swojej piwnicy, rozbierają na części, robią z tego
minimalny użytek.
Sprzedają na allegro ;-)

Zakładając, że jest to sprzęt z powiedzmy 2000 roku a nie 1985...

--
Azarien

utylizacja sprzętu komputerowego