uwaga!

Data: 2009-06-30 09:42:14
Autor: kasa
uwaga!
hej jeśli interesuje cię zarobienie troche kasy to
znalazłem ostatnio bardzo prosty sposób :

masz tu stronę:  http://adbux.org/?r=damianniewiem

wystarczy się zarejestrować, po zarejestrowania dajesz "browse ads"
czekać na linki strony www.
wejdziesz na strone poczekasz 30 sek i ci nabije kase :D

od razu mówię prosze się nie znechęcać nikiedy trzeba poczekać trochę
na te linki. Ale w 100% polecam ten system, nawet jak ci dobrze
pójdzie to mozesz wyciągnąć 10$ dziennie..
ale to oczywiście po jakimś czasie... trzeba się rozkręcić

pozdrawiam

Data: 2009-06-30 19:02:45
Autor: Spider A.J.
uwaga!

"kasa" <damianniewiem@vp.pl> wrote

[spam]
Ktos go juz zglosil do abuse???

--
-=[Spider A.J.]=-
Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

Data: 2009-06-30 22:39:59
Autor: Arni
uwaga!
Spider A.J. pisze:
"kasa" <damianniewiem@vp.pl> wrote

[spam]
Ktos go juz zglosil do abuse???

onetu ? natepne konto sobie załozy. A do google to se mozesz....
Ja to bym do skarbówki po prostu zgłosił :)

--
Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

Data: 2009-07-01 07:35:35
Autor: Spider A.J.
NTG

"Arni" <arni@NO.spam> wrote
Ktos go juz zglosil do abuse???
onetu ? natepne konto sobie załozy. A do google to se mozesz....

Onetowski abuse dziala calkiem sprawnie.
A ze zalozy nowe konto, co zrobic,
takie czasy.
:-(

--