uwaga SEKTA!

Data: 2010-09-16 20:59:26
Autor: bcb
uwaga SEKTA!
Szkoda lefebrysto że nie wpastowałeś nic na temat tego ilu chętnych
przybyło na spotkanie z papieżem oraz ilu protestowało przeciw kościołowi
kat. i przestępstwom seksualnym które ty i tobie podobni usiłują
zbagatelizować i zamieść pod dywan, nawet wbrew samemu papieżowi.

Data: 2010-09-16 21:06:31
Autor: abc
uwaga SEKTA!
[...]

Po pierwsze, nie jestem lefebrystą. Po drugie, nie wiem ilu chętnych
przybyło na spotkanie z papieżem, ani czy takie spotkanie w ogóle miało
miejsce. Po trzecie, nie wiem ilu protestowało przeciw Kościołowi, a co
więcej jest to dla mnie zupełnie bez znaczenia.

Data: 2010-09-16 12:29:59
Autor: Antenka
uwaga SEKTA!
On 16 Wrz, 21:06, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
> [...]

miejsce. Po trzecie, nie wiem ilu protestowało przeciw Kościołowi, a co
więcej jest to dla mnie zupełnie bez znaczenia.

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny..

Ależ ABCadło jesteś lefebrystą! To mówi ci GrzegorzZ - neurotyk o
nowym nicku bcb! :D

Antenka

Data: 2010-09-16 21:31:47
Autor: Grzegorz Z.
uwaga SEKTA!

[...]

Toś mnie rozpracował.... jakbyś jeszcze nauczył się poprawnie formatować
swoje posty odpowiadając na posty innych...

ps. jak nastroje w Posen?

--
"Zostawcie kżyża mjastu"

Data: 2010-09-16 12:53:04
Autor: Antenka
uwaga SEKTA!
On 16 Wrz, 21:31, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:

> [...]

Toś mnie rozpracował.... jakbyś jeszcze nauczył się poprawnie formatować
swoje posty odpowiadając na posty innych...

Takie same jak przed Powstaniem Wielkopolskim! :-E

Antenka

Data: 2010-09-16 21:33:19
Autor: u2
uwaga SEKTA!
W dniu 2010-09-16 21:31, Grzegorz Z. pisze:
ps. jak nastroje w Posen?

Bojowe.

Data: 2010-09-16 22:19:39
Autor: jadrys
uwaga SEKTA!
  W dniu 2010-09-16 21:31, Grzegorz Z. pisze:
  ps. jak nastroje w Posen?

Mieszane. A było już tak pięknie.

Data: 2010-09-18 15:37:11
Autor: MH
uwaga SEKTA!

Mieszane. A było już tak pięknie.

--

.... aż tu nagle odezwał się fanatyczny talib zwany abecadłem.

MH

Data: 2010-09-18 16:13:21
Autor: jadrys
uwaga SEKTA!
  W dniu 2010-09-18 15:37, MH pisze:
Mieszane. A było już tak pięknie.

--
... aż tu nagle odezwał się fanatyczny talib zwany abecadłem.

MH

Nie, - zwą go Alessandro Del Piero .

Data: 2010-09-16 21:11:03
Autor: u2
uwaga SEKTA!
W dniu 2010-09-16 21:08, bcb pisze:
Po pierwsze, nie jestem lefebrystą.
Jesteś.

Zdefiniuj lefebrystę, ciemniaku.

Data: 2010-09-16 21:22:49
Autor: abc
uwaga SEKTA!
Zdefiniuj lefebrystę, ciemniaku.

To ignorant, który ma obsesję na tym punkcie. Właśnie go odfiltrowałem. Dołączył do Grzegorza Z. (ten sam IP 83-168-68-132).

Data: 2010-09-16 21:26:24
Autor: b8b9de@0e99ba.com
uwaga SEKTA!
Dnia Thu, 16 Sep 2010 21:22:49 +0200, abc napisał(a):

To ignorant, który ma obsesję na tym punkcie. Właśnie go odfiltrowałem. Dołączył do Grzegorza Z. (ten sam IP 83-168-68-132).

Filtrujesz w Outlooku po IP a nawet tematu wątku nie umiesz poprawić?

Prawdziwy haksor z ciebie, lefebrysto.

Data: 2010-09-16 21:30:01
Autor: u2
uwaga SEKTA!
W dniu 2010-09-16 21:26, b8b9de@0e99ba.com pisze:
[...]

Nie pierdol, usłużny ciemniaku.

Data: 2010-09-18 14:26:52
Autor: Grzegorz Z.
uwaga SEKTA!

Zdefiniuj lefebrystę, ciemniaku.

To ignorant, który ma obsesję na tym punkcie. Właśnie go odfiltrowałem. Dołączył do Grzegorza Z. (ten sam IP 83-168-68-132).

A swoją drogą - skoro mnie filtrował po "tym samym IP" to w jaki sposób
czytał wcześniej moje posty?

Patrzcie! Ktoś taki ma czelność nazywać mnie ignorantem!?

--
"Zostawcie kżyża mjastu"

uwaga SEKTA!