uwaga!! alegro - bezwypadkowy po czolowym z walcem...

Data: 2009-04-21 06:47:22
Autor: LET ki
uwaga!! alegro - bezwypadkowy po czolowym z walcem...
Michał <gg2200099@brakmaila.pl> napisał(a):
dojezdzam, a tu auto po totalnym dzwonie - kola przesuniete - jedno 2cm od nadkola, drugie z 6.

Przy okazji. Może ktos mi wytłumaczy jak to możliwe (choć wiem, że często się zdarza), zeby poskładac samochód z przeusnietym kołem (kołami) tak, żeby wszystko do siebie pasowało - zawieszenie motor, wydech, blacha, etc..? dla mnie to niepojęte... ;)

--
pzdr
LETki

Data: 2009-04-21 10:27:32
Autor: .Peeter
uwaga!! alegro - bezwypadkowy po czolowym z walcem...
Użytkownik "LET ki" napisał
[...]

Wystarczą na przykład wygięte wahacze, albo przesunięte mocowanie wózka
na skutek dzwonu, co skutkuje też przesunięciem mocowania wahacza do tyłu
i efektem jak na obrazkach. Z wiekiem wahacze się czasem 'shamowują',
przez co koła też przesuwają się do tyłu, ale to są kwestie około jednego
centymetra, a nie pięciu. Poza tym w takim przypadku oba koła są cofnięte
równo, co wychodzi na geometrii pod parametrem wyprzedzenie sworznia
zwrotnicy. Jest na to tolerancja, po przekroczeniu wymienia się wahacze na
nowe i problem znika.

W aucie o którym mowa w tym temacie wyszłyby pewnie niezłe cuda po
sprawdzeniu geometrii. Chętnie bym zobaczył wydruk, ciekawi mnie czy toto
w ogóle jest w miarę proste. ;)

Inna sprawa, że ja bym nawet nie jechał oglądać, bo już po zdjęciach widać
jedno koło bardzo mocno cofnięte do tyłu.

Pozdrawiam
..Peeter

Data: 2009-04-21 10:40:33
Autor: Nex@pl
uwaga!! alegro - bezwypadkowy po czolowym z walcem...
..Peeter pisze:

Na zdjęciach obydwa przednie koła od razu przykuły moją uwagę...

uwaga!! alegro - bezwypadkowy po czolowym z walcem...