uwaga dzwonią z Polbanku!

Data: 2009-03-05 15:17:24
Autor: RobertS
uwaga dzwonią z Polbanku!
bo mają SUPER lokatę ELDORADO, 7% na 4 m-ce

pani twierdziła, że to najlepsza oferta na rynku (o Getin Banku ani Eurobanku nie słyszała) i ponoć w przypadku zerwania lokaty przed terminem nie traci się odsetek (po chwili rozmowy wyszło, że tylko za pełne miesiące)....

natomiast na pytania dlaczego rozpatrują moją reklamację już 1,5 m-ca oraz dlaczego dodzwonienie się na ich infolinię b.trudno się dodzwonić - nie potrafiła odp.

życzyła mi udanego dnia i rozłączyła się

tel. był z numeru zastrzeżonego więc nie zdziwcie się jak ktoś z Polbanku do Was zadzwoni!

RobertS

Data: 2009-03-05 06:25:58
Autor: szczurwa
uwaga dzwonią z Polbanku!
On 5 Mar, 15:17, RobertS <bo...@xpostx.pl> wrote:

tel. był z numeru zastrzeżonego więc nie zdziwcie się jak ktoś z
Polbanku do Was zadzwoni!

RobertS

Nigdy nie odbieram telefonów "zastrzeżonych", co to za pomysł, żeby
bank ukrywał numer, z którego dzwoni do klienta ?

Data: 2009-03-05 22:01:04
Autor: Marcin
uwaga dzwonią z Polbanku!
Witam

Użytkownik "szczurwa" <szczurwa@gmail.com> napisał w wiadomości news:e85fe786-a7e3-4ccc-9483-93eaa4b3d5a8w35g2000yqm.googlegroups.com...

Nigdy nie odbieram telefonów "zastrzeżonych", co to za pomysł, żeby
bank ukrywał numer, z którego dzwoni do klienta ?

Ale przeciez przy uzyciu prostego softu i sprzetu (nawet prostej
bramki voip) moza pokazac dowolny numer osobie do ktorej
sie dzwoni, niekoniecznie wlasny. Czesc centralek telefonicznych
w firmach ma zla konfiguracje i pokazuja sie glupoty, czesc
ma taki zamiar by niezaleznie ktory z pracownikow dzwoni
na telefonie docelowym pokazywal sie numer
recepcji.
Podobnie jest z smsami.

Pozdrawiam,
Marcin

Data: 2009-03-06 21:24:31
Autor: RobertS
uwaga dzwonią z Polbanku!

Ale przeciez przy uzyciu prostego softu i sprzetu (nawet prostej
bramki voip) moza pokazac dowolny numer osobie do ktorej
sie dzwoni, niekoniecznie wlasny.

Ale bankowi nawet tego nie chce się zrobić więc niech się nie dziwią, że ludzie nie odbierają połączeń...

RobertS

Data: 2009-03-05 07:00:01
Autor: krzysztof_krawczyk@gazeta.pl
uwaga dzwonią z Polbanku!
[...]

Do mnie również był taki telefon. Co mnie wkurzyło, to że jak
powiedziałem, że nie skorzystam z oferty, to musiałem się tłumaczyć
dlaczego.
Bank jeżeli nie zaakceptuje propozycji klienta, prośby czy wniosku,
nie musi się tłumaczyć ze swoich decyzji zasłaniając się "tajemnicą
bankową".
W końcu podałem powód, podobny pewnie do Twojego, ponieważ zasłoniłem
się ofertą Gentibanku i Pocztowego. Potem zorientowałem się, że dałem
bankowi darmową informację na temat zachowania konsumenta.
Postanowiłem, że przy następnym takim telefonie wdrożę u siebie
"tajemnicę konsumencką".

Data: 2009-03-05 17:05:18
Autor: corner
uwaga dzwonią z Polbanku!

Użytkownik <krzysztof_krawczyk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:b640003b-935e-4bce-85f2-793a21182fbao11g2000yql.googlegroups.com...

Co mnie wkurzyło, to że jak
powiedziałem, że nie skorzystam z oferty, to musiałem się tłumaczyć
dlaczego.

Sprytna sztuczka marketingowo-psychologiczna. Nie dałeś się nabrać ;-).

Ale mnóstwo ludzi się nabiera:
- Dlaczego? Sam nie wiem...
- No widzi pan/pani!
- No to wezmę.

Data: 2009-03-05 18:00:39
Autor: RobertS
uwaga dzwonią z Polbanku!

Sprytna sztuczka marketingowo-psychologiczna. Nie dałeś się nabrać ;-).

Ale mnóstwo ludzi się nabiera:
- Dlaczego? Sam nie wiem...
- No widzi pan/pani!
- No to wezmę.
w przypadku zainteresowania ofertą kobieta chciała mnie umówić na spotkanie z pracownikiem w placówce,
czyżby ta lokata była dostępna tylko w oddziale banku?

nie wnikałem, bo i tak nie byłem nią zainteresowany, w każdym razie wybaczyłem bankowi, że dzwonią z numeru prywatnego, gdyż nie pytali mnie o żadne "wrażliwe" dane nt mojej osoby, gdyby pani zaczęła takie zadawać to pewnie nie doszlibyśmy do sedna czyli do celu jej telefonu...

RobertS

Data: 2009-03-05 22:09:51
Autor: Marcin
uwaga dzwonią z Polbanku!
Witam

[...]

Mogles tez nacisnac czerwona sluchawke albo odlozyc sluchawke...

Pozdrawiam,
Marcin

Data: 2009-03-06 21:23:27
Autor: RobertS
uwaga dzwonią z Polbanku!

Mogles tez nacisnac czerwona sluchawke albo odlozyc sluchawke...

Niczego nie musiałeś, pani zapytała a Ty mogłeś odp. cokolwiek. Bank nie musi się tłumaczyć dlaczego nie dał Ci kredytu tak samo Ty nie musisz niczego uzasadniać. Nie bo nie i tyle ;-)

RobertS

Data: 2009-03-05 16:08:08
Autor: Auto
uwaga dzwonią z Polbanku!

bo mają SUPER lokatę ELDORADO, 7% na 4 m-ce

a nie jest tak że te 7% jest gwarantowane przez 4 miesięcy a 8 na 3 m-ce w getinie zmienne?

Data: 2009-03-05 17:49:46
Autor: glaukonWYTNIJTO
uwaga dzwonią z Polbanku!

> bo mają SUPER lokatę ELDORADO, 7% na 4 m-ce

a nie jest tak że te 7% jest gwarantowane przez 4 miesięcy a 8 na 3 m-ce w getinie zmienne?

w obu przypadkach oprocentowanie stałe.

--

uwaga dzwonią z Polbanku!