Data: 2010-10-14 10:56:21 | |
Autor: czupakabra | |
uwaga na Astrę 3 z silnikiem 1,2 cdti | |
Ostrzegam zachęconych niską ceną Astry 3, 1.2 cdti - tym się nie da
jeździć!!! Nawet jako samochód do miasta jest to porażka. Dobrze, że temperatura nie obciąża nadmiernie klimatyzacji ale i tak np. włączanie się do ruch to niezła ekwilibrystyka (z 6 biegową skrzynią). Co ciekawsze spalanie w mieście nie spada poniżej 6 litrów!!. W foce II 1,6 tdci schodziłem do 5,1 z dużo większą przyjemnością z jazdy. Lepiej wygląda (i jeździ) Astra III 1,6 benzyna, lecz co z tego, że silnik ładnie ciągnie jak zawieszenie nie wyrabia - ponad 110 km/h i zaczyna się loteria w którą stronę poleci na koleinach, czy zakręcie. Z litości nie opisuję sterowania ogrzewaniem/nawiewami/klimatyzacją w Astrze 3. Mogę zrozumieć zakup we flocie - ale co powoduje, że takie - nowe - auta (np. Astra 3, Ford Fusion, Suzuki SX4) kupują prywatni użytkownicy?! pozdrawiam Sebastian były cytryny AX, ZX, XM - jest Mondeo - bywają Ople, Toyoty, Hyundaye.... |
|
Data: 2010-10-14 20:25:14 | |
Autor: huri_khan | |
uwaga na Astrę 3 z silnikiem 1,2 cdti | |
Dnia Thu, 14 Oct 2010 10:56:21 -0700 (PDT), czupakabra napisał(a):
Ostrzegam zachęconych niską ceną Astry 3, 1.2 cdti - tym się nie da Chyba 1,3 CDTI. -- [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094] [SY] [Cruze 1,8 LT] |
|
Data: 2010-10-14 20:56:39 | |
Autor: Czarek Daniluk | |
uwaga na Astrę 3 z silnikiem 1,2 cdti | |
W dniu 2010-10-14 20:25, huri_khan pisze:
Dnia Thu, 14 Oct 2010 10:56:21 -0700 (PDT), czupakabra napisał(a):A gdzie Ty kolego tam masz 1300ccm ?? Tak z mojego punktu widzenia i z tego jak kiedyś się oznaczało silniki to do 50 przyjmowali na oznaczeniu niższą pojemność, powyżej oznaczali wyższą, sprawdź jaką pojemność ma Fiatowski Multijet, co najwyżej można by te wszystkie samochody z nim oznaczyć 1250ccm, ale nie 1300, 1248ccm - to jest jego pojemność. Ten silnik wygląda mi na jakieś rozwinięcie silnika benzynowego 1250ccm. Pozdrawiam !! |
|
Data: 2010-10-14 21:30:56 | |
Autor: Duch | |
uwaga na Astrę 3 z silnikiem 1,2 cdti | |
Użytkownik "Czarek Daniluk" <czarek@nospamcedaniluk.com> napisał w wiadomości
Chyba 1,3 CDTI.A gdzie Ty kolego tam masz 1300ccm ?? 1.3 CDTI to jest jego oznaczenie, co słusznie zauważył kolega huri_khan: http://www.autocentrum.pl/dane-techniczne/opel/astra/sedan-1.3-cdti-ecotec-90km.html Tak z mojego punktu widzenia i z tego jak kiedyś się oznaczało silniki to do 50 przyjmowali na oznaczeniu niższą pojemność, powyżej oznaczali wyższą, sprawdź jaką pojemność ma Fiatowski Multijet, co najwyżej można by te wszystkie samochody z nim oznaczyć 1250ccm, ale nie 1300, 1248ccm - to jest jego pojemność. Następny co wie lepiej od producenta jak ma oznaczać silniki... Ten silnik wygląda mi na jakieś rozwinięcie silnika benzynowego 1250ccm. O fak... weź lepiej zwróć państwu pieniądze za swoją edukację. Poszła na marne. -- Pzdr Duch |
|
Data: 2010-10-14 22:36:22 | |
Autor: Czarek Daniluk | |
uwaga na Astrďż˝ 3 z silnikiem 1,2 cdti | |
W dniu 2010-10-14 21:30, Duch pisze:
Ten silnik wyglďż˝da mi na jakieďż˝ rozwiniďż˝cie silnika benzynowego 1250ccm. WidziaĹeĹ blok benzynowego 1250 i tego diesla 1250 ?? Ĺźe pi... coĹ o czyimĹ wyksztaĹceniu ?? To Ĺźe Volkswagenowski stary dobry 1,6D jest zbudowany z wykorzystaniem czÄĹci silnika benzynowego - bloki sÄ jak toczka w toczkÄ to teĹź pewnie nawet nie sĹyszaĹeĹ ;P Powiem Ci tak - takie wykorzystywanie wrÄcz podobnych podzespoĹĂłw w dzisiejszych czasach nazywa siÄ zmniejszaniem kosztĂłw produkcji ;P Pozdrawiam !! PS: WyksztaĹciÄ to powinieneĹ siÄ raczej sam ;) |
|
Data: 2010-10-14 22:40:47 | |
Autor: Duch | |
uwaga na Astr? 3 z silnikiem 1,2 cdti | |
Użytkownik "Czarek Daniluk" <czarek@nospamcedaniluk.com> napisał w wiadomości
Powiem Ci tak - takie wykorzystywanie wręcz podobnych podzespołów w dzisiejszych czasach nazywa się zmniejszaniem kosztów produkcji ;P Kształcę się cały czas i nie przestaję. Ale żeby pisać że 1.3 CDTI jest przerobionym benzyniakiem to żenada. Jak to na głos przeczytałem, to pies wstał z kojca, położył się na plecach i zrywał boki ze smiechu. Litości ;] -- Pzdr Fun |
|
Data: 2010-10-16 10:25:30 | |
Autor: huri_khan | |
uwaga na Astrę 3 z silnikiem 1,2 cdti | |
Dnia Thu, 14 Oct 2010 20:56:39 +0200, Czarek Daniluk napisał(a):
Chyba 1,3 CDTI.A gdzie Ty kolego tam masz 1300ccm ?? A ty mi pokaż ofertę/cennik Opla gdzie widnieje silnik 1,2 CDTI Ten silnik wygląda mi na jakieś rozwinięcie silnika benzynowego 1250ccm. Rozwinięciem silnika benzynowego jest silnik dieslowski ? Chyba będę musiał dzidka pooglądać jak pali beemkę, może mój umysł się rozjaśni :) -- [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094] [SY] [Cruze 1,8 LT] |
|
Data: 2010-10-14 23:44:46 | |
Autor: czupakabra | |
uwaga na Astrę 3 z silnikiem 1,2 cdti | |
On 14 Paź, 20:25, huri_khan <s...@spam.pl> wrote:
Dnia Thu, 14 Oct 2010 10:56:21 -0700 (PDT), czupakabra napisał(a): Patrze w papiery auta i jak byk 1248 cm3 - więc to nie jest 1.3. pozdrawiam Sebastian były cytryny AX, ZX, XM - jest Mondeo - bywają Ople, Toyoty, Hyundaye.... |
|
Data: 2010-10-14 21:40:41 | |
Autor: Duch | |
uwaga na Astrę 3 z silnikiem 1,2 cdti | |
Użytkownik "czupakabra" <sebba12@go2.pl> napisał w wiadomości news:2d8450c6-4383-
Mogę zrozumieć zakup we flocie - ale co powoduje, że takie - nowe - Tak się składa, że fiatowskie multijety są bardzo trwałe i udane. Owszem, w przypadku 1.3 CDTI dokuczliwa jest turbodziura, potężna zwłąszcza w cięższej budzie Astry kombi, jednak w Corsie jeździ już znacznie lepiej. Z pewnością pierwszy kontakt z taką astrą z początku jest trudny, zwłaszcza dla osób ujeżdżających duże i mocne wolnossaki, ale po paruset kilometrach można nauczyć się zwinnego poruszania się tym maleństwem. Reansumując - nie jest tak źle :] -- Pzdr Duch |
|
Data: 2010-10-14 21:52:22 | |
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak | |
uwaga na Astrę 3 z silnikiem 1,2 cdti | |
W dniu 2010-10-14 21:40, Duch pisze:
Użytkownik "czupakabra"<sebba12@go2.pl> napisał w wiadomości 1.9 to napewno. Ale o 1.3 słychać niepochlebne opinie odnośnie konsumpcji oleju. -- Marcin "Kenickie" Mydlak Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl P307 2.0HDi/90 "Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój." |
|
Data: 2010-10-14 22:04:13 | |
Autor: Duch | |
uwaga na Astrę 3 z silnikiem 1,2 cdti | |
Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <eikcinek@34xob.lp> napisał w wiadomości
Tak się składa, że fiatowskie multijety są bardzo trwałe i udane. Mogę się mylić, ale podejrzewam, że to jest jak z Citroenami. Psują się cholernie, ale tylko tym, którzy ich nie mają :] Nie zauwazyłem zwiekszonej konsumpcji oleju. -- Pzdr Fun |
|
Data: 2010-10-14 22:40:37 | |
Autor: bratPit | |
uwaga na Astrę 3 z silnikiem 1,2 cdti | |
Mogę zrozumieć zakup we flocie - ale co powoduje, że takie - nowe - ZTCW to sypią się pierścienie stąd ta konsumpcja, brat |
|
Data: 2010-10-14 22:39:58 | |
Autor: bratPit | |
uwaga na Astrę 3 z silnikiem 1,2 cdti | |
Mogę zrozumieć zakup we flocie - ale co powoduje, że takie - nowe - no jeżeli trochę > 100kkm na silnik to jest bardzo trwały to mamy inne wyobrażenie tego pojęcia, pogadaj z mechanikami którzy robią z tymi silnikami, brat |
|
Data: 2010-10-14 22:43:37 | |
Autor: Duch | |
uwaga na Astrę 3 z silnikiem 1,2 cdti | |
Użytkownik "bratPit" <krakus28no_spam@op.pl> napisał w wiadomości news:i97pr0
no jeżeli trochę > 100kkm na silnik to jest bardzo trwały to mamy inne wyobrażenie tego pojęcia, Chyba że jakiś talent nie shodzi poniżej 4krpm. Bo inaczej mój sużbowy już miałby dwa razy remont. A cały czas jeździ jak nówka. -- Pzdr Duch |
|
Data: 2010-10-15 08:25:33 | |
Autor: Przemysław Czaja | |
uwaga na Astrę 3 z silnikiem 1,2 cdti | |
Użytkownik "bratPit" Mogę zrozumieć zakup we flocie - ale co powoduje, że takie - nowe - Dooobrze, że mój 1.9 nie umie czytać :) 190kkm i wymieniony tylko termostat (drogi troche) - pali średnio 6l/100km, oleju nie bierze wcale. No chyba, że wpakowanie tego ustrojstwa do Opla znacznie podnosi jego trwałość ;-)))) Życzę innym aby ich silniki tyle bezproblemowo wytrzymały. Acha i nie wiem czy to jakaś prawidłowość, ale dymiącego Fiata, Sabba czy Opla jeszcze nie widziałem (piszę o nowych konstrukcjach) a kilka Audi i owszem. |
|
Data: 2010-10-15 08:58:35 | |
Autor: Maciej Browarczyk | |
uwaga na Astrę 3 z silnikiem 1,2 cdti | |
W dniu 10-10-15 08:25, Przemysław Czaja pisze:
Dooobrze, że mój 1.9 nie umie czytać :) 190kkm i wymieniony tylko Nowe konstrukcje Audi? To, ze 1.9TDI (vp i pd) dymi to nic dziwnego, przy mocniejszym bucie zawsze przydymia, coraz wiecej osob tez chipuje co moze troche wplynac na dymienie, jednak co do nowych konstrukcji (cr) to sie chyba zapedziles albo A4 B6 to "nowe Audi". -- Pozdrawiam, Maciej |
|
Data: 2010-10-15 13:59:07 | |
Autor: .Peeter | |
uwaga na Astrę 3 z silnikiem 1,2 cdti | |
"Przemysław Czaja" wrote:
Acha i nie wiem czy to jakaś prawidłowość, ale dymiącego Fiata, Sabba czy Opla jeszcze nie widziałem (piszę o nowych konstrukcjach) a kilka Audi i owszem. Ja za to nagminnie widuję kopcące fordy tdci, też nie wiem czy to jakaś prawidłowość. I wcale nie chodzi o stare auta, tylko o aktualnie produkowane Focusy, Mondeo... Pozdrawiam ..Peeter |
|
Data: 2010-10-15 14:13:54 | |
Autor: bratPit[pr] | |
uwaga na Astrę 3 z silnikiem 1,2 cdti | |
Użytkownik "Przemysław Czaja" <przempo@poczta.fm> napisał w wiadomości news:i98sdd$vh7$1mx1.internetia.pl...
a szkoda, że Ty czytasz nieuważnie, piszemy o 1.3 D ;-) brat |
|
Data: 2010-10-15 17:13:16 | |
Autor: Przemysław Czaja | |
uwaga na Astrę 3 z silnikiem 1,2 cdti | |
Użytkownik "bratPit[pr]"
a nie 1,2 D? ;-) |
|
Data: 2010-10-14 22:01:16 | |
Autor: BartekK | |
uwaga na AstrÄ 3 z silnikiem 1,2 cdti | |
W dniu 2010-10-14 19:56, czupakabra pisze:
Ostrzegam zachÄconych niskÄ cenÄ Astry 3, 1.2 cdti - tym siÄ nie daA co majÄ powiedzieÄ uĹźyszkodnicy takich 1.3 cdti w Combo, ktĂłre ma aerodynamikÄ jak kiosk Ruchu, w dodatku z 5cio biegowÄ skrzyniÄ , a w combo ten sam silnik ma tylko 75KM a nie 90KM (chyba inny intercooler i inny soft) Po wĹÄ czeniu klimatyzacji ciÄĹźko ruszyÄ nie gaszÄ c silnika... -- | Bartlomiej Kuzniewski | sibi@drut.org GG:23319 tel +48 696455098 http://drut.org/ | http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=338173 |
|
Data: 2010-10-14 22:33:20 | |
Autor: Czarek Daniluk | |
uwaga na AstrÄ 3 z silnikiem 1,2 cdti | |
W dniu 2010-10-14 22:01, BartekK pisze:
W dniu 2010-10-14 19:56, czupakabra pisze:A co majÄ powiedzieÄ uĹźytkownicy Doblo ?? Fakt jak go popiĹowaÄ to jakoĹ jedzie ;) Pozdrawiam !! |
|
Data: 2010-10-14 23:15:25 | |
Autor: Cavallino | |
uwaga na AstrÄ 3 z silnikiem 1,2 cdti | |
UĹźytkownik "BartekK" <sibi@NOSPAMdrut.org> napisaĹ w wiadomoĹci news:
A co majÄ powiedzieÄ uĹźyszkodnicy takich 1.3 cdti w Combo, ktĂłre ma aerodynamikÄ jak kiosk Ruchu, w dodatku z 5cio biegowÄ skrzyniÄ , a w combo ten sam silnik ma tylko 75KM a nie 90KM (chyba inny intercooler i inny soft) JeĹli wczeĹniej jeĹşdzili C15 to bÄdÄ wniebowziÄci, zapewniam CiÄ. ;-) |
|
Data: 2010-10-15 08:57:01 | |
Autor: Przembo | |
uwaga na AstrÄ 3 z silnikiem 1,2 cdti | |
UĹźytkownik "BartekK" <sibi@NOSPAMdrut.org> napisaĹ w wiadomoĹci news:i97nsp$jkd$1mx1.internetia.pl...
W dniu 2010-10-14 19:56, czupakabra pisze: Takie Combo 1.3cdti to i tak rakieta w porowaniu do wolnossacego 1.7di, a róşnica w mocy to 5 czy 10KM. Najlepsze jest to, Ĺźe zza kierownicy auto sprawiaĹo wraĹźenie dynamicznego. Nie wiem jak to mozliwe, ale nawet te 1.7di sprawiaĹy wraĹźenie... Ĺźe sobie jeszcze radza. Do jazdy miejskiej w zupeĹnoĹci wystarczaĹy oba :) Pozdr |