uwaga na Astrę 3 z silnikiem 1,2 cdti

Data: 2010-10-14 10:56:21
Autor: czupakabra
uwaga na Astrę 3 z silnikiem 1,2 cdti
Ostrzegam zachęconych niską ceną Astry 3, 1.2 cdti - tym się nie da
jeździć!!!
Nawet jako samochód do miasta jest to porażka. Dobrze, że temperatura
nie obciąża nadmiernie klimatyzacji ale i tak np. włączanie się do
ruch to niezła ekwilibrystyka (z 6 biegową skrzynią). Co ciekawsze
spalanie w mieście nie spada poniżej 6 litrów!!. W foce II 1,6 tdci
schodziłem do 5,1 z dużo większą przyjemnością z jazdy. Lepiej wygląda
(i jeździ) Astra III 1,6 benzyna, lecz co z tego, że silnik ładnie
ciągnie jak zawieszenie nie wyrabia - ponad 110 km/h i zaczyna się
loteria w którą stronę poleci na koleinach, czy zakręcie.
Z litości nie opisuję sterowania ogrzewaniem/nawiewami/klimatyzacją w
Astrze 3.
Mogę zrozumieć zakup we flocie - ale co powoduje, że takie - nowe -
auta (np. Astra 3, Ford Fusion, Suzuki SX4) kupują prywatni
użytkownicy?!

pozdrawiam
Sebastian

były cytryny AX, ZX, XM - jest Mondeo - bywają Ople, Toyoty,
Hyundaye....

Data: 2010-10-14 20:25:14
Autor: huri_khan
Dnia Thu, 14 Oct 2010 10:56:21 -0700 (PDT), czupakabra napisał(a):

Ostrzegam zachęconych niską ceną Astry 3, 1.2 cdti - tym się nie da
jeździć!!!

Chyba 1,3 CDTI.

--
[Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
[SY]  [Cruze 1,8 LT]

Data: 2010-10-14 20:56:39
Autor: Czarek Daniluk
W dniu 2010-10-14 20:25, huri_khan pisze:
Dnia Thu, 14 Oct 2010 10:56:21 -0700 (PDT), czupakabra napisał(a):

Ostrzegam zachęconych niską ceną Astry 3, 1.2 cdti - tym się nie da
jeździć!!!

Chyba 1,3 CDTI.

A gdzie Ty kolego tam masz 1300ccm ??
Tak z mojego punktu widzenia i z tego jak kiedyś się oznaczało silniki to do 50 przyjmowali na oznaczeniu niższą pojemność, powyżej oznaczali wyższą, sprawdź jaką pojemność ma Fiatowski Multijet, co najwyżej można by te wszystkie samochody z nim oznaczyć 1250ccm, ale nie 1300, 1248ccm - to jest jego pojemność.

Ten silnik wygląda mi na jakieś rozwinięcie silnika benzynowego 1250ccm.

Pozdrawiam !!

Data: 2010-10-14 21:30:56
Autor: Duch
Użytkownik "Czarek Daniluk" <czarek@nospamcedaniluk.com> napisał w wiadomości

Chyba 1,3 CDTI.

A gdzie Ty kolego tam masz 1300ccm ??

1.3 CDTI to jest jego oznaczenie, co słusznie zauważył kolega huri_khan:
http://www.autocentrum.pl/dane-techniczne/opel/astra/sedan-1.3-cdti-ecotec-90km.html

[...]

Następny co wie lepiej od producenta jak ma oznaczać silniki...

Ten silnik wygląda mi na jakieś rozwinięcie silnika benzynowego 1250ccm.

O fak... weź lepiej zwróć państwu pieniądze za swoją edukację. Poszła na marne.

--
Pzdr
Duch

Data: 2010-10-14 22:36:22
Autor: Czarek Daniluk
uwaga na Astrďż˝ 3 z silnikiem 1,2 cdti
W dniu 2010-10-14 21:30, Duch pisze:

Ten silnik wygl�da mi na jakie� rozwini�cie silnika benzynowego 1250ccm.

O fak... we� lepiej zwr�� pa�stwu pieni�dze za swoj� edukacj�. Posz�a na
marne.

Widziałeś blok benzynowego 1250 i tego diesla 1250 ?? że pi... coś o czyimś wykształceniu ??

To że Volkswagenowski stary dobry 1,6D jest zbudowany z wykorzystaniem części silnika benzynowego - bloki są jak toczka w toczkę to też pewnie nawet nie słyszałeś ;P

Powiem Ci tak - takie wykorzystywanie wręcz podobnych podzespołów w dzisiejszych czasach nazywa się zmniejszaniem kosztów produkcji ;P

Pozdrawiam !!

PS:
Wykształcić to powinieneś się raczej sam ;)

Data: 2010-10-14 22:40:47
Autor: Duch
uwaga na Astr? 3 z silnikiem 1,2 cdti
[...]

Kształcę się cały czas i nie przestaję.

Ale żeby pisać że 1.3 CDTI jest przerobionym benzyniakiem to żenada.
Jak to na głos przeczytałem, to pies wstał z kojca, położył się na plecach i
zrywał boki ze smiechu.
Litości ;]

--
Pzdr
Fun

Data: 2010-10-16 10:25:30
Autor: huri_khan
Dnia Thu, 14 Oct 2010 20:56:39 +0200, Czarek Daniluk napisał(a):

Chyba 1,3 CDTI.

A gdzie Ty kolego tam masz 1300ccm ??

A ty mi pokaż ofertę/cennik Opla gdzie widnieje silnik 1,2 CDTI

Ten silnik wygląda mi na jakieś rozwinięcie silnika benzynowego 1250ccm.

Rozwinięciem silnika benzynowego jest silnik dieslowski ?

Chyba będę musiał dzidka pooglądać jak pali beemkę, może mój umysł się
rozjaśni :)

Data: 2010-10-14 23:44:46
Autor: czupakabra
On 14 Paź, 20:25, huri_khan <s...@spam.pl> wrote:
Dnia Thu, 14 Oct 2010 10:56:21 -0700 (PDT), czupakabra napisał(a):

> Ostrzegam zachęconych niską ceną Astry 3, 1.2 cdti - tym się nie da
> jeździć!!!

Chyba 1,3 CDTI.

Patrze w papiery auta i jak byk 1248 cm3 - więc to nie jest 1.3.

Data: 2010-10-14 21:40:41
Autor: Duch
Użytkownik "czupakabra" <sebba12@go2.pl> napisał w wiadomości news:2d8450c6-4383-

Mogę zrozumieć zakup we flocie - ale co powoduje, że takie - nowe -
auta (np. Astra 3, Ford Fusion, Suzuki SX4) kupują prywatni
użytkownicy?!

Tak się składa, że fiatowskie multijety są bardzo trwałe i udane.
Owszem, w przypadku 1.3 CDTI dokuczliwa jest turbodziura, potężna zwłąszcza w cięższej budzie Astry kombi, jednak w Corsie jeździ już znacznie lepiej.
Z pewnością pierwszy kontakt z taką astrą z początku jest trudny, zwłaszcza dla osób ujeżdżających duże i mocne wolnossaki, ale po paruset kilometrach można nauczyć się zwinnego poruszania się tym maleństwem. Reansumując - nie jest tak źle :]

--
Pzdr
Duch

Data: 2010-10-14 21:52:22
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak

[...]

1.9 to napewno. Ale o 1.3 słychać niepochlebne opinie odnośnie konsumpcji oleju.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2010-10-14 22:04:13
Autor: Duch
Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <eikcinek@34xob.lp> napisał w wiadomości

Tak się składa, że fiatowskie multijety są bardzo trwałe i udane.

1.9 to napewno. Ale o 1.3 słychać niepochlebne opinie odnośnie konsumpcji oleju.

Mogę się mylić, ale podejrzewam, że to jest jak z Citroenami. Psują się cholernie, ale tylko tym, którzy ich nie mają :]
Nie zauwazyłem zwiekszonej konsumpcji oleju.

--
Pzdr
Fun

Data: 2010-10-14 22:40:37
Autor: bratPit
[...]

ZTCW to sypią się pierścienie stąd ta konsumpcja,

brat

Data: 2010-10-14 22:39:58
Autor: bratPit
[...]

no jeżeli trochę > 100kkm na silnik to jest bardzo trwały to mamy inne wyobrażenie tego pojęcia,
pogadaj z mechanikami którzy robią z tymi silnikami,

brat

Data: 2010-10-14 22:43:37
Autor: Duch
Użytkownik "bratPit" <krakus28no_spam@op.pl> napisał w wiadomości news:i97pr0

no jeżeli trochę > 100kkm na silnik to jest bardzo trwały to mamy inne wyobrażenie tego pojęcia,
pogadaj z mechanikami którzy robią z tymi silnikami,

Chyba że jakiś talent nie shodzi poniżej 4krpm.
Bo inaczej mój sużbowy już miałby dwa razy remont. A cały czas jeździ jak nówka.

--
Pzdr
Duch

Data: 2010-10-15 08:25:33
Autor: Przemysław Czaja
uwaga na Astrę 3 z silnikiem 1,2 cdti

Użytkownik "bratPit"

[...]

Dooobrze, że mój 1.9 nie umie czytać :) 190kkm i wymieniony tylko termostat (drogi troche) - pali średnio 6l/100km, oleju nie bierze wcale. No chyba, że wpakowanie tego ustrojstwa do Opla znacznie podnosi jego trwałość ;-)))) Życzę innym aby ich silniki tyle bezproblemowo wytrzymały. Acha i nie wiem czy to jakaś prawidłowość, ale dymiącego Fiata, Sabba czy Opla jeszcze nie widziałem (piszę o nowych konstrukcjach) a kilka Audi i owszem.

Data: 2010-10-15 08:58:35
Autor: Maciej Browarczyk
[...]

Nowe konstrukcje Audi? To, ze 1.9TDI (vp i pd) dymi to nic dziwnego, przy mocniejszym bucie zawsze przydymia, coraz wiecej osob tez chipuje co moze troche wplynac na dymienie, jednak co do nowych konstrukcji (cr) to sie chyba zapedziles albo A4 B6 to "nowe Audi".

--
Pozdrawiam,
Maciej

Data: 2010-10-15 13:59:07
Autor: .Peeter
"Przemysław Czaja" wrote:
Acha i nie wiem czy to jakaś prawidłowość, ale dymiącego Fiata, Sabba czy Opla jeszcze nie widziałem (piszę o nowych konstrukcjach) a kilka Audi i owszem.

Ja za to nagminnie widuję kopcące fordy tdci, też nie wiem czy
to jakaś prawidłowość. I wcale nie chodzi o stare auta, tylko
o aktualnie produkowane Focusy, Mondeo...

Pozdrawiam
..Peeter

Data: 2010-10-15 14:13:54
Autor: bratPit[pr]
uwaga na Astrę 3 z silnikiem 1,2 cdti

Użytkownik "Przemysław Czaja" <przempo@poczta.fm> napisał w wiadomości news:i98sdd$vh7$1mx1.internetia.pl...

Użytkownik "bratPit"

[...]

a szkoda, że Ty czytasz nieuważnie, piszemy o 1.3 D  ;-)

brat

Data: 2010-10-15 17:13:16
Autor: Przemysław Czaja
uwaga na Astrę 3 z silnikiem 1,2 cdti

Użytkownik "bratPit[pr]"

Użytkownik "bratPit"

[...]

a nie 1,2 D?  ;-)

Data: 2010-10-14 22:01:16
Autor: BartekK
W dniu 2010-10-14 19:56, czupakabra pisze:
Ostrzegam zachęconych niską ceną Astry 3, 1.2 cdti - tym się nie da
jeździć!!!
Nawet jako samochĂłd do miasta jest to poraĹźka. Dobrze, Ĺźe temperatura
nie obciąża nadmiernie klimatyzacji ale i tak np. włączanie się do
ruch to niezła ekwilibrystyka (z 6 biegową skrzynią).
A co mają powiedzieć użyszkodnicy takich 1.3 cdti w Combo, które ma aerodynamikę jak kiosk Ruchu, w dodatku z 5cio biegową skrzynią, a w combo ten sam silnik ma tylko 75KM a nie 90KM (chyba inny intercooler i inny soft)
Po włączeniu klimatyzacji ciężko ruszyć nie gasząc silnika...

Data: 2010-10-14 22:33:20
Autor: Czarek Daniluk
W dniu 2010-10-14 22:01, BartekK pisze:
[...]

A co mają powiedzieć użytkownicy Doblo ?? Fakt jak go popiłować to jakoś jedzie ;)

Pozdrawiam !!

Data: 2010-10-14 23:15:25
Autor: Cavallino
Użytkownik "BartekK" <sibi@NOSPAMdrut.org> napisał w wiadomości news:

[...]

Jeśli wcześniej jeździli C15 to będą wniebowzięci, zapewniam Cię. ;-)

Data: 2010-10-15 08:57:01
Autor: Przembo
Użytkownik "BartekK" <sibi@NOSPAMdrut.org> napisał w wiadomości news:i97nsp$jkd$1mx1.internetia.pl...
[...]

Takie Combo 1.3cdti to i tak rakieta w porowaniu do wolnossacego 1.7di, a róşnica w mocy to 5 czy 10KM.
Najlepsze jest to, że zza kierownicy auto sprawiało wrażenie dynamicznego. Nie wiem jak to mozliwe, ale nawet te 1.7di sprawiały wrażenie... że sobie jeszcze radza. Do jazdy miejskiej w zupełności wystarczały oba :)

Pozdr

uwaga na Astrę 3 z silnikiem 1,2 cdti