uwaga na Astrę 3 z silnikiem 1,2 cdti

Data: 2010-10-14 20:25:14
Autor: huri_khan
uwaga na Astrę 3 z silnikiem 1,2 cdti
Dnia Thu, 14 Oct 2010 10:56:21 -0700 (PDT), czupakabra napisał(a):

Ostrzegam zachęconych niską ceną Astry 3, 1.2 cdti - tym się nie da
jeździć!!!

Chyba 1,3 CDTI.

--
[Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
[SY]  [Cruze 1,8 LT]

Data: 2010-10-14 20:56:39
Autor: Czarek Daniluk
W dniu 2010-10-14 20:25, huri_khan pisze:
Dnia Thu, 14 Oct 2010 10:56:21 -0700 (PDT), czupakabra napisał(a):

Ostrzegam zachęconych niską ceną Astry 3, 1.2 cdti - tym się nie da
jeździć!!!

Chyba 1,3 CDTI.

A gdzie Ty kolego tam masz 1300ccm ??
Tak z mojego punktu widzenia i z tego jak kiedyś się oznaczało silniki to do 50 przyjmowali na oznaczeniu niższą pojemność, powyżej oznaczali wyższą, sprawdź jaką pojemność ma Fiatowski Multijet, co najwyżej można by te wszystkie samochody z nim oznaczyć 1250ccm, ale nie 1300, 1248ccm - to jest jego pojemność.

Ten silnik wygląda mi na jakieś rozwinięcie silnika benzynowego 1250ccm.

Pozdrawiam !!

Data: 2010-10-14 21:30:56
Autor: Duch
Użytkownik "Czarek Daniluk" <czarek@nospamcedaniluk.com> napisał w wiadomości

Chyba 1,3 CDTI.

A gdzie Ty kolego tam masz 1300ccm ??

1.3 CDTI to jest jego oznaczenie, co słusznie zauważył kolega huri_khan:
http://www.autocentrum.pl/dane-techniczne/opel/astra/sedan-1.3-cdti-ecotec-90km.html

[...]

Następny co wie lepiej od producenta jak ma oznaczać silniki...

Ten silnik wygląda mi na jakieś rozwinięcie silnika benzynowego 1250ccm.

O fak... weź lepiej zwróć państwu pieniądze za swoją edukację. Poszła na marne.

--
Pzdr
Duch

Data: 2010-10-14 22:36:22
Autor: Czarek Daniluk
uwaga na Astrďż˝ 3 z silnikiem 1,2 cdti
W dniu 2010-10-14 21:30, Duch pisze:

Ten silnik wygl�da mi na jakie� rozwini�cie silnika benzynowego 1250ccm.

O fak... we� lepiej zwr�� pa�stwu pieni�dze za swoj� edukacj�. Posz�a na
marne.

Widziałeś blok benzynowego 1250 i tego diesla 1250 ?? że pi... coś o czyimś wykształceniu ??

To że Volkswagenowski stary dobry 1,6D jest zbudowany z wykorzystaniem części silnika benzynowego - bloki są jak toczka w toczkę to też pewnie nawet nie słyszałeś ;P

Powiem Ci tak - takie wykorzystywanie wręcz podobnych podzespołów w dzisiejszych czasach nazywa się zmniejszaniem kosztów produkcji ;P

Pozdrawiam !!

PS:
Wykształcić to powinieneś się raczej sam ;)

Data: 2010-10-14 22:40:47
Autor: Duch
uwaga na Astr? 3 z silnikiem 1,2 cdti
[...]

Kształcę się cały czas i nie przestaję.

Ale żeby pisać że 1.3 CDTI jest przerobionym benzyniakiem to żenada.
Jak to na głos przeczytałem, to pies wstał z kojca, położył się na plecach i
zrywał boki ze smiechu.
Litości ;]

--
Pzdr
Fun

Data: 2010-10-16 10:25:30
Autor: huri_khan
Dnia Thu, 14 Oct 2010 20:56:39 +0200, Czarek Daniluk napisał(a):

Chyba 1,3 CDTI.

A gdzie Ty kolego tam masz 1300ccm ??

A ty mi pokaż ofertę/cennik Opla gdzie widnieje silnik 1,2 CDTI

Ten silnik wygląda mi na jakieś rozwinięcie silnika benzynowego 1250ccm.

Rozwinięciem silnika benzynowego jest silnik dieslowski ?

Chyba będę musiał dzidka pooglądać jak pali beemkę, może mój umysł się
rozjaśni :)

Data: 2010-10-14 23:44:46
Autor: czupakabra
On 14 Paź, 20:25, huri_khan <s...@spam.pl> wrote:
Dnia Thu, 14 Oct 2010 10:56:21 -0700 (PDT), czupakabra napisał(a):

> Ostrzegam zachęconych niską ceną Astry 3, 1.2 cdti - tym się nie da
> jeździć!!!

Chyba 1,3 CDTI.

Patrze w papiery auta i jak byk 1248 cm3 - więc to nie jest 1.3.

pozdrawiam
Sebastian

były cytryny AX, ZX, XM - jest Mondeo - bywają Ople, Toyoty,
Hyundaye....

uwaga na Astrę 3 z silnikiem 1,2 cdti