uwaga na Pocztowy

Data: 2014-04-03 11:38:15
Autor: Andrzej Lawa
uwaga na Pocztowy
Ave!

Piknie... Zamawiałem Nowe Konto Oszczędnościowe (przez internet).

Długo się ciągnęło, w końcu przyszła umowa i w pośpiechu przegapiłem, że zamiast "nowe konto oszczędnościowe" cwaniaczki wpisali mi "pocztowe konto oszczędnościowe" które różni się tylko jednym drobiazgiem (poza nazwą) - wszelkie przelewy czy wypłaty są obciążone prowizją 10zł. W Tym "nowym" prowizja wynosi 5zł i nie jest pobierana od pierwszej wypłaty w danym miesiącu.

No żesz k...

Co ciekawe zorientowałem się dopiero jak spróbowałem zrobić przelew na całą sumę konta (parę złotych, głównie chciałem przetestować sprawność przelewu, a konto miałem głównie jako "pocztowy bankomat" jakbym potrzebował lokalnie gotówki i nie mógł pojechać do najbliższego bankomatu).

Żeby było jeszcze ciekawiej mimo że przelew robiłem dawno po ostatniej sesji wychodzącej - nie można go anulować i jest jako już wykonany. Dziwne też trochę, że (niby) poszedł przy de facto braku wystarczających środków (mam teraz saldo zero i dostępne środki -10).

Data: 2014-04-03 13:00:59
Autor: Budzik
uwaga na Pocztowy
Użytkownik Andrzej Lawa alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com ...

[...]

Pytanie czy pomyłka, czy celowe działanie.
Złóż reklamację i będziesz wiedział...

Data: 2014-04-03 17:02:26
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
uwaga na Pocztowy

"Budzik" XnsA304982419224budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1

Pytanie czy pomyłka, czy celowe działanie.
Złóż reklamację i będziesz wiedział...

Hm... Ściągnął Cię na grupę zapach orzechów i wiśni...

My zas jesteśmy tu dla idei, ;) z pragnienia serca,
dbamy o dobre relacje z bankami... [dobre dla nas,
ale i dobre dla dobrych banków]

Pytanie należy inaczej sformułować:

    Działanie z premedytacją czy celowe działanie?

IMO lepiej omijać Pocztówkę. Kusi, nęci, miauczy,
ale źle traktuje klientów.

-=-

Przed nastu laty kasowałem kolejne sklep osiedlowe,
tak że groziło mi jeżdżenie na ,,Bielany''. Teraz
mogę okazać łaskę, idąc do upadającego :) sklepu
albo wybrać sklep, któremu nie mam niczego do
zarzucenia. (poza tym, że tylko do 23 godziny,
czyli dłużej niż skasowane) Po wielu sklepach,
które skasowałem, nie ma nawet śladu.

Podobnie było z aptekami. Najpierw jedna mi podpadła,
później druga. Teraz jest trzecia i jestem zadowolony.
Najwyraźniej inni także, bo te dwie świecą pustkaimi
a w trzeciej są stale klienci.

Na tle banków takich jak Citi czy Millennium -- Pocztówka
wypada makabrycznie źle. Jest sporo całkiem dobrych banków,
więc nie warto zawracać sobie głowy Pocztówkami czy Klonownicami.

-=-

Bank to usługodawca, sługa, nie zaś pan z kijem w ręku
dybiący na potknięcie feudalnego chłopa zwanego klientem.
Zapewniam Cię, że każdy porządny człowiek woli tę sytuację,
gdy jego błędy są mu wytykane jasno, klarownie i z wyrozumiałością,
zamiast tę, gdy klienci po cichu go przeklinają, ale nie chcą
zdradzić tego, co im nie odpowiada.

Bank ma prawo do pomyłek, ale za pomyłki musi płacić
ten, kto myli się. Ewentualnie silny i bogaty może
warunkowo zapłacić za pomyłkę słabego czy biednego,
ale w tym wypadku silnym i bogatym jest bank, nie
klient. Co więcej -- nie ma mowy o traceniu, ale
o przepływie z kieszeni klienta do kieszeni banku.

-=-

Jeśli założysz niecelową pomyłkę banku, tak rozwydrzysz
,,sektor bankowy'', że za lokowanie Twoich pieniędzy
w banku Ty zapłacisz a RSO sięgnie 250%... Bankierzy
będą szaleć z radości? -- NIE! Oni będą płakali wraz
z Tobą, bo pogubią się w chaszczach pseudobanków...

-=-

W jakim celu w ogóle bank wprowadza 10 pln za pierwszą
wypłatę z oszczędnego?! I dlaczego sukienka (bo chyba
w tym banku trudno trafić na garnitur) rękami i nogami,
zębami i siłą swej (i cudzej także) woli nie sprzeciwiała
się otworzeniu takiego konta?

Gdy przed około 25 laty chciałem wpłacić pieniądze na
swoje konto firmowe w PKO bp -- sukienki tak mocno
oponowały, że aż na koniec języka wcisnęła się prośba
o kontakt z ich przełożoną... Wpłata na konto firmowe
kosztowała procentowo, wpłata była pokaźna, a na ROR
mogłem wpłacić bezpłatnie... Mnie zależało na czasie,
więc nie mogłem wpłacić na ROR i przelać na firmowe,
gdyż w tamtych latach także przelewy wewnętrzne trwały długo...

-=-

Bank takie warunki postawił. To złe warunki. Ile trzeba
zgromadzić środków i przez jaki czas, aby zarobić 10 pln?
Gdy bank ciągnie 5 pln za kolejny przelew w miesiącu, to
IMO źle, ale gdy 10 pln za każdy -- to taki bank należy
opuścić jak najszybciej.

-=-

Bank to usługodawca. Pracowniczka banku (czy pracownik)
po pracy też chce, aby mu usługiwano -- w restauracji,
na poczcie (właśnie!!), w sklepie (spożywczym bądź
obuwniczym) u fryzjera... Chce mieć fryzurę taką,
nie inną -- i ma do tego prawo! Co by taka osoba
powiedziała, gdyby fryzjer znienacka ciachnął na glacę? ;)
Albo nawet zdebetował, czyli ściął włosy wraz ze skórą głowy? ;)

Mówisz fryzjerce/fryzjerowi -- chcę skrócić włosy o 5 cm.
A że niektóre Twe włosy mają mniej niż 5 cm -- tracisz
część swej czaszki? ;) Nie. A wiesz, dlaczego? Bo
fryzjerzy nie są rozbestwieni.

Chcesz żyć w świecie, w którym fryzjerka tnie głowę?
Oczywiście nie. Zatem teraz ścinaj banki takie, które
potrafią za każdy przelew ściąć 10 pln.

-=-

I zauważ, że bankierka czy bankier lepiej czuje się,
gdy wie o tym, że współpraca z klientami przebiega
pomyślnie i jest korzystna dla każdej ze stron.

Obcięcie włosów wraz z głową rodzi poczucie winy,
ta zaś sprawia, że winny asekuruje się, usprawiedliwia,
szuka ludzi gorszych od siebie a szukając -- stwarza ich...

-=-

Wreszcie... Gdy fryzjerzy obetną włosy wraz z głowami
 -- zabraknie klientów i zysk fryzjerów spadnie także
poniżej zera.

-=-

"Andrzej Lawa" lhja67$4ch$1@node1.news.atman.pl

nazwą) - wszelkie przelewy czy wypłaty są obciążone prowizją 10zł. W Tym

WSZELKIE!!! Wpłaasz 40 kpln, dają Ci 100 pln miesięcznie
w ramach odsetek, z czego zabierają 10 pln za KAŻDĄ wypłatę!
Idealne konto dla drobnych ciułaczy. ;)

To konto-pułapka. Wpłacać można, ale wypłacać -- raczej nie warto. ;)

-=-

IMO banku MUSI skasować wiadomą opłatę i dać jakieś
zadośćuczynienie za stratę czasu (choćby mego)
oraz nerwów, a także wszelkie inne straty
związane z wiadomą korektą...

IMO bank nie może dybać na błąd klienta. To nie
wojna, nie front, nie zabawa w kotka i myszkę!

To świadczenie usług bankowych.

Data: 2014-04-03 16:20:48
Autor: Budzik
uwaga na Pocztowy
Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski prosze@czytac.fontem.lucida.console ...

Pytanie czy pomyłka, czy celowe działanie.
Złóż reklamację i będziesz wiedział...

Hm... Ściągnął Cię na grupę zapach orzechów i wiśni...

Chyba mnie z kims mylisz...

Data: 2014-04-03 18:57:40
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
uwaga na Pocztowy

"Budzik" XnsA304B75868F07budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1

Hm... Ściągnął Cię na grupę zapach orzechów i wiśni...

Chyba mnie z kims mylisz...

A od kiedy tu jesteś?

Data: 2014-04-03 18:00:58
Autor: Budzik
uwaga na Pocztowy
Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski prosze@czytac.fontem.lucida.console ...

Hm... Ściągnął Cię na grupę zapach orzechów i wiśni...

Chyba mnie z kims mylisz...

A od kiedy tu jesteś?

A nie możesz sobie sam sprawdzic?

Podpowiem:
2001 r przy okazji startu korzystania z banku w sposób elektroniczny - pytałem o kilka spraw zwiazanych z mbankiem.

Data: 2014-04-03 20:51:08
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
uwaga na Pocztowy

"Budzik" XnsA304CAD2D5631budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1

A od kiedy tu jesteś?

A nie możesz sobie sam sprawdzic?

Sprawdziłem i wysłałem o tym wiadomość na kwadrans przed Tobą.

Podpowiem:
2001 r przy okazji startu korzystania z banku w sposób elektroniczny -
pytałem o kilka spraw zwiazanych z mbankiem.

Potwierdzam. Specjalnie dla Ciebie ściągnąłem całą grupę. :)

Postscriptum: Wg mnie tak wygląda Twoja pierwsza wypowiedź
              na tej grupie po skasowaniu tego, co cytujesz.

    "Budzik" 22112001.08158E80@jachu.lubon

    > Osobnik posiadający mail'a ziuttekk@poczta.onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > gfhfghgfhfghg

    > --      > Pozdrawia... Budzik
    > budzik61@poczta.onet.pl ; budzik61@wp.pl ; #GG: 565516

    > "Cieszą się w Niu Jorku dzieci, pan Bin Laden do nich leci.
    > On prezentów ma bez liku, dl każdego po wągliku."

A tak wygląda część nagłówka z zaznaczeniem daty:

    From: Budzik <budzik61@poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mbank - opróżnione konto
    Date: 22 Nov 2001 21:48:56 GMT
    Sender: budzik61@poczta.onet.pl@pa91.poznan.cvx.ppp.tpnet.pl

Data: 2014-04-03 21:51:46
Autor: Budzik
uwaga na Pocztowy
Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski prosze@czytac.fontem.lucida.console ...

A od kiedy tu jesteś?

A nie możesz sobie sam sprawdzic?

Sprawdziłem i wysłałem o tym wiadomość na kwadrans przed Tobą.

Korzystam z hamsterka wiec nie widze wszystkich postów online

Sam widzisz, ze nie dla wisni. :)
Kiedys w wisnie troche sie pobawiłem.
Dzis juz mi sie nie chce :)

Data: 2014-04-04 00:02:31
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
uwaga na Pocztowy

"Budzik" XnsA304F1F9C6BF3budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1

Sprawdziłem i wysłałem o tym wiadomość na kwadrans przed Tobą.

Korzystam z hamsterka wiec nie widze wszystkich postów online

Ja też nie widzę od razu każdego postu.
Bywa, że swoje własne widzę z dużym opóźnieniem.

Potwierdzam. Specjalnie dla Ciebie ściągnąłem całą grupę. :)

Sam widzisz, ze nie dla wisni. :)
Kiedys w wisnie troche sie pobawiłem.
Dzis juz mi sie nie chce :)

To (; prawie ;) tak, jak ze mną -- mnie nie chce się
umierać z głodu. Boże błogosław banki, które mnie
(i innych także) karmią. :)

Data: 2014-04-03 19:44:58
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
uwaga na Pocztowy

"Eneuel Leszek Ciszewski" lhk3u8$6ou$1@node2.news.atman.pl

"Budzik" XnsA304B75868F07budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1

Hm... Ściągnął Cię na grupę zapach orzechów i wiśni...

Chyba mnie z kims mylisz...

A od kiedy tu jesteś?

Sprawdziłem -- jesteś TU dłużej ode mnie.
Tym gorzej, skoro dopatrujesz się pomyłki.

Data: 2014-04-04 08:41:51
Autor: Andrzej Lawa
uwaga na Pocztowy
W dniu 03.04.2014 15:00, Budzik pisze:

Pytanie czy pomyłka, czy celowe działanie.
Złóż reklamację i będziesz wiedział...

Złożyłem. Jak będą fikać nie popuszczę.

Data: 2014-04-03 14:04:49
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
uwaga na Pocztowy

[...]

Pocztówka to nieuczciwy bank. Nawet rozwiązanie umowy kosztuje,
bo trzeba je koniecznie wysłać listem poleconym, za który rzecz
jasna zapłatę weźmie Poczta.

Data: 2014-04-07 11:37:28
Autor: zarząd komplementariusza
uwaga na Pocztowy
wszelkie przelewy czy wypłaty są obciążone prowizją 10zł.

jesteś pewny? Na ich www stoi jak byk że jeden przelew WEWNĘTRZNY w miesiącu gratis - a zatem
można spokojnie wypłacić np. bluecash-em

Data: 2014-04-08 14:41:41
Autor: Andrzej Lawa
uwaga na Pocztowy
W dniu 07.04.2014 20:37, zarząd komplementariusza pisze:
wszelkie przelewy czy wypłaty są obciążone prowizją 10zł.

jesteś pewny? Na ich www stoi jak byk że jeden
przelew WEWNĘTRZNY w miesiącu gratis - a zatem
można spokojnie wypłacić np. bluecash-em

W tej wersji konta, którą zamawiałem - owszem. W tej, którą mi dali (i to jedyna różnica między tymi rodzjami kont) - niestety...

Data: 2014-04-08 10:15:42
Autor: zarząd komplementariusza
uwaga na Pocztowy
z tego co ja wyczytałem w TOiP, to sprawy
mają się inaczej:

w NOWYM oszczędnościowym koncie pocztowym
są 3 możliwości bezpłatnej wypłaty w każdym
miesiącu: 1x gotówka 1x zewnętrzny przelew
i 1x wewnętrzny przelew

w "starym" oszczędnościowym koncie pocztowym
jest 1 możliwość bezpłatnej wypłaty w każdym
miesiącu: 1x wewnętrzny przelew

tak rozumiem ich TOiP

Data: 2014-04-08 19:29:56
Autor: Andrzej Lawa
uwaga na Pocztowy
W dniu 08.04.2014 19:15, zarząd komplementariusza pisze:

w "starym" oszczędnościowym koncie pocztowym
jest 1 możliwość bezpłatnej wypłaty w każdym
miesiącu: 1x wewnętrzny przelew

A co mi po wewnętrznym przelewie??

Data: 2014-04-08 14:03:23
Autor: zarząd komplementariusza
uwaga na Pocztowy
> w "starym" oszczędnościowym koncie pocztowym
> jest 1 możliwość bezpłatnej wypłaty w każdym
> miesiącu: 1x wewnętrzny przelew

A co mi po wewnętrznym przelewie??

możesz użyć bluecash.pl i przelać do innego banku
i to nawet expresowo, a pocztowy będzie to traktować
jako przelew wewnętrzny - wilk syty i owca cała...

Data: 2014-04-08 15:17:21
Autor: zarząd komplementariusza
uwaga na Pocztowy
W dniu wtorek, 8 kwietnia 2014 23:03:23 UTC+2 użytkownik zarząd komplementariusza napisał:

możesz użyć bluecash.pl i przelać do innego banku

i to nawet expresowo, a pocztowy będzie to traktować

jako przelew wewnętrzny - wilk syty i owca cała...

sprawdziłem doświadczalnie: przelałem z "nowego" konta
oszczędnościowego na "stare" konto oszczędnościowe 1,00
a następnie ze "starego" wypłaciłem "bluecash-em" ... melduję że prowizji nie pobrano, a zatem ISTNIEJE możliwość jednej wypłaty w miesiącu ze STAREGO

sumując: NIE LĘKAJCIE SIĘ :) TOiP Banku Pocztowego

Data: 2014-04-10 19:08:08
Autor: Andrzej Lawa
uwaga na Pocztowy (to oszuści!)
W dniu 08.04.2014 23:03, zarząd komplementariusza pisze:
[...]

Nie zamierzam robić za małpeczkę przy ich katarynce.

Jakaś dziumdzia bezczelnie mi przeczytała długaśną odpowiedź na reklamację, którą można streścić do:

"My możemy sobie produkty w umowie podmieniać - trzeba było dokładnie sprawdzić rodzaj produktu przy podpisywaniu umowy, frajerze!"

W związku z tym uznaję ich działanie za celowe i zawiadamiam prokuraturę oraz nadzór bankowy.

Data: 2014-04-10 23:45:59
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
uwaga na Pocztowy (to oszuści!)

"Andrzej Lawa" li6j5o$f6n$1@node1.news.atman.pl

[...]

Pocztówka taka jest.

Data: 2014-04-11 06:52:47
Autor: zarząd komplementariusza
uwaga na Pocztowy (to oszuści!)
nie mam żadnego interesu aby bronić pocztowego
ale mam wątpliwości czy naprawdę składałeś wniosek o NOWE konto oszczędnościowe

na stronie pocztowy.pl jest wniosek ale o "stare"

Data: 2014-04-11 16:16:30
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
uwaga na Pocztowy (to oszuści!)

"zarząd komplementariusza" d6adad48-a041-421b-a99e-63f9ee0305eb@googlegroups.com

: nie mam żadnego interesu aby bronić pocztowego
: ale mam wątpliwości czy naprawdę składałeś
: wniosek o NOWE konto oszczędnościowe

: na stronie pocztowy.pl jest wniosek ale o "stare"

Na pewno składał wniosek o to, które kosztuje go
najwięcej -- to znana praktyka ludzi z tej grupy!!! ;)

Data: 2014-04-11 10:20:32
Autor: zarząd komplementariusza
uwaga na Pocztowy (to oszuści!)
Na pewno składał wniosek o to, które kosztuje go
najwięcej -- to znana praktyka ludzi z tej grupy!!! ;)

no cóż - niektórzy ludzie bywają zdeczka roztargnieni :)

Data: 2014-04-12 14:46:39
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
uwaga na Pocztowy (to oszuści!)

"zarząd komplementariusza" 56b24c90-88a1-49c6-aef0-0096cc23e645@googlegroups.com

: no cóż - niektórzy ludzie bywają zdeczka roztargnieni :)

Właśnie na takich dybie Pocztówka. To jest właśnie wyższa
kultura obsługi ogólnej. Jak na wojnie -- wróg czuwa, więc
nie śpij! Po co zadawać się z takimi ludźmi, którzy
szukają zwady?

Data: 2014-04-13 00:19:24
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 11.04.2014 19:20, zarząd komplementariusza pisze:
Na pewno składał wniosek o to, które kosztuje go
najwięcej -- to znana praktyka ludzi z tej grupy!!! ;)

no cóż - niektórzy ludzie bywają zdeczka roztargnieni :)

Roztargnieni jak roztargnieni... Tutaj mamy celowe działanie oszustów.

Ba!

W uczciwych bankach prowizja jest podliczana przed zatwierdzeniem operacji. I nawet jeśli przypadkiem ktoś i to przegapi, to jeśli wskutek operacji środki miałyby zejść poniżej zera, to sam system będzie protestował.

Cóż, póki co wysłałem skargę do KNF. I chyba równolegle wyślę zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa do prokuratury.

Data: 2014-04-12 13:57:42
Autor: Kris
W dniu piątek, 11 kwietnia 2014 16:16:30 UTC+2 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski napisał:
Na pewno składał wniosek o to, które kosztuje go

najwięcej -- to znana praktyka ludzi z tej grupy!!! ;)
Ale to Lawa składał. A to gość wymagający specjalnej troski.

Data: 2014-04-13 00:15:01
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 11.04.2014 15:52, zarząd komplementariusza pisze:
nie mam żadnego interesu aby bronić pocztowego
ale mam wątpliwości czy naprawdę składałeś
wniosek o NOWE konto oszczędnościowe

na stronie pocztowy.pl jest wniosek ale o "stare"

Biorąc pod uwagę cel dla którego chciałem mieć to konto - mała rezerwa plus możliwość bardzo sporadycznej bezprowizyjnej wpłaty lub wypłaty w odległości paru kroków od domu - musiałbym być imbecylem pokroju Krisa (co jest tak głupi, że nawet wierszy zawijać nie potrafi) żeby wybrac konto z droższą prowizją przy KAŻDEJ wypłacie.

Data: 2014-04-13 04:35:51
Autor: Kris
W dniu niedziela, 13 kwietnia 2014 00:15:01 UTC+2 użytkownik Andrzej Lawa napisał:
Biorąc pod uwagę cel dla którego chciałem mieć to konto - mała rezerwa
plus możliwość bardzo sporadycznej bezprowizyjnej wpłaty lub wypłaty w odległości paru kroków od domu - musiałbym być imbecylem pokroju Krisa

To że jesteś imbecylem udowadniasz systematycznie od dawna, ale mniejsza o to.
Wstaw  linka z którego zakładałeś konto to zobaczymy o co wnioskowałeś.

Data: 2014-04-13 14:44:14
Autor: Andrzej Lawa
=
[...]

Drogi anonimku, że tak na chwilę zejdę do twojego poziomu mentalnego: pierdol się.

Wstaw  linka z którego zakładałeś konto to zobaczymy o co wnioskowałeś.

Mały detal: od tego czasu minęły już prawie 4 miesiące. Teraz opcji "nowego" już nie ma. Zostało tylko "nienowe".

Data: 2014-04-13 12:37:09
Autor: Kris
W dniu niedziela, 13 kwietnia 2014 14:44:14 UTC+2 użytkownik Andrzej Lawa napisał:

Mały detal: od tego czasu minęły już prawie 4 miesiące. Teraz opcji "nowego" już nie ma. Zostało tylko "nienowe".
Czyli tak jak myślałem: imbecylek zamówił niewiedząc co a teraz prokuratorowi dupe zawraca;)

Data: 2014-04-13 21:39:16
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 13.04.2014 21:37, Kris pisze:
[...]

Nie umiesz czytać czy z przyzwyczajenia kłamiesz, gnojku?

Wyraźnie piszę - w ciągu kilku miesięcy zniknęła opcja, którą wybrałem.

Data: 2014-04-13 12:43:22
Autor: Kris
W dniu niedziela, 13 kwietnia 2014 21:39:16 UTC+2 użytkownik Andrzej Lawa napisał:

Wyraźnie piszę - w ciągu kilku miesięcy zniknęła opcja, którą wybrałem.
A ja mam w to uwierzyć czy może udowodnisz że było jak piszesz?

Data: 2014-04-13 22:24:33
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 13.04.2014 21:43, Kris pisze:
W dniu niedziela, 13 kwietnia 2014 21:39:16 UTC+2 użytkownik Andrzej Lawa napisał:

Wyraźnie piszę - w ciągu kilku miesięcy zniknęła opcja, którą wybrałem.
A ja mam w to uwierzyć czy może udowodnisz że było jak piszesz?

No to udowodnij, że nie jesteś pedofilem, złodziejem i narkomanem.

Data: 2014-04-13 13:29:30
Autor: Kris
W dniu niedziela, 13 kwietnia 2014 22:24:33 UTC+2 użytkownik Andrzej Lawa napisał:

No to udowodnij, że nie jesteś pedofilem, złodziejem i narkomanem.
A gdzie pisałem że nie jestem?;)
No i ciągle netykiete łamiesz.

Data: 2014-04-13 12:44:51
Autor: Kris
uwaga na Pocztowy (to oszuści!)
W dniu niedziela, 13 kwietnia 2014 21:39:16 UTC+2 użytkownik Andrzej Lawa napisał:

Nie umiesz czytać czy z przyzwyczajenia kłamiesz,
Gwoli ścisłości: kiedy i gdzie kłamałem?
gnojku?
Po raz n-ty łamiesz tak uwielbiana przez Siebie netykietę.

Data: 2014-04-13 22:23:25
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 13.04.2014 21:44, Kris pisze:
W dniu niedziela, 13 kwietnia 2014 21:39:16 UTC+2 użytkownik Andrzej Lawa napisał:

Nie umiesz czytać czy z przyzwyczajenia kłamiesz,
Gwoli ścisłości: kiedy i gdzie kłamałem?

Oznajmiając, że "nie wiedziałem co robię".

gnojku?
Po raz n-ty łamiesz tak uwielbiana przez Siebie netykietę.

Szczylu bez krzyny honoru - za pomawianie mnie zasługujesz na coś dużo gorszego niż tylko nazwanie po imieniu twojej ułomności.

Data: 2014-04-13 13:37:00
Autor: Kris
W dniu niedziela, 13 kwietnia 2014 22:23:25 UTC+2 użytkownik Andrzej Lawa napisał:

Oznajmiając, że "nie wiedziałem co robię".
Bo twierdzisz że zamawiałeś via net usługę a ja widze że tejusługi zamówić via net nie można było.
5 stycznia2014
http://web.archive.org/web/20140329000817/http://www.pocztowy.pl/indywidualni/konta/
20grudnia 2013
http://web.archive.org/web/20131220163841/http://www.pocztowy.pl/indywidualni/konta/

Data: 2014-04-13 23:34:55
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 13.04.2014 22:37, Kris pisze:
[...]

Ja miałem (14 grudnia) coś takiego:

http://web.archive.org/web/20130930184502/https://e-wniosek.pocztowy.pl/eWniosekBPO/WizardWf.aspx?b=296&p=2161&s=844&WebSite=klient&Promotion=PKO&Host=pocztowy_witryna&Field8=ikBoqtCLL&Field7=&c=1

(to jest z września, ale nie mam niczego nowszego w tym archiwum).

I wszedłem przez to menu - wyraźnie widać opcję "nowe konto oszczędnościowe".

Odszczekasz czy będziesz zamulał, jak to masz w zwyczaju, kłamczuszku?

Data: 2014-04-13 16:28:03
Autor: zarząd komplementariusza
uwaga na Pocztowy (to oszuści!)
w jakim mieście prokurator zamiast ścigać przestępców
będzie marnował czas na podpisywanie postanowienia o
odmowie wszczęcia śledztwa z powodu nie stwierdzenia
znamion przestępstwa?!

Data: 2014-04-14 08:56:39
Autor: Andrzej Lawa
[...]

W sumie masz tu bezpośredni link do ich systemu składania wniosku:

https://e-wniosek.pocztowy.pl/eWniosekBPO/WizardWf.aspx?b=296&p=2161&s=844&WebSite=klient&Promotion=PKO&Host=pocztowy_witryna&Field8=ikBoqtCLL&Field7=&c=1

O ile w międzyczasie nie usuną, to wybrana przeze mnie opcja "nowe konto oszczędnościowe" nadal będzie.

Ciekawy jestem... Krysio odszczeka, czy będzie zamulał?

Data: 2014-04-14 00:11:05
Autor: Kris
W dniu poniedziałek, 14 kwietnia 2014 08:56:39 UTC+2 użytkownik Andrzej Lawa napisał:
Ciekawy jestem... Krysio odszczeka, czy będzie zamulał?
Ok, możliwość wnioskowania o "nowe..." jest ale skoro masz "pocztowe...." to  widocznie zawnioskowałeś o "pocztowe...", umowę o takie konto dostałeś, podpisałeś, nie odstąpiłeś w terminie i masz. No chyba że prokurator stwierdzi że Ciebie oszukali;) wtedy zmienię zdanie.

Data: 2014-04-14 09:56:37
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 14.04.2014 09:11, Kris pisze:
[...]

Nie, wnioskowałem o nowe, gamoniu niepotrafiący łamać wierszy.

Data: 2014-04-14 03:23:25
Autor: Kris
W dniu poniedziałek, 14 kwietnia 2014 09:56:37 UTC+2 użytkownik Andrzej Lawa napisał:
Nie, wnioskowałem o nowe, gamoniu niepotrafiący łamać wierszy.
Czy gamoń to odpowiednie określenie na kogoś kto podpisał umowę o "nowe" a teraz pyszczy że nie ma "pocztowego"?
Jak bułki kupisz to tez sprzedawczynie do prokuratora zgłaszasz że chleba Tobie nie sprzedała?

Data: 2014-04-14 15:52:01
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 14.04.2014 12:23, Kris pisze:
[...]

Nie, na kogoś kto czyta odwrotnie.

Jak bułki kupisz to tez sprzedawczynie do prokuratora
zgłaszasz że chleba Tobie nie sprzedała?

Znaczy się gdybyś miał sklep z obsługą i klient poprosił o towar A a ty byś mu zapakował towar B, to należałoby zawsze sprawdzać co zapakowałeś?

Bo w normalnym, uczciwym sklepie raczej się nie zdarza, żeby sprzedawca zapakował coś innego niż zamawiano, a jeśli już się zdarzy to sprzedawca przeprasza i wymienia towar.

No ale czego ja oczekuję od ciebie...

Data: 2014-04-15 03:13:50
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
uwaga na Pocztowy (to oszuści!)

"Andrzej Lawa" ligp61$6lb$1@node1.news.atman.pl

Bo w normalnym, uczciwym sklepie raczej się nie zdarza, żeby sprzedawca zapakował coś innego niż zamawiano, a jeśli już się zdarzy to sprzedawca przeprasza i wymienia towar.

Jakby w moim sklepie kupował -- zapytałbym go, czy aby
na pewno dobrze czuje się,skoro chce nieświeże bułki.
I bez tej nadmiernej troski kłopotów było zbyt wiele!

Data: 2014-04-15 03:11:27
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
uwaga na Pocztowy (to oszuści!)

"Kris" 81e75fd6-1192-411f-aa16-170558dfc80f@googlegroups.com

[...]

Skakanie sobie do oczu nie zbuduje nam dobrych ;) racji z bankami.
Pokazał, że mógł wnioskować o nowe, stwierdził, że wnioskował o nowe,
okoliczności wskazują na wnioskowanie o nowe -- w jakim celu masz mu
zarzucać kłamstwo i działalność jemu szkodzącą? Tu ludzi są raczej
wyczuleni na wiadome niuanse. Nikt tu nie szuka konta, do którego
by dopłacał.

Inna sprawa, że wiedząc o różnych oszczędnych -- powinien
był sprawdzić przed podpisaniem, czy aby nie ma ,,pomyłki''.
Panie na Poczcie są takie zapracowane... Każdej może coś
pomylić się...

Data: 2014-04-13 12:02:08
Autor: J.F.
Dnia Sun, 13 Apr 2014 00:15:01 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):
[...]

Biorac pod uwage zalozona sporadycznosc operacji, to prowizja nie taka
istotna :-P

J.

Data: 2014-04-13 14:39:37
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 13.04.2014 12:02, J.F. pisze:

[...]

Ależ jest po podważa w ogóle sens takiego konta jako małej, podręcznej awaryjnej rezerwy.

Data: 2014-04-14 02:16:27
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
uwaga na Pocztowy (to oszuści!)

"Andrzej Lawa" lie0i9$7dt$2@node1.news.atman.pl

Biorac pod uwage zalozona sporadycznosc operacji, to prowizja nie taka istotna :-P

Ależ jest po podważa w ogóle sens takiego konta
jako małej, podręcznej awaryjnej rezerwy.

Znacznie taniej trzymać w kieszeni.

Data: 2014-05-16 03:16:12
Autor: Kris
W dniu czwartek, 10 kwietnia 2014 19:08:08 UTC+2 użytkownik Andrzej Lawa napisał:

W związku z tym uznaję ich działanie za celowe i zawiadamiam prokuraturę oraz nadzór bankowy.
Tak z ciekawości: prokuratura coś z tym zrobiła??

Data: 2014-05-16 14:44:01
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 16.05.2014 12:16, Kris pisze:
[...]

Oddaliła sprawę twierdzą, że sprawa jest czysto cywilnym sporem.

Teraz czekam na odzew ze strony nadzoru bankowego.

uwaga na Pocztowy