uwaga na buraka

Data: 2009-05-16 15:22:39
Autor: stracony klient tego buraka
uwaga na buraka
zabaczyłem ogłoszenie i poniewaz byłem zainteresowany musiałem z tym ,,powaznym " biznesmanem przez jego g..wniane gg gadac mniejasz o gg ale kto powazny daje taki kontakt ?

dobra wysłałem kloesiowi pytanie koles odpowiada ze ,,muszę się przedstawić "

qurna myslę dziwne idę po buty czy po szafę i nie muszę pokazywac dowodu no po piwo moze koleś do mnie  SPADAJ SMIECIU myslę ze klient godny polecenia szczególnie ze z allegro wywalili na zbity pysk jego aukcje ?
ciekawe dlaczego ?
wywalił pracownik allegro koleś jest niezle porypany uwaga moze ugryśc nawet przez neta i wtedy internetowa wscieklizna pewna --

Data: 2009-05-16 15:25:32
Autor:
link do ogłoszenia
Data: 2009-05-16 21:27:42
Autor: The Only One
uwaga na buraka
On 2009-05-16,  stracony klient tego buraka <uwaga.na.buraka@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
[...]

Taki fax-spam to samemu mozna sobie zrobic przy uzyciu ogolnodostepnego softu :)

Data: 2009-05-18 07:47:47
Autor:
uwaga na buraka
The Only One <theonlyone@router.pcmedia.pl> napisał(a):
Taki fax-spam to samemu mozna sobie zrobic przy uzyciu ogolnodostepnego softu :)

to co chcesz zebym ci wkleił rozmowę z gadu - gadu ?
no problem argument ze    ,,mozna sobie zrobić samemu  "    to mnie nie przekonuje to tak jakbyś mógł cos zrobic z kobietą a robiłbys to sobie samemu oślepniesz koleś, oslepniesz mozesz sam sprawdzić i pogadać z burakiem kaze ci się przedstawić , zameldować , idiota!!!
sam sprawdzisz to moze przestaniesz wypisywać głupoty --

uwaga na buraka