uwaga! na grupie grasuje od niedawna parowa!

Data: 2011-01-10 23:31:19
Autor: Jaksa
uwaga! na grupie grasuje od niedawna parowa!
Uwazajcie na nowa parowe, ktora pojawila sie na tej szanownej grupie!

Chowa sie pod nickiem obserwator czy tez jakos podobnie, juz dwa razy  parowa
sliniac sie z pedalska interesowala sie moimi klejnotami rodowymi!

Lojalnie uprzedzam!

Jaksa

Data: 2011-01-10 23:21:06
Autor: obserwator
Jaksa <Jaksa@podole.pl> napisał(a):
[...]

uspokoj sie. Napisz mi czy dostales jakis post na priva, podpisany moim nickiem?
Chociaz nie bardzo jest to mozliwe, abys taka korspondecje otrzymal, bo
piszesz przez kilka serwerow. Ale kto wie. Na tej grupie jest rzeczywiscie wyjatkowo zlosliwy troll. Juz kilka lat temu
kiedy te grupe czytalem, ten sam troll zastosowal podobna taktyke,
ktora polegala na tym, ze podszyl sie pod pewna osobe i wyslal na adres
prywatny czlowieka z ktorym ta osoba miala dobry uklad na tej grupie, paszkwil. W ten sposob pozroznil obydwie osoby, ktore znaly sie tylko z tej grupy, a nie prywatnie.

Dzisiaj wieczorem zajrzalem na grupe do watku *Cały naród chce powrotu
socjalizmu!*

I co zauwazylem ? Watek zalozyl bekon ale pod loginem mkarwan. Wlasnie chcialem  zwrocic uwage Hansowi Kloss, ze odpowiada bekonowi, ktory
pisze z logina mkarwana, kiedy pojawily sie twoje oszczerstwa pod moim adresem.

Oto link do tego watku:

http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,47943.html?group=pl.soc.polityka&tid=2062130&MID=%3Ciga2al%24m54%241%40inews.gazeta.pl%3E

A tu tresc mojej notki do Hansa, ktora chcialem wyslac na grupe:

Hans Kloss <mrdevilyn@gmail.com> napisał(a):
On 8 Sty, 17:11, "boukun" <mkara...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
> [stek bzdur]

Cholera, Hans, ale ty zobacz adres zalozyciela tego watku, ktoremu odpowiadasz:

boukun" <mkara...@WYTNIJ.gazeta.pl

Dalej w calej dyskusji wypowiada sie boukun, ze swojego adresu:

Autor: boukun boukun@neostrada.pl

i o dziwo nie protestuje, ze to ktos sie pod niego podszyl.

Jakos zawsze wyjatkowo czujny mkarwan, bacznie obserwujacy grupe, tez nie
zaprotestowal, ze ktos posluguje sie jego loginem, ale pisze z gazeta.pl.

Ja juz wiem kto to jest, bowiem ta sama osoba ktora wowczas poroznila przed
laty osoby ktore pisaly na tej grupie, dzisiaj zalozyla watek po nickiem
bekon, ale napisala z logina mkarwana.

To jest bowiem mkarwan, ktory pisze tu takze jako tzva. To jest prowokator
zawodowy, bo ta grupe kontroluje od lat.

Nie wiem tylko czy bekon dziala z tzvela w duecie, bowiem bekon nie zna
angielskiego. Natomiast tzva aka mkarwan, ten jezyk znaja.

Nie mozna miec rowniez zadnej pewnosci czy ty sam nie jestes tzva, bo znasz
angielski, jestes tak samo msciwy, zawistny i podly jak tzva aka mkarwan.

Piszesz jak oni pod roznymi nickami i urzedujesz na roznych grupach w sieci
o tematyce politycznej, uwielbiasz prowokacje i dezinformacje.

Co to w ogole jest? gadamy z jednym trollem czy kilkoma, ktore steruja
tematami dyskusji na tej grupie ?

Tu mozna sprawdzic adres z ktorego w wysyla posty w trakcie dyskusji bekon:

Data: 2011-01-10 23:36:22
Autor: obserwator
c.d. poprzedniego mojego postu
  Co to w ogole jest? gadamy z jednym trollem czy kilkoma, ktore steruja
 tematami dyskusji na tej grupie ?

 Tu mozna sprawdzic adres z ktorego wysyla posty w trakcie dyskusji bekon, w watku: *Cały naród chce powrotu socjalizmu! *

http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,47943.html?group=pl.soc.polityka&tid=2062130&pid=2062873&MID=%3Cigeuc7%24c0g%241%40mx1.internetia.pl%3E

I jeszcze jedna ciekawostka: oszczerczy watek autorstwa cyca *obsewator jest
sovieckim prowokatorem*, ja w ogole wczesniej nie zauwazylem, a byl napisany 7 stycznia, ten stary watek zostal 9 stycznia nagle wygrzebany i wrzucony do gory, po dwoch dniach przez kogo? .....alez tak,tak, przez prowokatora
bekona ktory pozornie tylko kloci sie z tzvela, ale w sumie to sie glaszcza po
swych zaklamanych mordach.

Prosze sobie zreszta sprawdzic ten watek, bo jeszcze wisi na tej grupie.

Mnie w sumie to wisi, bo doskonale w tej chwili wiem kto pisze na tej grupie
powaznie, a kto tutaj jest prowokatorem.

Mnie wasze prowokacje wcale nie zniecheca do  pisania tutaj nadal, a zwlaszcza
teraz, kiedy wiem ze komus wyraznie tu przeszkadzam:)) --

Data: 2011-01-11 01:00:33
Autor: Jaksa
On Tue, 11 Jan 2011 00:36:22 +0100,  obserwator  <darz_bor@wytnij.gazeta.pl> wrote:

[...]

Tak tak, jestes bardzo wazna osoba obesrwator, i bede musial moich
przelozonych z Mossadu poprosic o znaczaca podwyzke, z uwagi na tak
groznego przeciwnika, z jakim przyszlo mi sie uzerac :((
Ale wszystko W imie wielkiego Izraela!

Chle chle

Jaksa

Data: 2011-01-11 00:48:40
Autor: Jaksa
On Tue, 11 Jan 2011 00:21:06 +0100,  obserwator  <darz_bor.SKASUJ@gazeta.pl> wrote:

[...]

Nie uzywam zalosna dupo zadnych serwerow!

One istnieja tylko w twojej biednej skolotanej glowie, lajzo.
Jak wiekszosc innych urojonych rzeczy, choc np. o czarnych
helikopterach jeszcze nie pisales, przyznaje.

Ale dobrze ze sie pojawiles, bo chcialem juz dac nowy watek
"hop hop parowo, nie chowaj sie, wez klonnice i podejdz no do plota!"

Autor: boukun boukun@neostrada.pl

[...]

No dobra, jest tu wiele troli. I co z tego? Taki juz urok usenetu.
Ale co ma do czynienia z naszym okladaniem sie klonnicami?

[...]

Tak, tak a w domu wszyscy zdrowi na glowe? Pytam z pewna taka troska..

Piszesz jak oni pod roznymi nickami i urzedujesz na roznych grupach w  sieci
o tematyce politycznej, uwielbiasz prowokacje i dezinformacje.

Jak jestem dla ciebie zbyt inteligentny, albo zbyt brutalny,
to zawsze masz killfile. Ja sobie jednak nie odmowie kopniecia
ciebie w doope, kiedy tylko przyjdzie mi na to ochota, ciulu.

Jaksa

PS
  tzva i mkarwan to 2 bardzo rozne osoby, dobrze identyfikowalne,
  a i tzva nawet w okresie najwiekszej plodnosci wcale nie byl
  najwiekszym syfiarzem. Tym byl niewatliwe tow. Wieslaw ze Szfecji.
  Ale co ja ci bede tlumaczyl, szkoda mi czasu na niedorozwinietego
  niedojde.

Data: 2011-01-10 23:57:37
Autor: obserwator
uwaga! na grupie grasuje od niedawna parowa!
Jaksa <Jaksa@podole.pl> napisał(a): (ciach belkot oblakanego prosiaka)

no to juz wszytko jasne:))) Socjopata, nieudacznik zyciowy, klamca i chory umyslowo prowokator
podszywajacy sie pod prawice. --

Data: 2011-01-11 01:05:10
Autor: Jaksa
On Tue, 11 Jan 2011 00:57:37 +0100, obserwator   <darz_bor.SKASUJ@gazeta.pl> wrote:

Jaksa <Jaksa@podole.pl> napisał(a):

(ciach belkot oblakanego prosiaka)

no to juz wszytko jasne:)))

Socjopata, nieudacznik zyciowy, klamca i chory umyslowo prowokator
podszywajacy sie pod prawice.

Nie twierdze wcale, ze nie masz tu racji, ale dlaczego jestes az
tak okrutny dla siebie?

Sprobuj moze dostrzec jakies pozytywne strony zycia? Masz chyba
dwie rece, bo nosem chyba nie dziobiesz klawiatury, zawsze to cos!
Uszy do gory i nie poddawaj sie obserwator!

Jaksa

Data: 2011-01-11 00:18:53
Autor: obserwator
> [...]

> podszywajacy sie pod prawice.

Nie twierdze wcale, ze nie masz tu racji, ale dlaczego jestes az

a widzisz sam przyznajesz, ze mam racje ze z toba jst cos nie tego.
To sobie zadaj to pytanie dlaczego jestes tak okrutny dla siebie i wszystkich nienawidzisz. Jesli nienawidzisz ludzi, to po prostu sam siebie
nienawidzisz,.
Masz podobno kupe forsy i co? Szczescia ci ta forsa jednak nie daje?

A wiesz dlaczego? Bo siebie nienawidzisz.

Sprobuj moze dostrzec jakies pozytywne strony zycia? Masz chyba
dwie rece, bo nosem chyba nie dziobiesz klawiatury, zawsze to cos!
Uszy do gory i nie poddawaj sie obserwator!

dokladnie, dokladnie ...z tym, ze to w psychologii nazywa sie projekcja.

Uspokoj sie, zrelaksuj i uszy do gory, no i zacznij logicznie myslec oraz nie kieruj sie emocjami w polityce:)))

Ps. a gdzie ten dokument ktorym udowodnisz, ze jestem parowa?

Data: 2011-01-12 02:12:23
Autor: Jaksa
On Tue, 11 Jan 2011 01:18:53 +0100,  obserwator  <darz_bor.SKASUJ@gazeta.pl> wrote:

> [...]

tak okrutny dla siebie?

a widzisz sam przyznajesz, ze mam racje ze z toba jst cos nie tego.

Niezupelnie, mylalem poprostu ze ty tak sie dlugasnie podpisales.

To sobie zadaj to pytanie dlaczego jestes tak okrutny dla siebie i
wszystkich nienawidzisz. Jesli nienawidzisz ludzi, to po prostu sam  siebie

Jestem dla siebie bardzo okrutny i przerzucam tony zelastwa z miejsca
w miejsce te pare razy w tygodniu. Tak lubieje.

Ale tez biore codziennie niemal godzinna goraca kapiel w pelnej wannie
i teraz masz zagwozdke, bo to chyba troche swiadczy ze jestem sybaryta?
Goraca kapiel, kaczusia, bombelki i szklaneczka z zimnym napojem :)

nienawidzisz,.
Masz podobno kupe forsy i co?

Nie, nie, zapomogi to pietro nizej. Albo sprobuj pocyganic u cyca,
najpewniej ma wiecej forsy niz ja.

Jaksa

Data: 2011-01-12 02:25:04
Autor: obserwator
uwaga! na grupie grasuje od niedawna parowa!
Jaksa <Jaksa@podole.pl> napisał(a):
Jestem dla siebie bardzo okrutny i przerzucam tony zelastwa z miejsca
w miejsce te pare razy w tygodniu. Tak lubieje.

A nie zdarza sie, ze jakis nielichy kawal zelaza walnie cie glowe?
Ale tez biore codziennie niemal godzinna goraca kapiel w pelnej wannie
i teraz masz zagwozdke, bo to chyba troche swiadczy ze jestem sybaryta?
Goraca kapiel, kaczusia, bombelki i szklaneczka z zimnym napojem :)

domyslalem sie, ze jestes w goracej wodzie kapany. A worek foliowy tez sobie
zakladasz na glowe? Bo jak wpadasz po tych goracych kapielach na grupe, to
wygladasz na niedotlenionego.

> nienawidzisz,.
> Masz podobno kupe forsy i co?

Nie, nie, zapomogi to pietro nizej. Albo sprobuj pocyganic u cyca,
najpewniej ma wiecej forsy niz ja.

trzeba bylo nie wycinac tekstu. Pytalem czy bedac tak forsiastym macho, jestes
szczesliwy.

A jeszcze zapytam - dlaczego majac tyle kasy, musisz koniecznie anonimowo
bluzgac, na nieznanych sobie ludzi w sieci? Ale chyba krotka goraca kapiel dzisiaj miales, bo cos mniej wyzwisk zamiesciles.

Zle sie czujesz? Albo chory jestes?

Data: 2011-01-12 09:34:59
Autor: Dobrodziej
uwaga! na grupie grasuje od niedawna parowa!

Użytkownik " obserwator" <darz_bor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:igj3e0$rhr$1inews.gazeta.pl...
[...]

Jaksa to wyj±tkowy gnój!  To kawał  ¶cierwa, który wspólnie z raffem obrażali na psp pani± Annę Komorowsk±!

BB

Data: 2011-01-12 19:57:46
Autor: raff

"Dobrodziej" <stary.user@domena.org> wrote in message news:4d2d67ac$0$2492$65785112news.neostrada.pl...

[...]

A wlasnie. Co tam u wielorybów Bombel ?

R.

Data: 2011-01-15 01:46:00
Autor: Jaksa
On Wed, 12 Jan 2011 09:34:59 +0100, Dobrodziej <stary.user@domena.org>  wrote:

UĹĽytkownik " obserwator" <darz_bor.SKASUJ@gazeta.pl> napisaĹ‚ w  wiadomoĹ›ci news:igj3e0$rhr$1inews.gazeta.pl...
[...]

Jaksa to wyjÄ…tkowy gnĂłj!  To kawaĹ‚  Ĺ›cierwa, ktĂłry wspĂłlnie z raffem  obraĹĽali na psp paniÄ… AnnÄ™ KomorowskÄ…!

BB

I jestem z siebie wyjatkowo dumny! Strzal w ciemno i.. dziesiatka!

Wielorybnik,
Jaksa

Data: 2011-01-15 00:50:22
Autor: obserwator
[...]

hahahahahahahahahaha

Data: 2011-01-15 01:53:09
Autor: Jaksa
On Wed, 12 Jan 2011 03:25:04 +0100,  obserwator  <darz_bor.SKASUJ@gazeta.pl> wrote:

[...]

Nie, nie zdarza sie.

[...]

To ze nie jestes w stanie mnie zrozumiec, to tylko wynik twojej wrodzonej
tepoty intelektualnej.

> [...]

najpewniej ma wiecej forsy niz ja.

trzeba bylo nie wycinac tekstu. Pytalem czy bedac tak forsiastym macho,  jestes

Co to, kacik zwierzen? Owszem, bywam szczesliwy. To stan psychiczny a i
fizyczny, endomorfiny uwalniane do mozgu etc. Ale obawiam sie ze moje
metody na bycie szczesliwym nie sa dostepne dla ciebie, nie masz ku temu
predyspozycji ani psychicznych, ani fizycznych, ani innych, jelopie.

Z ludzmi ktorych znam osobiscie, jedynie dwaj ksieza katoliccy sa  szczesliwi
na codzien, godzina po godzinie, tak po prostu. Boza laska, tak to nazywam,
bo slyszalem ze wielu zakonnikom sie to takze zdarza, szczegolnie tym
z klasztorow bardziej odizolowanych od swiata.

A jeszcze zapytam - dlaczego majac tyle kasy, musisz koniecznie anonimowo
bluzgac, na nieznanych sobie ludzi w sieci?

Nie musze, ale jak widze napuszonego idiote, to dokopac mu w dupe,
to sama rozrywka. Nie wygorowana, ale zawsze.

Ale chyba krotka goraca kapiel dzisiaj miales, bo cos mniej wyzwisk  zamiesciles.

Zle sie czujesz? Albo chory jestes?

Dobrze sie czuje, dziekuje za troske. Nigdy nie choruje.

Jaksa

Data: 2011-01-15 01:29:49
Autor: obserwator
uwaga! na grupie grasuje od niedawna parowa!
Jaksa <Jaksa@podole.pl> napisał(a):

To ze nie jestes w stanie mnie zrozumiec, to tylko wynik twojej wrodzone=
j tepoty intelektualnej.

w kazdym razie staram sie zrozumiec, ale psychopatow takich jak ty, nikt nie
jest w stnie zrozumiec, nawet psycholodzy i psychiatrzy nie sa w stanie zrozumiec.

[...]

jestes Jaksa psychopata i taka jest prawda.

[...]

kompletne bzdury, to ludzie chorzy psychicznie.

> [...]

Nie musze, ale jak widze napuszonego idiote, to dokopac mu w dupe,
to sama rozrywka. Nie wygorowana, ale zawsze.

no popatrz, na podstawie twoich bezmyslnych, pozbawinych sensu tekstow, mysle
o tobie dokladnie to samo. Ty caly czas projektujesz swoje kompleksy i
ulomnosci na zupelnie nieznane sobie osoby w sieci, bos po prostu
beznadziejnie glupie bydle, a nie czlowiek i nie potrafisz zrozumiec, ze ci
inni ludzie moga miec inne anizeli ty poglady.

> Zle sie czujesz? Albo chory jestes?

Dobrze sie czuje, dziekuje za troske. Nigdy nie choruje.

wydaje ci sie, ze dobrze sie czujes i ja sie wcale o ciebie nie troszcze:))
Oswiadczam ci, tylko ze jestes chory, ale psychicznie.

Poza tym nie masz zadnego poczucia humoru, jak kazdy czlowiek o niskim
intelekcie i nie wylapales, ze moj tekst byl humorystyczno-cyniczny, a ty
powaznie odpowiedziales:)))

Data: 2011-01-15 02:44:44
Autor: Jaksa
On Sat, 15 Jan 2011 02:29:49 +0100,  obserwator  <darz_bor.SKASUJ@gazeta.pl> wrote:

[...]

Twoim zdaniem ksieza katoliccy to sa ludzie chorzy psychiczni?
No to teraz sie zdekonspirowales cwel!

Ale przyznaje, niezle ci szlo az do samego konca zydu.
Az uwierzylem ze ktos tak gupi jak obserwator faktycznie istnieje.
Na swoja obrone dodam, ze w pale mi sie to jednak nie miescilo!
Tak glupich ludzi przeciez nie ma!

> [...]

to sama rozrywka. Nie wygorowana, ale zawsze.

no popatrz, na podstawie twoich bezmyslnych, pozbawinych sensu tekstow,  mysle

Myslisz? Teraz to sobie pochlebiasz jelopie z czworakow.

> [...]

Dobrze sie czuje, dziekuje za troske. Nigdy nie choruje.

wydaje ci sie, ze dobrze sie czujes i ja sie wcale o ciebie nie  troszcze:))

Tak jakbym mial jakies watpliwosci, debilu!

[...]

Ja czesto mieszam styl zartobliwy z tematami serio, ale to widac zbyt duze
obciazenie dla twojej zbolalej, nieszczesnej lepetyny.

Jaksa

Data: 2011-01-15 03:05:25
Autor: obserwator
[...]

pisales o zakonnikach, a nie ksiezach katolickich. Rozni sa zakonnicy.

[...]

taaaak... jestem zydem? no popatrz ja o tym do tej pory nie wiedzialem:)))

nie wiem czy wiesz,ale wszelkiej masci rasisci, to wyjatkowo prymitywne malpoludy, a nie cywilizowani ludzie. To twierdzenie dotyczy take zydow,jesli
gardza innymi nacjami.
> no popatrz, na podstawie twoich bezmyslnych, pozbawinych sensu tekstow,  > mysle

Myslisz? Teraz to sobie pochlebiasz jelopie z czworakow.

tak mysle i wyciagam wnioski np. z twoich pozbawionych sensu i logiki postow.
Uwazam, ze jestes psychiczny.
W kazdym razie normalny czlowiek,takich tekstow jak twoje,na pewno w sieci nie
zamieszcza.
> wydaje ci sie, ze dobrze sie czujes i ja sie wcale o ciebie nie  > troszcze:))

Tak jakbym mial jakies watpliwosci, debilu!

nie denerwuj sie, spokojnie, nie badz baba.
Jednak miales watpliwosci skoro odpowiadales powaznie na moje ironiczne posty.

> [...]

Ja czesto mieszam styl zartobliwy z tematami serio, ale to widac zbyt duze
obciazenie dla twojej zbolalej, nieszczesnej lepetyny.

miesza ci sie raczej w glowie. Wszystkie teksty w tym watku (a takze w
innych)swiadcza dobitnie, zarowno o twoim niskim intelekcie jak i poczuciu
humoru:)

Socjopata jestes i niestety tego nie da sie wyleczyc. W kazdym razie troche
wspolczuje, inwalido umyslowy.

Data: 2011-01-10 23:35:12
Autor: man
Dnia 10-01-2011 o 23:31:19 Jaksa <Jaksa@podole.pl> napisał(a):

[...]

Jak to, poza tob± jest tu jeszcze jedna parówa? Ta grupa faktycznie  schodzi na psy.  :(

Data: 2011-01-10 23:42:27
Autor: Jaksa
On Mon, 10 Jan 2011 23:35:12 +0100, man <fanky@yahoo.com> wrote:

[...]

Jak to, poza tobÄ… jest tu jeszcze jedna parĂłwa? Ta grupa faktycznie  schodzi na psy.  :(

Nie przypominam sobie chuju, zebys mi sie przedstawial.

Jaksa

Data: 2011-01-10 23:48:44
Autor: K.S.
starczy Jaksa
Użytkownik "Jaksa" <Jaksa@podole.pl> napisał w wiadomo¶ci news:op.vo36o1tf1j561patlantis...
[...]

Ostatnimi postami skompromitowałe¶ się doszczętnie.
Wycofaj się z grupu na kilka miesięcy, aż ludzie zapomn±.

Data: 2011-01-10 23:56:49
Autor: Jaksa
starczy Jaksa

U¿ytkownik "Jaksa" <Jaksa@podole.pl> napisa³ w wiadomo¶ci

Dnia 10-01-2011 o 23:31:19 Jaksa <Jaksa@podole.pl> napisaÂł(a):

[...]

Ostatnimi postami skompromitowa³e¶ siê doszczêtnie..
Wycofaj siê z grupu na kilka miesiêcy, a¿ ludzie zapomn±.

Wybacz K.S. ale ciebie tez zupelnie nie kojarze, chyba wczoraj pierwszy
raz ciebie czytalem, kiedy bredziles cos o idealnym systemie komunistycznym
i o emeryturach. Tak wiec, spadaj dziadu.

Jaksa

Data: 2011-01-11 00:06:41
Autor: K.S.
starczy Jaksa

U?ytkownik "Jaksa" <Jaksa@podole.pl> napisa3 w wiadomo?ci

Dnia 10-01-2011 o 23:31:19 Jaksa <Jaksa@podole.pl> napisa3(a):

[...]

Ostatnimi postami skompromitowa3e? sie doszczetnie.
Wycofaj sie z grupu na kilka miesiecy, a? ludzie zapomn?.

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Mówi się "spieprzaj dziadu" - tradycja!

Niestety, to o emeryturach dotyczyło emerytur wła¶nie PRAWICOWYCH, a nie komunistycznych.
Dziwne że ci się pokręciło - wszak podobno jeste¶ prawicowcem. Podszkol się trochę.

No i prawicowiec powinien wyrażać się w sposób prawy. Ja np nikogo dot±d nie nazwałem d... ch... idiot±  głupcem itp. To zostawiam lewicowcom.

Data: 2011-01-11 00:10:24
Autor: Jaksa
starczy Jaksa
On Tue, 11 Jan 2011 00:06:41 +0100, K.S. <kochamspam@poczta.onet.pl> wrote:

[...]

Jak to, poza tob? jest tu jeszcze jedna parĂłwa? Ta grupa faktycznie
[...]

MĂłwi siĂŞ "spieprzaj dziadu" - tradycja!

Niestety, to o emeryturach dotyczy³o emerytur w³a¶nie PRAWICOWYCH, a nie
komunistycznych.
Dziwne Âże ci siĂŞ pokrĂŞciÂło - wszak podobno jeste¶ prawicowcem. Podszkol  siĂŞ
trochĂŞ.

No i prawicowiec powinien wyraÂżaæ siĂŞ w sposĂłb prawy. Ja np nikogo dot±d  nie
nazwaÂłem d... ch... idiot±  gÂłupcem itp. To zostawiam lewicowcom.

A chuj mnie to obchodzi, co sobie tam roisz pod lepetyna! Postaraj sie byc
przynajmniej zabawny, jak nie masz juz nic ciekawego do powiedzenia.

Jaksa

Data: 2011-01-11 09:30:15
Autor: Dobrodziej
[...]

Wła¶nie się chuju połamany przedstawiłe¶!

BB

Data: 2011-01-11 09:29:43
Autor: Dobrodziej
uwaga! na grupie grasuje od niedawna parowa!

Użytkownik "Jaksa" <Jaksa@podole.pl> napisał w wiadomo¶ci news:op.vo356hvr1j561patlantis...
[...]

Te, lojalna gnido! Te dwa wygniłe orzeszki włoski nazywasz swoimi klejnotami rodowymi?

BB

Data: 2011-01-11 23:42:24
Autor: robertbig
On 11 Sty, 09:29, "Dobrodziej" <stary.u...@domena.org> wrote:
> Jaksa

Te, lojalna gnido! Te dwa wygniłe orzeszki włoski nazywasz swoimi klejnotami
rodowymi?

Co sie dziwisz ? Jaka rodzina takie klejnoty :))))

uwaga! na grupie grasuje od niedawna parowa!