uwaga! na grupie grasuje od niedawna parowa!

Data: 2011-01-10 23:42:27
Autor: Jaksa
uwaga! na grupie grasuje od niedawna parowa!
On Mon, 10 Jan 2011 23:35:12 +0100, man <fanky@yahoo.com> wrote:

Dnia 10-01-2011 o 23:31:19 Jaksa <Jaksa@podole.pl> napisał(a):

Uwazajcie na nowa parowe, ktora pojawila sie na tej szanownej grupie!

Chowa sie pod nickiem obserwator czy tez jakos podobnie, juz dwa razy  parowa
sliniac sie z pedalska interesowala sie moimi klejnotami rodowymi!

Lojalnie uprzedzam!

Jaksa

Jak to, poza tobą jest tu jeszcze jedna parĂłwa? Ta grupa faktycznie  schodzi na psy.  :(

Nie przypominam sobie chuju, zebys mi sie przedstawial.

Jaksa

Data: 2011-01-10 23:48:44
Autor: K.S.
starczy Jaksa
Użytkownik "Jaksa" <Jaksa@podole.pl> napisał w wiadomości news:op.vo36o1tf1j561patlantis...
[...]

Jak to, poza tobą jest tu jeszcze jedna parówa? Ta grupa faktycznie schodzi na psy.  :(

Nie przypominam sobie chuju, zebys mi sie przedstawial.

Jaksa

Starczy Jaksa!
Ostatnimi postami skompromitowałeś się doszczętnie.
Wycofaj się z grupu na kilka miesięcy, aż ludzie zapomną.

Data: 2011-01-10 23:56:49
Autor: Jaksa
starczy Jaksa

UÂżytkownik "Jaksa" <Jaksa@podole.pl> napisaÂł w wiadomoÂści

Dnia 10-01-2011 o 23:31:19 Jaksa <Jaksa@podole.pl> napisaÂł(a):

[...]

Jak to, poza tobÂą jest tu jeszcze jedna parĂłwa? Ta grupa faktycznie
schodzi na psy.  :(

Nie przypominam sobie chuju, zebys mi sie przedstawial.

Jaksa

Starczy Jaksa!
Ostatnimi postami skompromitowaÂłeÂś siĂŞ doszczĂŞtnie..
Wycofaj siĂŞ z grupu na kilka miesiĂŞcy, aÂż ludzie zapomnÂą.

Wybacz K.S. ale ciebie tez zupelnie nie kojarze, chyba wczoraj pierwszy
raz ciebie czytalem, kiedy bredziles cos o idealnym systemie komunistycznym
i o emeryturach. Tak wiec, spadaj dziadu.

Jaksa

Data: 2011-01-11 00:06:41
Autor: K.S.
starczy Jaksa

U?ytkownik "Jaksa" <Jaksa@podole.pl> napisa3 w wiadomo?ci

Dnia 10-01-2011 o 23:31:19 Jaksa <Jaksa@podole.pl> napisa3(a):

[...]

Jak to, poza tob? jest tu jeszcze jedna parówa? Ta grupa faktycznie
schodzi na psy.  :(

Nie przypominam sobie chuju, zebys mi sie przedstawial.

Jaksa

Starczy Jaksa!
Ostatnimi postami skompromitowa3e? sie doszczetnie.
Wycofaj sie z grupu na kilka miesiecy, a? ludzie zapomn?.

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Mówi się "spieprzaj dziadu" - tradycja!

Niestety, to o emeryturach dotyczyło emerytur właśnie PRAWICOWYCH, a nie komunistycznych.
Dziwne że ci się pokręciło - wszak podobno jesteś prawicowcem. Podszkol się trochę.

No i prawicowiec powinien wyrażać się w sposób prawy. Ja np nikogo dotąd nie nazwałem d... ch... idiotą  głupcem itp. To zostawiam lewicowcom.

Data: 2011-01-11 00:10:24
Autor: Jaksa
starczy Jaksa
On Tue, 11 Jan 2011 00:06:41 +0100, K.S. <kochamspam@poczta.onet.pl> wrote:

[...]

Jak to, poza tob? jest tu jeszcze jedna parĂłwa? Ta grupa faktycznie
[...]

MĂłwi siĂŞ "spieprzaj dziadu" - tradycja!

Niestety, to o emeryturach dotyczyÂło emerytur wÂłaÂśnie PRAWICOWYCH, a nie
komunistycznych.
Dziwne Âże ci siĂŞ pokrĂŞciÂło - wszak podobno jesteÂś prawicowcem. Podszkol  siĂŞ
trochĂŞ.

No i prawicowiec powinien wyraÂżaĂŚ siĂŞ w sposĂłb prawy. Ja np nikogo dotÂąd  nie
nazwaÂłem d... ch... idiotÂą  gÂłupcem itp. To zostawiam lewicowcom.

A chuj mnie to obchodzi, co sobie tam roisz pod lepetyna! Postaraj sie byc
przynajmniej zabawny, jak nie masz juz nic ciekawego do powiedzenia.

Jaksa

Data: 2011-01-11 09:30:15
Autor: Dobrodziej
[...]

Właśnie się chuju połamany przedstawiłeś!

BB

uwaga! na grupie grasuje od niedawna parowa!