uwaga na kierowcow [OT]

Data: 2010-05-07 00:01:58
Autor: Titus Atomicus
uwaga na kierowcow [OT]
Witam,
Kilka godzin temu zostalem ofiara wypadku samochodowego. Przepraszam ze oftopikuje (bo bylem pieszym), ale to tak ku przestrodze...
TA

Data: 2010-05-07 00:07:34
Autor: kietlak
uwaga na kierowcow [OT]

Użytkownik <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisał w wiadomości
Witam,
Kilka godzin temu zostalem ofiara wypadku samochodowego. Przepraszam ze
oftopikuje (bo bylem pieszym), ale to tak ku przestrodze...
TA

Rejestrujcie wyczyny piratów drogowych i wrzucajcie na
http://www.jakjedziesz.pl
Może niektórzy się opamiętają....

Data: 2010-05-07 00:24:58
Autor: Titus Atomicus
uwaga na kierowcow [OT]
In article <4be33da7$1@news.home.net.pl>,
 "kietlak" <kietlak@poczta.onet.pl> wrote:

> [...]
> TA

Rejestrujcie wyczyny piratów drogowych i wrzucajcie na

E, nie. Pani kierowca po prostu sie zagapila. A ja, jako ze bylem bez rowera - stracilem chwilowo czujnosc, przy zejsciu (sic!) z jezdni.

TA

Data: 2010-05-07 01:00:51
Autor: Norbert
uwaga na kierowcow [OT]
Rejestrujcie wyczyny piratów drogowych i wrzucajcie na
http://www.jakjedziesz.pl
Może niektórzy się opamiętają....

Takie jak to?
http://www.jakjedziesz.pl/events/show/id/308/f/ls

Przejrzalem szybko ten serwis i polowa krytykujacych na filmikach tez popelnia bledy, co za bezsens :)

Data: 2010-05-07 15:56:18
Autor: amrac
uwaga na kierowcow [OT]
kietlak pisze:
[...]

Ja znaczenie bardziej wolę inicjatywę strony
swietekrowy.pl
która nota bene wcześniej wisiła pod adresem jakkutas.pl :)

Data: 2010-05-07 21:14:44
Autor: kietlak
uwaga na kierowcow [OT]

> [...]

Ja znaczenie bardziej wolę inicjatywę strony
swietekrowy.pl
która nota bene wcześniej wisiła pod adresem jakkutas.pl :)

Inicjatywa o której piszesz jest po prostu galerią zdjęć,
nie ma na celu nikogo edukować,
a jedynie dać fotografom możliwość prezentacji swoich dzieł.

uwaga na kierowcow [OT]