uwaga na nowe telefony z kitkatem

Data: 2015-02-02 22:06:48
Autor: ToMasz
uwaga na nowe telefony z kitkatem

Witam

teraz będzie marudzenie i lament do księżyca, wiec jak ktoś miał zły dzień proszę nie czytać. ostrzegałem

Jakoś tak mam wbite do łba, że nowsza wersja jest lepsza. może nie każda jej część jest lepsza, ale cośtam zostało poprawione, unowocześnione, dodane... Reguła ta funkcjonuje prawie we wszystkich urządzeniach, tym bardziej w telefonach. Choć nie zawsze. Co do zmiany polegającej na niemożności wymiany baterii, dla wielu z nas jest to krok w tył, ale większości ludzi to nie irytuje. ale to co wniósł android kit kat, przerasta mój poziom akceptacji. Otóż programy mają mocne ograniczenia w dostępie (zapis, kasowanie) do danych na karcie pamięci. Czym to skutkuje? robię fotki, bardzo dużo, większość kasuje. Teraz się nieda. Tylko domyślna galeria może je skasować. "kręcę" film, oczywiście niewypał, cośtam jest źle, nie mogę skasować! Teoretycznie można to ograniczenie obejść rootem, albo innym softem, ale w przypadku mojego nowego galaxy s4, każda zmiana softu spowoduje pozostawienie permanentnego śladu w telefonie który skutkuje utratą gwarancji.

ToMasz

Data: 2015-02-02 22:28:41
Autor: Jingiel
W dniu 2015-02-02 o 22:06, ToMasz pisze:

[...]

Co ty opowiadasz? Przed chwila w moim SG3 Neo zrobiłem fotki, po czym skasowałem je z karty pamięci programem Astro File Manager.

Data: 2015-02-02 22:39:26
Autor: JoteR
uwaga na nowe telefony z kitkatem
"Jingiel" napisał:

to co wniósł android kit kat,

Czyli Android wersja 4.4?

przerasta mój poziom akceptacji.

Co ty opowiadasz? Przed chwila w moim SG3 Neo

Czyli Android wersja 4.3?
Jeśli zrobiłeś aktualizację do wersji 4.4 - to napisz to wyraźnie.
Inaczej wychodzi na to, że mieszasz myślowo dwa systemy walutowe.

JoteR

Data: 2015-02-02 23:38:32
Autor: ToMasz
uwaga na nowe telefony z kitkatem
W dniu 02.02.2015 o 22:39, JoteR pisze:
"Jingiel" napisał:

to co wniósł android kit kat,

Czyli Android wersja 4.4?

[...]

4.4.2. Takiego wyjąłem z pudełka. Teraz sprawdziłem możliwość kasowania fotek za pomocą "galerii" Fotka skasowana. W galerii.  Bo na karcie pamięci dalej jest, ale "galeria" jej już nie wyświetla

ToMasz

Data: 2015-02-02 15:32:05
Autor: krzysztofsf
W dniu poniedziałek, 2 lutego 2015 23:38:33 UTC+1 użytkownik ToMasz napisał:

> [...]
4.4.2. Takiego wyjąłem z pudełka. Teraz sprawdziłem możliwość kasowania fotek za pomocą "galerii" Fotka skasowana. W galerii.  Bo na karcie pamięci dalej jest, ale "galeria" jej już nie wyświetla

Ma byc teraz aktualizacja dla GS4 na Androida 5 Lolipop.

Pytanie, jak wtedy bedzie z powyzszym problemem?

Tak BTW, Lolipop zalatwil mi Nexusa 7. Nie da sie korzystac. Zwiechy  a nawet restarty. zamulilo totalnie. Tak wiec faktycznie, czasem nowsze nie znaczy lepsze... Postanowilem nie wpuszczac tej aktalizacji na mojego LG G2.
Nie mam w nim slotu na karte, tak wiec nie moge sprawdzic powyzszego problemu z plikami na moim sprzecie.

Data: 2015-02-09 21:26:16
Autor: Marcin P.
W dniu 2015-02-03 o 00:32, krzysztofsf pisze:

[...]

Mój Nexus 7 po aktualizacji do Lolipopa był niezdatny do użytku. Update do 5.0.2 rozwiązał wszystkie problemy.

--
Marcin

Data: 2015-02-09 12:44:35
Autor: krzysztofsf
W dniu poniedziałek, 9 lutego 2015 21:26:00 UTC+1 użytkownik Marcin P. napisał:
> [...]

Mój Nexus 7 po aktualizacji do Lolipopa był niezdatny do użytku. Update do 5.0.2 rozwiązał wszystkie problemy.

Gratuluje.
Mojemu urzadzeniu nie pomogla ta wersja. Pozostaje czekac na 5,10 , ktory cichutko pojaiwl sie w Indiach na urzadzeniach Android One.

Data: 2015-02-03 23:34:52
Autor: Rafał Grzelak
ToMasz wrote:

> [...]
kasowania fotek za pomocą "galerii" Fotka skasowana. W galerii.  Bo
na karcie pamięci dalej jest, ale "galeria" jej już nie wyświetla

Skasowana, czy przeniesiona do kosza?

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2015-02-03 07:47:49
Autor: Jingiel
uwaga na nowe telefony z kitkatem
W dniu 2015-02-02 o 22:39, JoteR pisze:
"Jingiel" napisał:

to co wniósł android kit kat,

Czyli Android wersja 4.4?

[...]

Nic nie robiłem. Fabrycznie mam 4.4.2.

Data: 2015-02-03 08:38:48
Autor: Chris
uwaga na nowe telefony z kitkatem
W dniu 2015-02-02 o 22:06, ToMasz pisze:

Witam

teraz będzie marudzenie i lament do księżyca, wiec jak ktoś miał zły
dzień proszę nie czytać. ostrzegałem

Problem z dostępem do karty pamięci (zapis) jest znany od jakiegoś roku więc twoja nowość pachnie sucharem :)

Każdy android w wersji 4.4.x ma blokadę zapisu ale można to odblokować na poziomie producenta smartfonu co zrobiła np. Motorolla (chińczyków nie liczę) albo druga poprzez ROOT i odpowiednie programy.
Google tłumaczy się że dali blokadę ze względów bezpieczeństwa ale ja prywatnie mam to w dupie i chcę mieć dostęp do karty. Co z tego że mam kartę SD 64GTB jak prawie nic na niej nie mogę zapisać, głównie chodzi o programy /gry itp. które MUSZĄ być w pamięci telefonu.

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2015-02-03 13:48:45
Autor: ToMasz
uwaga na nowe telefony z kitkatem

Problem z dostępem do karty pamięci (zapis) jest znany od jakiegoś roku
więc twoja nowość pachnie sucharem :)
ale ja taki sknera jestem, że zawsze czekam aż cena "wysokiego" modelu spadnie, dopiero potem kupuje.
Czasami to wygląda tak jak w tym dowcipie o facecie który ma seks raz w roku. :)
Każdy android w wersji 4.4.x ma blokadę zapisu ale można to odblokować
na poziomie producenta smartfonu co zrobiła np. Motorolla (chińczyków
nie liczę) albo druga poprzez ROOT i odpowiednie programy.
a ja mam i9506, taka mało spotykana wersja s4 i albo root albo gwarancja. Telefon ma niecałe 2 tygodnie.... Poczekam

ToMasz

Data: 2015-02-03 13:55:41
Autor: Chris
W dniu 2015-02-03 o 13:48, ToMasz pisze:

[...]

ROOT a jak by trzeba było dać do serwisu to przywracasz org. rom i po problemie.

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2015-02-03 18:35:18
Autor: ToMasz
[...]

w gt-i9506 nieda się. Pozostanie ślad. no chyba że słabo rozumiem xda-developers...

ToMasz

Data: 2015-02-03 14:53:07
Autor: ciagnij druta ciagnij wasalu, bandzie kradnacej twoja wolnosc
uwaga na nowe SMARKofony z kitkatem
ToMasz wrote:

Jakoś tak mam wbite do łba, że nowsza wersja jest lepsza. może nie każda jej część jest lepsza, ale cośtam zostało poprawione, unowocześnione,

naucz sie raz na zawsze podstawowej reguly, ktora namietnie
naduzywaja HIENY kapitalistyczne inaczej; skrajne *SCIERWO*
gowienko >> gowno >> kupa gowna >> gnojownik pelny gowna  |

relacja jest tylko jednokierunkowa > gorsze >> coraz gorsze

PLEBS (co niby to uwaza sie za "ludzi") jest wodzony za nos
dokladnie jak (z dowcipu i rzeczywistosci):
do zaprzegu wezmiesz psa na wedce przed jego pyskiem dyndaj
ciepla kielbasa... itd.

poza tym spozniasz sie; *GOWNO* takie jak 'kitkat' jest juz
lamusem, aktualne jest WIELKIE.GOWNO jak lizaczek 'lollipop'

albo "ciagnij mi anDRUTA na piec zero"..., ..., ..., hehehe

chlopcze czym ty sie zachwycasz?! GOWNAMI z chlewa gUUgOl?!

--
_/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/
_/ _/ _/ _/ _/ _/  http://pl.vc/3ksf0  _/ _/ _/ _/ _/ _/
_/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/
_/ _/ _/ _/ _/ _/  http://pl.vc/49fw9  _/ _/ _/ _/ _/ _/
_/ _/ _/ _/ _/ _/  http://pl.vc/4orbt  _/ _/ _/ _/ _/ _/
_/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/
_/ _/ _/ _/ _/ _/  http://pl.vc/1wqqd  _/ _/ _/ _/ _/ _/
_/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/
_/ _/ _/ _/  NIWELUJ HIENY KAPITALISTYCZNE   _/ _/ _/ _/
_/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/
_/ _/ _/ _/ _/ _/  http://pl.vc/2gmsv  _/ _/ _/ _/ _/ _/

Data: 2015-02-05 21:31:46
Autor: K
On 02/02/2015 21:06, ToMasz wrote:

[...]

mam 4.4.4 (moto g2) i moge przenosic apki na karte, moge zapisywac zdjecia na karte itd. ale juz u dziecka w tablecie z 4.4.2 (hudl2), nie ma takiej opcji.

uwaga na nowe telefony z kitkatem