uwaga na nowe telefony z kitkatem

Data: 2015-02-03 08:38:48
Autor: Chris
uwaga na nowe telefony z kitkatem
W dniu 2015-02-02 o 22:06, ToMasz pisze:

Witam

teraz będzie marudzenie i lament do księżyca, wiec jak ktoś miał zły
dzień proszę nie czytać. ostrzegałem

Problem z dostępem do karty pamięci (zapis) jest znany od jakiegoś roku więc twoja nowość pachnie sucharem :)

Każdy android w wersji 4.4.x ma blokadę zapisu ale można to odblokować na poziomie producenta smartfonu co zrobiła np. Motorolla (chińczyków nie liczę) albo druga poprzez ROOT i odpowiednie programy.
Google tłumaczy się że dali blokadę ze względów bezpieczeństwa ale ja prywatnie mam to w dupie i chcę mieć dostęp do karty. Co z tego że mam kartę SD 64GTB jak prawie nic na niej nie mogę zapisać, głównie chodzi o programy /gry itp. które MUSZĄ być w pamięci telefonu.

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2015-02-03 13:48:45
Autor: ToMasz
uwaga na nowe telefony z kitkatem

Problem z dostępem do karty pamięci (zapis) jest znany od jakiegoś roku
więc twoja nowość pachnie sucharem :)
ale ja taki sknera jestem, że zawsze czekam aż cena "wysokiego" modelu spadnie, dopiero potem kupuje.
Czasami to wygląda tak jak w tym dowcipie o facecie który ma seks raz w roku. :)
Każdy android w wersji 4.4.x ma blokadę zapisu ale można to odblokować
na poziomie producenta smartfonu co zrobiła np. Motorolla (chińczyków
nie liczę) albo druga poprzez ROOT i odpowiednie programy.
a ja mam i9506, taka mało spotykana wersja s4 i albo root albo gwarancja. Telefon ma niecałe 2 tygodnie.... Poczekam

ToMasz

Data: 2015-02-03 13:55:41
Autor: Chris
W dniu 2015-02-03 o 13:48, ToMasz pisze:

[...]

ROOT a jak by trzeba było dać do serwisu to przywracasz org. rom i po problemie.

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2015-02-03 18:35:18
Autor: ToMasz
[...]

w gt-i9506 nieda się. Pozostanie ślad. no chyba że słabo rozumiem xda-developers...

ToMasz

uwaga na nowe telefony z kitkatem