uwaga na pieszych

Data: 2020-03-07 13:08:29
Autor: ToMasz
uwaga na pieszych
s±d wskazał, że ,,gdyby oskarżony prowadził samochód z dozwolon±
prędko¶ci± i bacznie obserwował jezdnię i jej najbliższe otoczenie
mógł zatrzymać samochód przed pieszym"."

S±d taki a nie inny wyrok ustalił na podstawie dostarczonych dowodów. jakie one były? Bo je¶li kieruj±cy oskarżył (lub bronił się że...) pieszego o wtargnięcie - to prędko¶ć pojazdu nie ma znaczenia. JE¶li jednak kierowca dostał pytanie dlaczego Pan go stukn±ł? Bo nie widziałem, a ile Pan jechał - minimalnie za szybko - to się nie dziwię.

ToMasz

Data: 2020-03-08 08:00:00
Autor: Budzik
uwaga na pieszych
UĹĽytkownik ToMasz tomasz@poczta.fm.com.pl ...

sąd wskazał, że „gdyby oskarżony prowadził samochód z dozwoloną
prędkością i bacznie obserwował jezdnię i jej najbliższe otoczenie
mógł zatrzymać samochód przed pieszym”."

Sąd taki a nie inny wyrok ustalił na podstawie dostarczonych dowodów. jakie one były? Bo jeśli kierujący oskarżył (lub bronił się że...) pieszego o wtargnięcie - to prędkość pojazdu nie ma znaczenia.

Moim zdaniem jak najbardziej ma znaczenie o ile byłoby to jakies duze przekroczenie. Ale nie o 2km...

JEśli jednak kierowca dostał pytanie dlaczego Pan go stuknął? Bo nie widziałem, a ile Pan jechał - minimalnie za szybko - to się nie dziwię.

Serio? JeĹĽeli ktos wychodzi spomiedzy samochodĂłw to niestety musi liczyc sie z tym ze kierowcy go nie zauwaza.

--
Pozdrawia... Budzik
"Lubię pracę. Praca mnie fascynuje. Potrafię godzinami

uwaga na pieszych