uwaga na stawki Orange Go

Data: 2009-06-01 15:38:56
Autor: Kamtzu
uwaga na stawki Orange Go
Sprawdzajcie swoje stawki w Orange Go, doladowalem konto najpierw za 25zl (przez mBank) a po 2 min. za 110zl (kodem pod *500). Po kilku minutach przyszedl sms ze moja stawka to 20gr/min a po chwili kolejny ze stawka to 39gr :/ Po prostu w zlej kolejnosci zaliczylo doladowania. Co dziwne w Orange On-line kolejnosc doladowan pokazywalo w dobrej kolejnosci (czyli ostatnie 110zl), Minuty Non-Stop i Masz za Staż doliczylo poprawnie tylko stawka byla 39gr.
Telefon na *100 zalatwil sprawe w kilka minut ale niesmak pozostal.

Data: 2009-06-01 17:29:51
Autor: J.F.
uwaga na stawki Orange Go
Użytkownik "Kamtzu" <kamtzu@USUNTO.tlen.pl> napisał w wiadomości news:h00kks$jh4$1news.interia.pl...
[...]

A kto powiedzial ze w zlej kolejnosci ?
Nie wiesz ze wszystko sie musi jakos przebic przez kolejne systemy i czas propagacji z mbanku do Orange [przez BlueMedia ?] jest nieokreslony ?
Trzeba poczekac na sms potwierdzajacego doladowanie ..

[...]

Ciekawe tylko jak to ich system potraktowal ..

J.

Data: 2009-06-01 19:01:59
Autor: Kamtzu
uwaga na stawki Orange Go
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h00s5f$9br$1news.onet.pl...
[...]

Doladowanie za 25 doszlo, stan konta sie zwiekszyl i dopiero wtedy doladowalem za 110. Po doladowaniu za 110 przyszly dopiero oba smsy o stawkach. Na orange on-line pokazuje normalnie dwa doladowania w odstepie 2 min w poprawnej kolejnosci. Do BOKu dzwonilem dopiero nastepnego dnia bo myslalem ze moze samo sie skoryguje.

Data: 2009-06-01 18:12:02
Autor: W
uwaga na stawki Orange Go
Kamtzu wystukał, co następuje:

[...]

W gorącej wodzie jesteś kąpany. Ostatnio doładowywałem jeden telefon (taki sam schemat) i faktycznie kilka minut po doładowaniu były cyrki ze stawkami/bonusami/ważnościami, bo chociażby pakiet bonusowy przdłużył się o .... 7 dni xD Poczekałem kilkanaście minut, pospływały wszystkie sms "podoładowujące" (staki, premie, bonusy), odświeżyłem orange-online i wszystko się naprostowało (:

Data: 2009-06-01 21:00:55
Autor: Kamtzu
uwaga na stawki Orange Go
Użytkownik "W" <acocieto@obchodzi.pl> napisał w wiadomości news:Xns9C1DBA6635ADBlwiczek.at.homelwiczek.at.home...
W gorącej wodzie jesteś kąpany.

Pudlo :) odczekalem 24h i dopiero nastepnego dnia po doladowaniach zadzwonilem do BOKu.

ps. dodam jeszcze ze na koncu rozmowy z BOKiem spytalem, ze oczywiscie koszt tej rozmowy (1zl) rowniez zostanie zwrocony? Pan konsultant z wielka laska stwierdzil "no dobrze, zwroce panu...". Nie zwrocil :/

kamtzu (w orange/idei od 9 lat)

Data: 2009-06-01 22:02:22
Autor: qwerty
uwaga na stawki Orange Go
Użytkownik "Kamtzu" <kamtzu@USUNTO.tlen.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:h017gi$b7v$1@news.interia.pl...
[...]

Przecież Orange okrada klientów jak się da. :)

Data: 2009-06-01 22:14:18
Autor: Kamtzu
uwaga na stawki Orange Go
Użytkownik "qwerty" <qwerty01@poczta.fm> napisał w wiadomości news:h01c4g$4s4$1achot.icm.edu.pl...
Przecież Orange okrada klientów jak się da. :)

hm do tej pory nie mialem nigdy zadnego problemu..

Data: 2009-06-02 05:44:45
Autor: mgorecki731
uwaga na stawki Orange Go
Ja mam podobnie, jeszcze się z czymś takim nie spotkałem, wręcz
przeciwnie jestem nawet zadowolony bo po wejściu promocji minuty non
stop co miesiąc dostaję dodatkową godzinę na rozmowy do wszystkich
opków.

Data: 2009-06-02 15:21:01
Autor: W
uwaga na stawki Orange Go
[...]

widzisz, nie wynikalo to bezposrednio z Twojej wiadomosci (;
Inna sprawa - kiedys mi madrze polecono poczekac kilka godzin zanim sie zrobi drugie doladowanie zeby to pierwsze 'rozeszlo sie po kosciach' (;