uwaga pira kukanie do bagaznika....

Data: 2013-01-21 16:09:42
Autor: Tomasz
uwaga pira kukanie do bagaznika....
w jakim celu grube Misie zagladaja do bagażnika podczas programu UWAGA Pirat?
szukaja zwłok babci czy nielegalnych emigrantów ?

spoglada z daleka na zawartosc bagaznika przez ulamek sekundy? czego szuka? bagaży?
a co niby tam ma byc?

wnioskuje iż kukanie do bagaznika jest rownie idiotyczne jak pytania a dokad to sie spieszymy
albo dokad pan jedzie? a co go to obchodzi?

Data: 2013-01-21 09:04:05
Autor: kogutek444
uwaga pira kukanie do bagaznika....
W dniu poniedziałek, 21 stycznia 2013 16:09:42 UTC+1 użytkownik Tomasz napisał:
w jakim celu grube Misie zagladaja do baga�nika podczas programu UWAGA Pirat?

szukaja zw�ok babci czy nielegalnych emigrant�w ?

spoglada z daleka na zawartosc bagaznika przez ulamek sekundy? czego szuka? baga�y?

a co niby tam ma byc?

wnioskuje iďż˝ kukanie do bagaznika jest rownie idiotyczne jak pytania a dokad to sie spieszymy

albo dokad pan jedzie? a co go to obchodzi?

I nie złociutki. Pytanie dokąd się spieszymy, jak za prędkość złapali jest uzasadnione. Na jednym z piratów wydało się po co pytają. Złapali chłopaka. Sytuacja była niezbyt czysta bo jechały obok siebie dwa samochody a policjant takim laserowym ustrojstwem mierzył z bardzo dużej odległości. Zatrzymali i pytają dokąd się spieszy. Na egzamin się spieszy. No to mandat. A tamten że przecież jechały dwa samochody i dlaczego jego. Zrobiła się pyskówka. Chłopak że do sądu bo nie płaci bo według niego za daleko i te dwa samochody. To mu zakomunikowali że w sądzie zeznają że sam powiedział że się spieszy na egzamin. Złapali go za jaja i przyjął mandat. Jak pytają dokąd się spieszy to udawać ze się nie słyszało.

Data: 2013-01-21 18:54:15
Autor: Marek Dyjor
Użytkownik wrote:

[...]

gówno warta ta woja opowiastka, kogutku...

na prawie się też znasz? kodeksy piszesz ze szwagrem za stodołą :)

odpowiedź na zadane pytanie wcale nie oznacza przyznania sie do przekroczenia prędkości.

Data: 2013-01-21 12:41:34
Autor: kogutek444
W dniu poniedziałek, 21 stycznia 2013 18:54:15 UTC+1 użytkownik Marek Dyjor napisał:
Użytkownik wrote:

> [...]

odpowiedź na zadane pytanie wcale nie oznacza przyznania sie do przekroczenia prędkości.

Masz racje. Tobie w znaniu się na wszystkim nikt nie dorówna. Na razie wystarczy bo z koniem kopał się nie będę. Ale uważaj bo wszystko co napiszesz mogę użyć przeciwko Tobie.

Data: 2013-01-21 20:57:01
Autor: Myjk
uwaga pira kukanie do bagaznika....
Mon, 21 Jan 2013 09:04:05 -0800 (PST), kogutek444@gmail.com
I nie złociutki.[...]

Boziu, sam takie bajki wymyślasz? :P

--
Pozdor Myjk

Data: 2013-01-21 12:42:19
Autor: kogutek444
W dniu poniedziałek, 21 stycznia 2013 20:57:01 UTC+1 użytkownik Myjk napisał:
Mon, 21 Jan 2013 09:04:05 -0800 (PST), kogutek444@gmail.com > I nie złociutki.[...]

Boziu, sam takie bajki wymyślasz? :P

-- Pozdor Myjk

Nie. Tą Dyjor mi opowiedział.

Data: 2013-01-21 16:20:53
Autor: Big Jack
uwaga pira kukanie do bagaznika....
W wiadomości
*Tomasz* napisał(-a):

wnioskuje iż kukanie do bagaznika jest rownie idiotyczne jak pytania
a dokad to sie spieszymy

Głupie to jest, fakt, ale niestety mogą. I na popatrzeniu muszą poprzestać. Wszelkie przekładania (choćby Twoimi rękami), zaglądania do bagażu jest już przeszukaniem na które muszą mieć nakaz. Jak mnie misiek pyta dokąd się spieszę, to zawsze mówię, że na pogrzeb. Zazwyczaj to ucina dalsze pytania  ;)

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2013-01-21 19:31:34
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Mon, 21 Jan 2013 16:20:53 +0100, Big Jack napisał(a):

Głupie to jest, fakt, ale niestety mogą.
O ile jest otwarty. --
     ___________ (R)
  ___/ /_  ___    Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Kęszyca Leśna

Data: 2013-01-21 19:43:24
Autor: Tomasz

*Tomasz* napisał(-a):

[...]

Z tym przeszukaniem to nie masz racji...
widuje sie czesto w tv jak na ulicy kaza klamoty z kieszen wyciagac...
i rewiduja samochody na jakies sobotniej akcji...

do chaty jak ci wejda to tez juz dupa zbita...

o wogole to juz jakas paranoja bo u ruskich gdy wlasciciela nie ma w domu na chate nie moge wejsc:)

Data: 2013-01-21 20:07:20
Autor: Big Jack
*Tomasz* napisał(-a):

Z tym przeszukaniem to nie masz racji...
widuje sie czesto w tv jak na ulicy kaza klamoty z kieszen wyciagac...
i rewiduja samochody na jakies sobotniej akcji...

Może racji nie mam, ale też nie wydaje mi się, żeby scenki z tv uprawomocniały rewizję.

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2013-01-22 10:00:24
Autor: masti
uwaga pira kukanie do bagaznika....
Dnia pięknego Mon, 21 Jan 2013 19:43:24 +0100 osobnik zwany Tomasz
napisał:

Użytkownik "Big Jack" <aaaaa@bbbbb.zz> napisał w wiadomości
W wiadomości
news://news-archive.icm.edu.pl/kdjm5e$v36$1@mx1.internetia.pl *Tomasz*
napisał(-a):

wnioskuje iĹź kukanie do bagaznika jest rownie idiotyczne jak pytania a
[...]

do tego muszą mieć "uzasadnione podejrzenie". Zaglądanie na zasadzie "a może się coś znajdzie" jest nielegalne. Trzepanie kieszeni bo w miescie ktoś komuś rąbnął komórkę też jest nielegalne.

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-01-22 12:09:15
Autor: BaX
[...]

"Legalne" bo zawsze do udokumentowania, uzasadnione podejrzenie zawsze działa i daje wolną ręke, wystarczy, że pojazd, osoba jest podobna do poszukiwnej, poszukiwanego. Styka. Przetrzepią pojazd bo kolor, marka się zgadza z tym co wisi na liście poszukiwanych od....dawna.

Data: 2013-01-22 11:21:11
Autor: masti
Dnia pięknego Tue, 22 Jan 2013 12:09:15 +0100 osobnik zwany BaX napisał:

[...]

tylko tak Ci się wydaje

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-01-22 12:24:42
Autor: BaX
[...]

Nie, ja to wiem, Ty jak nie wiesz to poczytaj ustawe o policji.

Data: 2013-01-22 12:30:18
Autor: J.F
UĹźytkownik "masti"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:kdlnvo$qjv$8@dont-email.me...
[...]

A jednak trzepia, i czesto znajduja ..

J.

Data: 2013-01-22 08:59:54
Autor: cos
W dniu 2013-01-21 16:20, Big Jack pisze:
  Jak mnie misiek
pyta dokąd się spieszę, to zawsze mówię, że na pogrzeb. Zazwyczaj to
ucina dalsze pytania  ;)

Dobry pomysł. Ja bedę dodawał, ze na swój :)

Data: 2013-01-21 17:05:00
Autor: Bydlę
On 2013-01-21 16:09:42 +0100, "Tomasz" <nictunssie@wp.pl> said:

wnioskuje iĹź kukanie do bagaznika jest rownie idiotyczne jak pytania a dokad to sie spieszymy

Przeproś!
Oni nie pytają - jak ty, prawidłowo - dokąd. Oni pytają gdzie...

albo dokad pan jedzie? a co go to obchodzi?

Dają szansę na zadziwienie odpowiedzią.
Np. „do szkoły w Legionowie” daje ciekawe reakcje.

w jakim celu grube Misie zagladaja do bagaĹźnika podczas programu UWAGA Pirat?

Oni zaglądają i bez tego programu.
Prawo nie zabrania prosić o otwarcie bagażnika.

szukaja zwłok babci czy nielegalnych emigrantów ?

Nie, nie szukają.
Patrzą i wyciągają wnioski.

a co niby tam ma byc?

Permanentna inwigilacja.

--
Bydlę

Data: 2013-01-21 17:19:43
Autor: frank drebin
Użytkownik "Bydlę" <pan.bydle@gmail.com> napisał w wiadomości news:kdjovc$gjl$1cougar.axelspringer.pl...
Oni zaglądają i bez tego programu.
Prawo nie zabrania prosić o otwarcie bagażnika.

skoro nie zabrania to mogę odmówić?
W zeszłym roku zatrzymano mnie późno w nocy na takim miejskim pustkowiu i poproszono o otwarcie bagażnika. Jako że nie miałem nic do ukrycia więc otworzyłem.

Później się zastanawiałem, jakbym np. był handlarzem złota i przewoził towar w sposób widoczny (po otworzeniu bagażnika) to mogliby mnie zabić.

Kieeedyś znajomy policjant mawiał, że policja ma taki sam przekrój jak reszta społeczeństwa. Jeżeli w społeczeństwie jest 30% bandytów to w policji będzie tyle samo.

Data: 2013-01-21 17:59:50
Autor: WW
W dniu 2013-01-21 17:19, frank drebin pisze:
Użytkownik "Bydlę" <pan.bydle@gmail.com> napisał w wiadomości
Oni zaglądają i bez tego programu.
Prawo nie zabrania prosić o otwarcie bagażnika.

skoro nie zabrania to mogę odmówić?

Ale chyba można zażądać protokołu, jak w przypadku dmuchania w balonik?

Pozdrawiam
WW - zdeklarowany kapelusznik   :-P

Data: 2013-01-21 23:40:48
Autor: John Kołalsky
uwaga pira kukanie do bagaznika....

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl>

Oni zaglądają i bez tego programu.
Prawo nie zabrania prosić o otwarcie bagażnika.

skoro nie zabrania to mogę odmówić?

Ale chyba można zażądać protokołu, jak w przypadku dmuchania w balonik?

A kiedy nie można ?

Data: 2013-01-21 19:46:27
Autor: Tomasz
[...]

a jak powiem ze nie ?

Data: 2013-01-21 19:57:47
Autor: J.F
UĹźytkownik "Tomasz"  napisał w wiadomości
Użytkownik "Bydlę" <pan.bydle@gmail.com> napisał w wiadomości
Oni zaglądają i bez tego programu.
Prawo nie zabrania prosić o otwarcie bagażnika.

a jak powiem ze nie ?

To ci zrobia przeszukanie, bo prawo do kontroli bagazu maja, a i prawo do przeszukania maja, tu nie Ameryka, zreszta tam tez bagaznik przeszukuja bez nakazu :-)

J.

Data: 2013-01-22 03:21:52
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Mon, 21 Jan 2013 19:57:47 +0100, J.F napisał(a):

a jak powiem ze nie ?

To ci zrobia przeszukanie, bo prawo do kontroli bagazu maja, a i prawo do przeszukania maja, tu nie Ameryka, zreszta tam tez bagaznik przeszukuja bez nakazu :-)

Nie do końca. Muszą miec uzasadniony powód, do tego takie przeszukanie musi
byc w ciągu 7 dni potwierdzone przez prokuraturę. --

Data: 2013-01-22 06:53:08
Autor: DoQ
[...]

Ta, stwierdzą że wyglądałeś podejrzanie, że mieli cynk o dealerze poruszającym się podobnym samochodem i pozamiatane.

Pozdr.

Data: 2013-01-22 10:01:31
Autor: masti
Dnia pięknego Tue, 22 Jan 2013 06:53:08 +0100 osobnik zwany DoQ napisał:

[...]

i będą w stanie udowodnić, ze takie zgłoszenie dostali przed przeszukaniem. Bo inaczej to mają problem. a wszystkie takie zgłoszenia są rejestrowane papierowo i na nagraniach.

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-01-22 11:33:09
Autor: h.w.d.p.
uwaga pira kukanie do bagaznika....
> i będą w stanie udowodnić, ze takie zgłoszenie dostali przed
> przeszukaniem. Bo inaczej to mają problem.

chetnie sie dowiem jaki konkretnie maja problem.

Data: 2013-01-22 11:21:27
Autor: masti
uwaga pira kukanie do bagaznika....
Dnia pięknego Tue, 22 Jan 2013 11:33:09 +0100 osobnik zwany h.w.d.p.
napisał:

i będą w stanie udowodnić, ze takie zgłoszenie dostali przed
 > przeszukaniem. Bo inaczej to mają problem.

chetnie sie dowiem jaki konkretnie maja problem.

poczytaj sobie kodeksy

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-01-22 12:25:12
Autor: BaX

napisał:

i będą w stanie udowodnić, ze takie zgłoszenie dostali przed
 > przeszukaniem. Bo inaczej to mają problem.

chetnie sie dowiem jaki konkretnie maja problem.

poczytaj sobie kodeksy

Ty ustawe o policji.

Data: 2013-01-22 12:21:12
Autor: BaX
[...]

Nie mają, wiesz jaka długa jest lista osób/pojazdów poszukiwanych?

Data: 2013-01-22 19:22:15
Autor: DoQ
W dniu 2013-01-22 12:21, BaX pisze:
[...]

Internetowi fajterzy "co bym zrobił gdyby..".
Do bagażnika nie dadzą zajrzeć, bo niby zaraz z policją za łby się biorą, ale byle ochroniarz bez problemu ich przetrzepie przed koncertem.

Pozdr.

Data: 2013-01-22 20:18:16
Autor: jerzu
On Tue, 22 Jan 2013 19:22:15 +0100, DoQ <doq@gmail.com> wrote:

Internetowi fajterzy "co bym zrobił gdyby..".
Do bagażnika nie dadzą zajrzeć, bo niby zaraz z policją za łby się biorą, ale byle ochroniarz bez problemu ich przetrzepie przed koncertem.

10/10 :)

A jest sobie taka ustawa PoRD gdzie jest napisane:

"Art. 129. 1. Czuwanie nad bezpieczeństwem i porządkiem ruchu na
drogach, kierowanie ruchem i jego kontrolowanie należą do zadań
Policji.

2. Policjant, w związku z wykonywaniem czynności określonych w ust. 1,
jest uprawniony do:

(...)

4. sprawdzania stanu technicznego, wyposażenia, _ładunku_, wymiarów,
masy lub nacisku osi pojazdu znajdującego się na drodze"

Proste? Proste.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2013-01-22 20:51:14
Autor: Tom N
jerzu w <news:obptf81l3j7g3h2vl9jlqv5o3vl70f3ho04ax.com>:

[...]

40) samochód osobowy – pojazd samochodowy przeznaczony konstrukcyjnie do
przewozu nie więcej niż 9 osób łącznie z kierowcą oraz ich bagażu;
[...]
42) samochód ciężarowy – pojazd samochodowy przeznaczony konstrukcyjnie do
przewozu ładunków; określenie to obejmuje również samochód
ciężaro-wo-osobowy przeznaczony konstrukcyjnie do przewozu ładunków i osób w
liczbie od 4 do 9 łącznie z kierowcą
42b) czterokołowiec – pojazd samochodowy przeznaczony do przewozu osób lub
ładunków, z wyłączeniem samochodu osobowego, ciężarowego i motocykla

Ładunek w ciężarowych, w osobowych nazywa sie to bagaż

;-)

--
'Tom N'

Data: 2013-01-22 21:15:46
Autor: jerzu
uwaga pira kukanie do bagaznika....
On Tue, 22 Jan 2013 20:51:14 +0100, <73.130122@12.205114.invalid> (Tom
N) wrote:

Ładunek w ciężarowych, w osobowych nazywa sie to bagaż

W samochodach. A wczęsniej jest mowa o pojazdach :)

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2013-01-22 21:48:05
Autor: Tom N

N) wrote:

Ładunek w ciężarowych, w osobowych nazywa sie to bagaż

W samochodach. A wczęsniej jest mowa o pojazdach :)

Nie nie wcześniej, tylko później, a skoro później to jest to przepis
szczegółowy, ale dotyczy ładunku, a ponieważ o ładunku mowa tylko w
przypadku kilku pojazdów (nie ma w definicji pojazdu samochodu osobowego
"ładunku"), to wg PoRD nie jest uprawniony do sprawdzenia ładunku pojazdu
osobowego, bo taki pojazd go nie może przewozić

Owszem, sprawdzenie wyposażenia sie łapie, i na tekst "proszę pokazać
trójkąt"  najczęściej kierujący otworzy bagażnik... --
'Tom N'

Data: 2013-01-22 22:13:33
Autor: DoQ
W dniu 2013-01-22 20:18, jerzu pisze:
"Art. 129. 1. Czuwanie nad bezpieczeństwem i porządkiem ruchu na
drogach, kierowanie ruchem i jego kontrolowanie należą do zadań
Policji.
Proste? Proste.

Proste. Ale zaraz zapewne dowiemy się, że policjant miał kaprys powąchać brudne gacie Płaszczycy, co w oczywisty sposób nie wiąże się z jakąkolwiek prewencją, czy wychwytywaniem "trefnych fantów".

Pozdr.

Data: 2013-01-23 09:19:40
Autor: BaX
[...]

A coś się przyjebał do mnie?! Ja od początku mówie ŻE MOGĄ.

Data: 2013-01-23 19:14:32
Autor: DoQ
W dniu 2013-01-23 09:19, BaX pisze:
A coś się przyjebał do mnie?! Ja od początku mówie ŻE MOGĄ.

Dobrze się czujesz?

Data: 2013-01-22 18:24:35
Autor: DoQ
W dniu 2013-01-22 11:01, masti pisze:
[...]

Jasne, na podstawie którego art. mają udowadniać przeszukanie jakimś zgłoszeniem czy nagraniem ?

Pozdr.

Data: 2013-01-22 10:32:20
Autor: J.F
Użytkownik "AdamPłaszczyca"  napisał w wiadomości
[...]

KIerowca nie chcial udostepnic bagazu do kontroli to chyba jest uzasadniony powod ?

do tego takie przeszukanie musi byc w ciągu 7 dni potwierdzone przez prokuraturę.

I tego przepisu nie rozumiem. Znaczy sie jak prokuratura nie potwierdzi, to co - przeszukania nie bylo ? :-)

J.

Data: 2013-01-22 18:02:02
Autor: John Kołalsky
uwaga pira kukanie do bagaznika....

Użytkownik "J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl>

[...]

To mógłby być powód co najwyżej do odstąpienia od przeszukania.

Data: 2013-01-22 03:21:11
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Mon, 21 Jan 2013 19:46:27 +0100, Tomasz napisał(a):

Oni zaglądają i bez tego programu.
Prawo nie zabrania prosić o otwarcie bagażnika.

a jak powiem ze nie ?

To żeby dokonac przeszukania musza zacząć wypełniać tonę papierów. --

Data: 2013-01-22 10:33:57
Autor: J.F
[...]

To zaczna wypelniac. A kierowca bedzie czekal az skoncza :-)

J.

Data: 2013-01-23 23:20:09
Autor: Kris_Polska

Użytkownik "J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:50fe5d06$0$26681$65785112news.neostrada.pl...
[...]

i zostane ukarany za to ze nie zezwolilem bo musze podac powod?
nie wystarczy nie bo nie... ?:)

Data: 2013-01-21 19:39:49
Autor: Krzysztof 45
W dniu 2013-01-21 16:09, Tomasz pisze:
wnioskuje iĹź kukanie do bagaznika jest rownie idiotyczne jak pytania a
dokad to sie spieszymy
albo dokad pan jedzie? a co go to obchodzi?

Powiem Ci że oni są szkoleni w tych gadkach i to bardzo dokładnie. Jest to element psychologi. Te wszystkie zdrobnienia, panie Piotrze itd.

Tu przykład z którego korzystają nie tylko policjanci. Nadużywa tego też ryży aż mdli.

"MÓW DO SPOŁECZEŃSTWA JAK DO MAŁEGO DZIECKA

  Większość treści skierowanych do opinii publicznej wykorzystuje sposĂłb wysławiania się, argumentowania czy wręcz tonu protekcjonalnego, jakiego uĹźywa się przemawiając do dzieci lub umysłowo chorych. Im bardziej usiłuje się zamglić obraz swojemu rozmĂłwcy, tym chętniej sięga się po taki ton. Dlaczego? „Jeśli będziesz mĂłwić do osoby tak, jakby miała ona 12 lat, to wtedy, z powodu sugestii, osoba ta prawdopodobnie odpowie lub zareaguje bezkrytycznie, tak jakby rzeczywiście miała 12 lub mniej lat”

Co do filowania do bagażnika. Są też plusy tego zabiegu.
Zdarza się że trafiają na fanty z włamu, przewożone zwierzęta na handel np. psy, koty, i inne nielegalnie sprowadzane, a i zwykli ludzie pojebani potrafią godzinami przewozić psa w bagażniku. Mówię tu o sedanach.

--
Krzysiek
http://www.zmieleni.pl/

Data: 2013-01-21 20:07:40
Autor: szufla
uwaga pira kukanie do bagaznika....
"MÓW DO SPOŁECZEŃSTWA JAK DO MAŁEGO DZIECKA

Mnie tez to zastanawia, ze wszyscy daja do siebie tak " wicie, rozumicie...", bo nie zauwazylem, zeby ktos mu zwrocil na to uwage. Kolesi sobie znalazl  kurwa jego mac, a ci nic. Zadowoleni, bo mysla, ze sa z oszustem na ty :)

sz.

Data: 2013-01-21 22:31:28
Autor: LEPEK
W dniu 2013-01-21 19:39, Krzysztof 45 pisze:

Co do filowania do bagażnika. Są też plusy tego zabiegu.
Zdarza się że trafiają na fanty z włamu, przewożone zwierzęta [...]

Mówisz, że uczciwy nie ma się czego obawiać? Mnie taka retoryka nie przekonuje...

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2013-01-21 22:58:09
Autor: Krzysztof 45
W dniu 2013-01-21 22:31, LEPEK pisze:
[...]

Ja nie przekonuję, tylko pokazuje plusy takiego zerknięcia do bagażnika.

Miałem włam do garażu i wynieśli drogie elektronarzędzia. Znałem markę auta włamywaczy. Podałem to policji. Po godzinie trafili ich z połową elektronarzędzi. Gdyby nie mogli zajrzeć do bagażnika to obawiam się że i tego bym nie odzyskał.

--
Krzysiek
http://www.zmieleni.pl/

Data: 2013-01-21 23:57:56
Autor: John Kołalsky
uwaga pira kukanie do bagaznika....

UĹźytkownik "Krzysztof 45" <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

[...]

To zupełnie inna sytuacja niż szukanie nie wiadomo czego

Data: 2013-01-22 03:23:05
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Mon, 21 Jan 2013 22:58:09 +0100, Krzysztof 45 napisał(a):

[...]

Ale oni mają prawo przeszukać. Tyle, że przeszukanie to nie 'obejrzenie'. --

Data: 2013-01-22 14:58:21
Autor: Marek Dyjor
Adam Płaszczyca wrote:
[...]

gdy jest uzasadnione podejrzenie popełnienia przestępstwa.

Data: 2013-01-22 14:57:46
Autor: Marek Dyjor
Krzysztof 45" <"mekar[wytnijto] wrote:
[...]

bagaĹźnika.
[...]

ale mogliby zajrzeć bo było podejżenei popełnienia przestępstwa, nie sprawdzali przecież na oślep wszystkich samochodów tylko wychaczyli samochód włamywaczy i skontrolowali.

I tak to powinno wyglądać. Pan Policjant powinien powiedzieć, mieliśmy zgłoszenie włamania i pański samochĂłd jest podobny do widzianego na miejscu przestępstwa czy moĹźemy dokonać kontroli bagaĹźnika, z kontroli moĹźemy spisać notatkę słuĹźbową jeśli sobie pan Ĺźyczy, oczywiście moĹźe pan odmĂłwić i podać ewentualne  następstwa prawne odmowy.

A zgodziłby sie ktoś gdyby pan policjan tkazał pokazac zawartość protfela albo kieszeni?

Data: 2013-01-22 14:13:20
Autor: Iglo
Dnia Mon, 21 Jan 2013 16:09:42 +0100, Tomasz napisał(a):

[...]

A co mi szkodzi pokazać, jak na parkingu pakuję graty to też wszyscy
przechodnie widzą. Zresztą, dla potomności, mam skrzynkę plastikową
składaną a w niej torbę z narzędziami, butelkę oleju Elf, trójkąt
ostrzegawczy, skrobaczkę do szyb Murska, drewnianą szczotę do odśnieżania
rodem z PRL. I gaśnicę w uchwycie, ale to już poza skrzynką. Korona mi z
głowy nie spadła. Jeżeli dzięki zajrzeniu złapią choć jednego złodzieja z trefnym towarem i
pójdzie on siedzieć to warto. Nie ma co się buntować jak nastolatek.

Data: 2013-01-22 18:07:58
Autor: John Kołalsky
uwaga pira kukanie do bagaznika....

Użytkownik "Iglo" <iglo77@o2.pl>

[...]

Co to ma do przeszukania ?

[...]

Moim zdaniem Ty po prostu sr.. w gacie i dlatego nie umiesz odmówić

Data: 2013-01-23 08:40:31
Autor: Iglo
Dnia Tue, 22 Jan 2013 18:07:58 +0100, John Kołalsky napisał(a):

Moim zdaniem Ty po prostu sr.. w gacie i dlatego nie umiesz odmówić

Nie mam nic na sumieniu, więc czemu miałbym się czegokolwiek obawiać? Nie
czuję się z powodu zaglądania do bagażnika w jakikolwiek sposób upokorzony,
czy żeby ograniczano moją wolność. Nie mam zaniżonej samooceny, żeby sobie
robić testy i wyzwania poprzez tak szaleńcze akcje jak powiedzenie
policjantowi na służbie "nie pokaże bagażnika". Szczyt kozactwa poprostu.
Mega.

Data: 2013-01-23 12:01:30
Autor: Jakub Witkowski
W dniu 2013-01-23 08:40, Iglo pisze:
> Nie mam nic na sumieniu, więc czemu miałbym się czegokolwiek obawiać? Nie
> czuję się z powodu zaglądania do bagażnika w jakikolwiek sposób upokorzony,

A jeśli bym akurat przewoził w nim malowniczą kolekcję pejczy, wibratorów i zdjęć w sytuacji intymnej? ;)

"Niemanie na sumieniu" jest bez związku z kwestią naruszania prywatności (i ew. upokorzenia z tego wynikającego)

Data: 2013-01-23 13:36:32
Autor: J.F
Użytkownik "Jakub Witkowski"  napisał w wiadomości
> [...]

"Niemanie na sumieniu" jest bez związku z kwestią naruszania prywatności (i ew. upokorzenia z tego wynikającego)

To zostalbys zatrzymany jako podejrzany o gwalt, pedofilie i szerzenie pornografii.
I slusznie, ty zboczencu :-)

J.

Data: 2013-01-24 13:31:28
Autor: Jakub Witkowski
W dniu 2013-01-23 13:36, J.F pisze:
> [...]

To zostalbys zatrzymany jako podejrzany o gwalt, pedofilie i szerzenie pornografii.

Ale dlaczego pedofilię??? ;)

Data: 2013-01-24 13:46:23
Autor: J.F
> [...]

To zostalbys zatrzymany jako podejrzany o gwalt, pedofilie i szerzenie pornografii.

Bo jak zboczeniec, to pewnie i pedofil, trzeba sprawdzic :-P
Co by gazety napisaly jakby kiedys sie okazalo ze policja raz zatrzymala pedofila do kontroli, ale wypuscila wolno :-P

J.

Data: 2013-01-23 13:59:48
Autor: Iglo
Dnia Wed, 23 Jan 2013 12:01:30 +0100, Jakub Witkowski napisał(a):

> [...]

"Niemanie na sumieniu" jest bez związku z kwestią naruszania prywatności (i ew. upokorzenia z tego wynikającego)

Jak wozisz i się wstydzisz, że lubisz klapsa dostać od swojej pani to nie
otwieraj :-)

Data: 2013-01-23 17:40:32
Autor: John Kołalsky
uwaga pira kukanie do bagaznika....

Użytkownik "Iglo" <iglo77@o2.pl>

Moim zdaniem Ty po prostu sr.. w gacie i dlatego nie umiesz odmówić

Nie mam nic na sumieniu, więc czemu miałbym się czegokolwiek obawiać?

Więc czemu nie umiesz odmówić ?

[...]

Ale zrozum, to nie jest "szaleńcza akcja" tylko twoje sr. w gacie.

Data: 2013-01-23 18:49:25
Autor: Iglo
Dnia Wed, 23 Jan 2013 17:40:32 +0100, John Kołalsky napisał(a):

Ale zrozum, to nie jest "szaleńcza akcja" tylko twoje sr. w gacie.

Dokładnie, sranie w gacie, mam -10 punktów szacunu na dzielni, twoja racja
mój spokój.

Data: 2013-01-22 23:24:02
Autor: Tomasz

Użytkownik "Iglo" <iglo77@o2.pl> napisał w wiadomości news:1o4gzxx0a6wfc.80nnic9ycxas$.dlg40tude.net...
Jeżeli dzięki zajrzeniu złapią choć jednego złodzieja z trefnym towarem i
pójdzie on siedzieć to warto. Nie ma co się buntować jak nastolatek.

i zlodzieje kradna w bialby dzien?
nawet gdym mial auto wyochane fantami to co?
to moje i tyle...

Data: 2013-01-23 08:45:30
Autor: Iglo
Dnia Tue, 22 Jan 2013 23:24:02 +0100, Tomasz napisał(a):

i zlodzieje kradna w bialby dzien?
nawet gdym mial auto wyochane fantami to co?
to moje i tyle...

A kto powiedział, ża zaglądają tylko w biały dzień? Zresztą, żeby być
złodziejem trzeba być mentalnie debilem, więc nie wykluczone, że będzie
woził w biały dzień, sprzęt do włamu na wierzchu, 10 anten CB z uciętymi
kablami, 5 kompletów właśnie zdjętych kołpaków... Masz spryciarza:

http://tnij.org/t8xn

Wprawdzie nawet do bagażnika (jakiego bagażnika hehe) nie trzeba było
zaglądać..

Data: 2013-01-23 23:26:08
Autor: Kris_Polska

Użytkownik "Iglo" <iglo77@o2.pl> napisał w wiadomości news:dlc3pjyjwh17$.g2jdnowjicaf$.dlg40tude.net...
[...]

byc moze nie byl to jedyny kurs
ale gdyby ograniczyl ladunek do 1/4 to by go nie zatrzymali

ach grunt to glupio nie wpasac
choc ryzyko wpadku przy 4 kursach jest wieksze niz przy 1
pod warunkiem iz towaru nie trzeba zawinac na raz

Data: 2013-01-23 09:40:13
Autor: AZ
On 2013-01-22, Iglo <iglo77@o2.pl> wrote:

[...]
Nie podales producenta skrzyni i trojkata.

--
Artur
ZZR 1200

uwaga pira kukanie do bagaznika....