uwaga pira kukanie do bagaznika....

Data: 2013-01-21 17:05:00
Autor: Bydlę
uwaga pira kukanie do bagaznika....
On 2013-01-21 16:09:42 +0100, "Tomasz" <nictunssie@wp.pl> said:

wnioskuje iż kukanie do bagaznika jest rownie idiotyczne jak pytania a dokad to sie spieszymy

Przeproś!
Oni nie pytają - jak ty, prawidłowo - dokąd. Oni pytają gdzie...

albo dokad pan jedzie? a co go to obchodzi?

Dają szansę na zadziwienie odpowiedzią.
Np. „do szkoły w Legionowie” daje ciekawe reakcje.

w jakim celu grube Misie zagladaja do bagażnika podczas programu UWAGA Pirat?

Oni zaglądają i bez tego programu.
Prawo nie zabrania prosić o otwarcie bagażnika.

szukaja zwłok babci czy nielegalnych emigrantów ?

Nie, nie szukają.
Patrzą i wyciągają wnioski.

a co niby tam ma byc?

Permanentna inwigilacja.

--
Bydlę

Data: 2013-01-21 17:19:43
Autor: frank drebin
Użytkownik "Bydlę" <pan.bydle@gmail.com> napisał w wiadomości news:kdjovc$gjl$1cougar.axelspringer.pl...
Oni zaglądają i bez tego programu.
Prawo nie zabrania prosić o otwarcie bagażnika.

skoro nie zabrania to mogę odmówić?
W zeszłym roku zatrzymano mnie późno w nocy na takim miejskim pustkowiu i poproszono o otwarcie bagażnika. Jako że nie miałem nic do ukrycia więc otworzyłem.

Później się zastanawiałem, jakbym np. był handlarzem złota i przewoził towar w sposób widoczny (po otworzeniu bagażnika) to mogliby mnie zabić.

Kieeedyś znajomy policjant mawiał, że policja ma taki sam przekrój jak reszta społeczeństwa. Jeżeli w społeczeństwie jest 30% bandytów to w policji będzie tyle samo.

Data: 2013-01-21 17:59:50
Autor: WW
uwaga pira kukanie do bagaznika....
W dniu 2013-01-21 17:19, frank drebin pisze:
Uytkownik "Bydl" <pan.bydle@gmail.com> napisa w wiadomoci
Oni zagldaj i bez tego programu.
Prawo nie zabrania prosi o otwarcie baganika.

skoro nie zabrania to mog odmwi?

Ale chyba mona zada protokou, jak w przypadku dmuchania w balonik?

Pozdrawiam
WW - zdeklarowany kapelusznik   :-P

Data: 2013-01-21 23:40:48
Autor: John Koalsky
uwaga pira kukanie do bagaznika....

Uytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl>

Oni zagldaj i bez tego programu.
Prawo nie zabrania prosi o otwarcie baganika.

skoro nie zabrania to mog odmwi?

Ale chyba mona zada protokou, jak w przypadku dmuchania w balonik?

A kiedy nie mona ?

Data: 2013-01-21 19:46:27
Autor: Tomasz
[...]

a jak powiem ze nie ?

Data: 2013-01-21 19:57:47
Autor: J.F
Użytkownik "Tomasz"  napisał w wiadomości
Użytkownik "Bydlę" <pan.bydle@gmail.com> napisał w wiadomości
Oni zaglądają i bez tego programu.
Prawo nie zabrania prosić o otwarcie bagażnika.

a jak powiem ze nie ?

To ci zrobia przeszukanie, bo prawo do kontroli bagazu maja, a i prawo do przeszukania maja, tu nie Ameryka, zreszta tam tez bagaznik przeszukuja bez nakazu :-)

J.

Data: 2013-01-22 03:21:52
Autor: Adam Paszczyca
uwaga pira kukanie do bagaznika....
Dnia Mon, 21 Jan 2013 19:57:47 +0100, J.F napisa(a):

a jak powiem ze nie ?

To ci zrobia przeszukanie, bo prawo do kontroli bagazu maja, a i prawo do przeszukania maja, tu nie Ameryka, zreszta tam tez bagaznik przeszukuja bez nakazu :-)

Nie do koca. Musz miec uzasadniony powd, do tego takie przeszukanie musi
byc w cigu 7 dni potwierdzone przez prokuratur. --
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' Paszczyca (+48 502) 122 688
  ___/ /_  ___    Kszyca Lena 51/9, 66-305 Kszyca Lena
 _______/ /_     Wywoywanie slajdw http://trzypion.pl/

Data: 2013-01-22 06:53:08
Autor: DoQ
W dniu 2013-01-22 03:21, Adam Paszczyca pisze:
[...]

Ta, stwierdz e wygldae podejrzanie, e mieli cynk o dealerze poruszajcym si podobnym samochodem i pozamiatane.

Pozdr.

Data: 2013-01-22 10:01:31
Autor: masti
Dnia pięknego Tue, 22 Jan 2013 06:53:08 +0100 osobnik zwany DoQ napisał:

To ci zrobia przeszukanie, bo prawo do kontroli bagazu maja, a i prawo
do przeszukania maja, tu nie Ameryka, zreszta tam tez bagaznik
przeszukuja bez nakazu :-)
Nie do końca. Muszą miec uzasadniony powód, do tego takie przeszukanie
musi byc w ciągu 7 dni potwierdzone przez prokuraturę.

Ta, stwierdzą że wyglądałeś podejrzanie, że mieli cynk o dealerze
poruszającym się podobnym samochodem i pozamiatane.

i będą w stanie udowodnić, ze takie zgłoszenie dostali przed przeszukaniem. Bo inaczej to mają problem. a wszystkie takie zgłoszenia są rejestrowane papierowo i na nagraniach.

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-01-22 11:33:09
Autor: h.w.d.p.
uwaga pira kukanie do bagaznika....
> i będą w stanie udowodnić, ze takie zgłoszenie dostali przed
> przeszukaniem. Bo inaczej to mają problem.

chetnie sie dowiem jaki konkretnie maja problem.

Data: 2013-01-22 11:21:27
Autor: masti
uwaga pira kukanie do bagaznika....
Dnia pięknego Tue, 22 Jan 2013 11:33:09 +0100 osobnik zwany h.w.d.p.
napisał:

i będą w stanie udowodnić, ze takie zgłoszenie dostali przed
 > przeszukaniem. Bo inaczej to mają problem.

chetnie sie dowiem jaki konkretnie maja problem.

poczytaj sobie kodeksy

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-01-22 12:25:12
Autor: BaX

napisał:

i będą w stanie udowodnić, ze takie zgłoszenie dostali przed
 > przeszukaniem. Bo inaczej to mają problem.

chetnie sie dowiem jaki konkretnie maja problem.

poczytaj sobie kodeksy

Ty ustawe o policji.

Data: 2013-01-22 12:21:12
Autor: BaX
[...]

Nie mają, wiesz jaka długa jest lista osób/pojazdów poszukiwanych?

Data: 2013-01-22 19:22:15
Autor: DoQ
W dniu 2013-01-22 12:21, BaX pisze:
[...]

Internetowi fajterzy "co bym zrobił gdyby..".
Do bagażnika nie dadzą zajrzeć, bo niby zaraz z policją za łby się biorą, ale byle ochroniarz bez problemu ich przetrzepie przed koncertem.

Pozdr.

Data: 2013-01-22 20:18:16
Autor: jerzu
uwaga pira kukanie do bagaznika....
On Tue, 22 Jan 2013 19:22:15 +0100, DoQ <doq@gmail.com> wrote:

Internetowi fajterzy "co bym zrobi gdyby..".
Do baganika nie dadz zajrze, bo niby zaraz z policj za by si bior, ale byle ochroniarz bez problemu ich przetrzepie przed koncertem.

10/10 :)

A jest sobie taka ustawa PoRD gdzie jest napisane:

"Art. 129. 1. Czuwanie nad bezpieczestwem i porzdkiem ruchu na
drogach, kierowanie ruchem i jego kontrolowanie nale do zada
Policji.

2. Policjant, w zwizku z wykonywaniem czynnoci okrelonych w ust. 1,
jest uprawniony do:

(...)

4. sprawdzania stanu technicznego, wyposaenia, _adunku_, wymiarw,
masy lub nacisku osi pojazdu znajdujcego si na drodze"

Proste? Proste.

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyski  xxx.jerzu@interia.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2013-01-22 20:51:14
Autor: Tom N
jerzu w <news:obptf81l3j7g3h2vl9jlqv5o3vl70f3ho04ax.com>:

[...]

"Art. 129. 1. Czuwanie nad bezpieczeństwem i porządkiem ruchu na
drogach, kierowanie ruchem i jego kontrolowanie należą do zadań
Policji.

2. Policjant, w związku z wykonywaniem czynności określonych w ust. 1,
jest uprawniony do:

(...)

4. sprawdzania stanu technicznego, wyposażenia, _ładunku_, wymiarów,
masy lub nacisku osi pojazdu znajdującego się na drodze"

Proste? Proste.

40) samochód osobowy – pojazd samochodowy przeznaczony konstrukcyjnie do
przewozu nie więcej niż 9 osób łącznie z kierowcą oraz ich bagażu;
[...]
42) samochód ciężarowy – pojazd samochodowy przeznaczony konstrukcyjnie do
przewozu ładunków; określenie to obejmuje również samochód
ciężaro-wo-osobowy przeznaczony konstrukcyjnie do przewozu ładunków i osób w
liczbie od 4 do 9 łącznie z kierowcą
42b) czterokołowiec – pojazd samochodowy przeznaczony do przewozu osób lub
ładunków, z wyłączeniem samochodu osobowego, ciężarowego i motocykla

Ładunek w ciężarowych, w osobowych nazywa sie to bagaż

;-)

--
'Tom N'

Data: 2013-01-22 21:15:46
Autor: jerzu
uwaga pira kukanie do bagaznika....
On Tue, 22 Jan 2013 20:51:14 +0100, <73.130122@12.205114.invalid> (Tom
N) wrote:

adunek w ciarowych, w osobowych nazywa sie to baga

W samochodach. A wczsniej jest mowa o pojazdach :)

Data: 2013-01-22 21:48:05
Autor: Tom N

N) wrote:

adunek w ciarowych, w osobowych nazywa sie to baga

W samochodach. A wczsniej jest mowa o pojazdach :)

Nie nie wczeniej, tylko pniej, a skoro pniej to jest to przepis
szczegowy, ale dotyczy adunku, a poniewa o adunku mowa tylko w
przypadku kilku pojazdw (nie ma w definicji pojazdu samochodu osobowego
"adunku"), to wg PoRD nie jest uprawniony do sprawdzenia adunku pojazdu
osobowego, bo taki pojazd go nie moe przewozi

Owszem, sprawdzenie wyposaenia sie apie, i na tekst "prosz pokaza
trjkt"  najczciej kierujcy otworzy baganik... --
'Tom N'

Data: 2013-01-22 22:13:33
Autor: DoQ
W dniu 2013-01-22 20:18, jerzu pisze:
"Art. 129. 1. Czuwanie nad bezpieczestwem i porzdkiem ruchu na
drogach, kierowanie ruchem i jego kontrolowanie nale do zada
Policji.
Proste? Proste.

Proste. Ale zaraz zapewne dowiemy si, e policjant mia kaprys powcha brudne gacie Paszczycy, co w oczywisty sposb nie wie si z jakkolwiek prewencj, czy wychwytywaniem "trefnych fantw".

Pozdr.

Data: 2013-01-23 09:19:40
Autor: BaX
[...]

A coś się przyjebał do mnie?! Ja od początku mówie ŻE MOGĄ.

Data: 2013-01-23 19:14:32
Autor: DoQ
W dniu 2013-01-23 09:19, BaX pisze:
A coś się przyjebał do mnie?! Ja od początku mówie ŻE MOGĄ.

Dobrze się czujesz?

Data: 2013-01-22 18:24:35
Autor: DoQ
W dniu 2013-01-22 11:01, masti pisze:
[...]

Jasne, na podstawie którego art. mają udowadniać przeszukanie jakimś zgłoszeniem czy nagraniem ?

Pozdr.

Data: 2013-01-22 10:32:20
Autor: J.F
uwaga pira kukanie do bagaznika....
Uytkownik "AdamPaszczyca"  napisa w wiadomoci
[...]

KIerowca nie chcial udostepnic bagazu do kontroli to chyba jest uzasadniony powod ?

do tego takie przeszukanie musi byc w cigu 7 dni potwierdzone przez prokuratur.

I tego przepisu nie rozumiem. Znaczy sie jak prokuratura nie potwierdzi, to co - przeszukania nie bylo ? :-)

J.

Data: 2013-01-22 18:02:02
Autor: John Koalsky
uwaga pira kukanie do bagaznika....

Uytkownik "J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl>

[...]

To mgby by powd co najwyej do odstpienia od przeszukania.

Data: 2013-01-22 03:21:11
Autor: Adam Paszczyca
uwaga pira kukanie do bagaznika....
Dnia Mon, 21 Jan 2013 19:46:27 +0100, Tomasz napisa(a):

Oni zagldaj i bez tego programu.
Prawo nie zabrania prosi o otwarcie baganika.

a jak powiem ze nie ?

To eby dokonac przeszukania musza zacz wypenia ton papierw. --

Data: 2013-01-22 10:33:57
Autor: J.F
[...]

To zaczna wypelniac. A kierowca bedzie czekal az skoncza :-)

J.

Data: 2013-01-23 23:20:09
Autor: Kris_Polska
uwaga pira kukanie do bagaznika....

Uytkownik "J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisa w wiadomoci news:50fe5d06$0$26681$65785112news.neostrada.pl...
[...]

i zostane ukarany za to ze nie zezwolilem bo musze podac powod?
nie wystarczy nie bo nie... ?:)

uwaga pira kukanie do bagaznika....