uwaga pira kukanie do bagaznika....

Data: 2013-01-21 09:04:05
Autor: kogutek444
uwaga pira kukanie do bagaznika....
W dniu poniedziałek, 21 stycznia 2013 16:09:42 UTC+1 użytkownik Tomasz napisał:
w jakim celu grube Misie zagladaja do baga�nika podczas programu UWAGA Pirat?

szukaja zw�ok babci czy nielegalnych emigrant�w ?

spoglada z daleka na zawartosc bagaznika przez ulamek sekundy? czego szuka? baga�y?

a co niby tam ma byc?

wnioskuje iďż˝ kukanie do bagaznika jest rownie idiotyczne jak pytania a dokad to sie spieszymy

albo dokad pan jedzie? a co go to obchodzi?

I nie złociutki. Pytanie dokąd się spieszymy, jak za prędkość złapali jest uzasadnione. Na jednym z piratów wydało się po co pytają. Złapali chłopaka. Sytuacja była niezbyt czysta bo jechały obok siebie dwa samochody a policjant takim laserowym ustrojstwem mierzył z bardzo dużej odległości. Zatrzymali i pytają dokąd się spieszy. Na egzamin się spieszy. No to mandat. A tamten że przecież jechały dwa samochody i dlaczego jego. Zrobiła się pyskówka. Chłopak że do sądu bo nie płaci bo według niego za daleko i te dwa samochody. To mu zakomunikowali że w sądzie zeznają że sam powiedział że się spieszy na egzamin. Złapali go za jaja i przyjął mandat. Jak pytają dokąd się spieszy to udawać ze się nie słyszało.

Data: 2013-01-21 18:54:15
Autor: Marek Dyjor
Użytkownik wrote:

[...]

gówno warta ta woja opowiastka, kogutku...

na prawie się też znasz? kodeksy piszesz ze szwagrem za stodołą :)

odpowiedź na zadane pytanie wcale nie oznacza przyznania sie do przekroczenia prędkości.

Data: 2013-01-21 12:41:34
Autor: kogutek444
W dniu poniedziałek, 21 stycznia 2013 18:54:15 UTC+1 użytkownik Marek Dyjor napisał:
Użytkownik wrote:

> [...]

odpowiedź na zadane pytanie wcale nie oznacza przyznania sie do przekroczenia prędkości.

Masz racje. Tobie w znaniu się na wszystkim nikt nie dorówna. Na razie wystarczy bo z koniem kopał się nie będę. Ale uważaj bo wszystko co napiszesz mogę użyć przeciwko Tobie.

Data: 2013-01-21 20:57:01
Autor: Myjk
uwaga pira kukanie do bagaznika....
Mon, 21 Jan 2013 09:04:05 -0800 (PST), kogutek444@gmail.com
I nie złociutki.[...]

Boziu, sam takie bajki wymyślasz? :P

--
Pozdor Myjk

Data: 2013-01-21 12:42:19
Autor: kogutek444
W dniu poniedziałek, 21 stycznia 2013 20:57:01 UTC+1 użytkownik Myjk napisał:
Mon, 21 Jan 2013 09:04:05 -0800 (PST), kogutek444@gmail.com > I nie złociutki.[...]

Boziu, sam takie bajki wymyślasz? :P

-- Pozdor Myjk

Nie. Tą Dyjor mi opowiedział.