uwaga pira kukanie do bagaznika....

Data: 2013-01-22 14:13:20
Autor: Iglo
uwaga pira kukanie do bagaznika....
Dnia Mon, 21 Jan 2013 16:09:42 +0100, Tomasz napisał(a):

w jakim celu grube Misie zagladaja do bagażnika podczas programu UWAGA Pirat?
szukaja zwłok babci czy nielegalnych emigrantów ?

spoglada z daleka na zawartosc bagaznika przez ulamek sekundy? czego szuka? bagaży?
a co niby tam ma byc?

wnioskuje iż kukanie do bagaznika jest rownie idiotyczne jak pytania a dokad to sie spieszymy
albo dokad pan jedzie? a co go to obchodzi?

A co mi szkodzi pokazać, jak na parkingu pakuję graty to też wszyscy
przechodnie widzą. Zresztą, dla potomności, mam skrzynkę plastikową
składaną a w niej torbę z narzędziami, butelkę oleju Elf, trójkąt
ostrzegawczy, skrobaczkę do szyb Murska, drewnianą szczotę do odśnieżania
rodem z PRL. I gaśnicę w uchwycie, ale to już poza skrzynką. Korona mi z
głowy nie spadła. Jeżeli dzięki zajrzeniu złapią choć jednego złodzieja z trefnym towarem i
pójdzie on siedzieć to warto. Nie ma co się buntować jak nastolatek.

Data: 2013-01-22 18:07:58
Autor: John Kołalsky
uwaga pira kukanie do bagaznika....

Użytkownik "Iglo" <iglo77@o2.pl>

[...]

Co to ma do przeszukania ?

[...]

Moim zdaniem Ty po prostu sr.. w gacie i dlatego nie umiesz odmówić

Data: 2013-01-23 08:40:31
Autor: Iglo
Dnia Tue, 22 Jan 2013 18:07:58 +0100, John Kołalsky napisał(a):

Moim zdaniem Ty po prostu sr.. w gacie i dlatego nie umiesz odmówić

Nie mam nic na sumieniu, więc czemu miałbym się czegokolwiek obawiać? Nie
czuję się z powodu zaglądania do bagażnika w jakikolwiek sposób upokorzony,
czy żeby ograniczano moją wolność. Nie mam zaniżonej samooceny, żeby sobie
robić testy i wyzwania poprzez tak szaleńcze akcje jak powiedzenie
policjantowi na służbie "nie pokaże bagażnika". Szczyt kozactwa poprostu.
Mega.

Data: 2013-01-23 12:01:30
Autor: Jakub Witkowski
W dniu 2013-01-23 08:40, Iglo pisze:
> Nie mam nic na sumieniu, więc czemu miałbym się czegokolwiek obawiać? Nie
> czuję się z powodu zaglądania do bagażnika w jakikolwiek sposób upokorzony,

A jeśli bym akurat przewoził w nim malowniczą kolekcję pejczy, wibratorów i zdjęć w sytuacji intymnej? ;)

"Niemanie na sumieniu" jest bez związku z kwestią naruszania prywatności (i ew. upokorzenia z tego wynikającego)

Data: 2013-01-23 13:36:32
Autor: J.F
Użytkownik "Jakub Witkowski"  napisał w wiadomości
> [...]

"Niemanie na sumieniu" jest bez związku z kwestią naruszania prywatności (i ew. upokorzenia z tego wynikającego)

To zostalbys zatrzymany jako podejrzany o gwalt, pedofilie i szerzenie pornografii.
I slusznie, ty zboczencu :-)

J.

Data: 2013-01-24 13:31:28
Autor: Jakub Witkowski
W dniu 2013-01-23 13:36, J.F pisze:
> [...]

To zostalbys zatrzymany jako podejrzany o gwalt, pedofilie i szerzenie pornografii.

Ale dlaczego pedofilię??? ;)

Data: 2013-01-24 13:46:23
Autor: J.F
> [...]

To zostalbys zatrzymany jako podejrzany o gwalt, pedofilie i szerzenie pornografii.

Bo jak zboczeniec, to pewnie i pedofil, trzeba sprawdzic :-P
Co by gazety napisaly jakby kiedys sie okazalo ze policja raz zatrzymala pedofila do kontroli, ale wypuscila wolno :-P

J.

Data: 2013-01-23 13:59:48
Autor: Iglo
Dnia Wed, 23 Jan 2013 12:01:30 +0100, Jakub Witkowski napisał(a):

> [...]

"Niemanie na sumieniu" jest bez związku z kwestią naruszania prywatności (i ew. upokorzenia z tego wynikającego)

Jak wozisz i się wstydzisz, że lubisz klapsa dostać od swojej pani to nie
otwieraj :-)

Data: 2013-01-23 17:40:32
Autor: John Kołalsky
uwaga pira kukanie do bagaznika....

Użytkownik "Iglo" <iglo77@o2.pl>

Moim zdaniem Ty po prostu sr.. w gacie i dlatego nie umiesz odmówić

Nie mam nic na sumieniu, więc czemu miałbym się czegokolwiek obawiać?

Więc czemu nie umiesz odmówić ?

[...]

Ale zrozum, to nie jest "szaleńcza akcja" tylko twoje sr. w gacie.

Data: 2013-01-23 18:49:25
Autor: Iglo
Dnia Wed, 23 Jan 2013 17:40:32 +0100, John Kołalsky napisał(a):

Ale zrozum, to nie jest "szaleńcza akcja" tylko twoje sr. w gacie.

Dokładnie, sranie w gacie, mam -10 punktów szacunu na dzielni, twoja racja
mój spokój.

Data: 2013-01-22 23:24:02
Autor: Tomasz

Użytkownik "Iglo" <iglo77@o2.pl> napisał w wiadomości news:1o4gzxx0a6wfc.80nnic9ycxas$.dlg40tude.net...
Jeżeli dzięki zajrzeniu złapią choć jednego złodzieja z trefnym towarem i
pójdzie on siedzieć to warto. Nie ma co się buntować jak nastolatek.

i zlodzieje kradna w bialby dzien?
nawet gdym mial auto wyochane fantami to co?
to moje i tyle...

Data: 2013-01-23 08:45:30
Autor: Iglo
Dnia Tue, 22 Jan 2013 23:24:02 +0100, Tomasz napisał(a):

i zlodzieje kradna w bialby dzien?
nawet gdym mial auto wyochane fantami to co?
to moje i tyle...

A kto powiedział, ża zaglądają tylko w biały dzień? Zresztą, żeby być
złodziejem trzeba być mentalnie debilem, więc nie wykluczone, że będzie
woził w biały dzień, sprzęt do włamu na wierzchu, 10 anten CB z uciętymi
kablami, 5 kompletów właśnie zdjętych kołpaków... Masz spryciarza:

http://tnij.org/t8xn

Wprawdzie nawet do bagażnika (jakiego bagażnika hehe) nie trzeba było
zaglądać..

Data: 2013-01-23 23:26:08
Autor: Kris_Polska

Użytkownik "Iglo" <iglo77@o2.pl> napisał w wiadomości news:dlc3pjyjwh17$.g2jdnowjicaf$.dlg40tude.net...
[...]

byc moze nie byl to jedyny kurs
ale gdyby ograniczyl ladunek do 1/4 to by go nie zatrzymali

ach grunt to glupio nie wpasac
choc ryzyko wpadku przy 4 kursach jest wieksze niz przy 1
pod warunkiem iz towaru nie trzeba zawinac na raz

Data: 2013-01-23 09:40:13
Autor: AZ
On 2013-01-22, Iglo <iglo77@o2.pl> wrote:

[...]
Nie podales producenta skrzyni i trojkata.

--
Artur
ZZR 1200

uwaga pira kukanie do bagaznika....