uwaga! przeliczniki Citi ciągle beznadziejne

Data: 2010-11-09 19:40:47
Autor: RobertS
uwaga! przeliczniki Citi ciągle beznadziejne
płatność kk Citi w walucie innej niż PLN - tragedia

GBP przeliczyli mi po kursie ponad 22 gr wyższym niż średni NBP ;-/

105,60 GBP najpierw w systemie przeliczyli na 475,90 zł (blokada) ale rozliczenie już po 505,41 zł.......

RobertS

Data: 2010-11-09 11:34:17
Autor: MK
On 9 Lis, 19:40, RobertS <bo...@xpostx.pl> wrote:
płatność kk Citi w walucie innej niż PLN - tragedia

GBP przeliczyli mi po kursie ponad 22 gr wyższym niż średni NBP ;-/

A w jaki  banku mozna kupic walute po kursie srednim?

105,60 GBP najpierw w systemie przeliczyli na 475,90 zł (blokada) ale
rozliczenie już po 505,41 zł.......

Blokada, to jest chyba po kursie bezposredniego przeliczenia w dniu
dokonania transakcji, a samo rozliczenie juz jest przeliczone przez
kurs rozliczeniowy i to w dniu rozliczenia...

MK

Data: 2010-11-09 19:47:22
Autor: Olgierd
W dniu Tue, 09 Nov 2010 11:34:17 -0800, MK napisał, a ja na to:

GBP przeliczyli mi po kursie ponad 22 gr wyższym niż średni NBP ;-/

A w jaki  banku mozna kupic walute po kursie srednim?

Proszę bardzo: transakcja 8 listopada, zaksięgowana 9 listopada, 154,90 euro = 608,44 zł czyli 3,9279 zł/euro. Polbank.

Kurs średni na 9 listopada to 3,9334 zł/euro.

--
:) Olgierd || http://olgierd.rudak.org

Data: 2010-11-09 20:38:09
Autor: RobertS
uwaga! przeliczniki Citi ciągle beznadziejne

GBP przeliczyli mi po kursie ponad 22 gr wyższym niż średni NBP ;-/

A w jaki  banku mozna kupic walute po kursie srednim?

rozliczenie płatność z kk Polbanku wypadało czasem poniżej kursu średniego NBP więc jednak można

RobertS

Data: 2010-11-09 20:48:25
Autor: xbartx
Dnia Tue, 09 Nov 2010 11:34:17 -0800, MK napisał(a):

Blokada, to jest chyba po kursie bezposredniego przeliczenia w dniu
dokonania transakcji, a samo rozliczenie juz jest przeliczone przez kurs
rozliczeniowy i to w dniu rozliczenia...

Tak jak poprzednicy podali Polbank, albo zakup waluty w walutomacie i przelanie tego na konto np w BZWBK. Może nie jest to po średnim NBP ale na pewno jest blisko i zdecydowanie lepiej niż w większości banków. --

Data: 2010-11-09 13:10:33
Autor: MK
On 9 Lis, 21:48, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:

[...]

A cos poza Polbankiem? Sam korzystam do platnosci poza PL z karty
Polbanku i wiem ze zadna inna karta w PL nie umozliwi mi uzyskania
lepszego kursu. Czy to oznacza, ze powinienem po wykorzystaniu innej
karty pisac, ze bank X ma ciagle beznajdziejne kursy? Skoro jestem
swiadom, ze inne banki maja kursy mniejkorzystne to z takich kart nie
korzystam do platnosci zagranicznych :).

MK

Data: 2010-11-09 22:32:46
Autor: RobertS
[...]

czasem jak się nie ma wyboru to się korzysta, a info było dla tych którzy wybór mają

poza tym dawno dawno temu było już na grupie, że citi ma dramatyczne kursy później to się niby zmieniło (było lepiej), ale widać citi mocno odstaje od czołówki

znacznie lepiej wyszły płatności AmEx'em i nawet debetówką Multibanku

RobertS

Data: 2010-11-09 14:03:44
Autor: MK
uwaga! przeliczniki Citi ciągle beznadziejne
On 9 Lis, 22:32, RobertS <bo...@xpostx.pl> wrote:

znacznie lepiej wysz y p atno ci AmEx'em i nawet debet wk Multibanku

No to napisz ile lepiej :).

MK

Data: 2010-11-09 23:23:11
Autor: RobertS
uwaga! przeliczniki Citi ciągle beznadziejn e

No to napisz ile lepiej :).

MK

postaram się jutro napisać...szkoda tylko, ze amex jest słuzbowy i do prywatnych platnosci nie mozna z niego korzystac

RobertS

Data: 2010-11-09 14:35:53
Autor: MK
On 9 Lis, 23:23, RobertS <bo...@xpostx.pl> wrote:

postaram się jutro napisać...szkoda tylko, ze amex jest słuzbowy i do
prywatnych platnosci nie mozna z niego korzystac

Cos mam wrazenie, ze dla korporacyjnych to moga byc brane pod uwage
inne kursy niz dla detalu...

MK

Data: 2010-11-10 00:25:25
Autor: RobertS
uwaga! przeliczniki Citi ciągle beznadziejne

Cos mam wrazenie, ze dla korporacyjnych to moga byc brane pod uwage
inne kursy niz dla detalu...

MK

oj nie wiem, musiałby sie wypowiedziec ktoś kto korzystał z prywatnego AmEx'a

mam tylko porównanie z kartami BZWBK, tam kursy dla firm i indywidualnych były takie same

RobertS

Data: 2010-11-10 16:00:07
Autor: RobertS
uwaga! przeliczniki Citi ciągle beznadziejn e

No to napisz ile lepiej :).

MK

podaję przeliczniki, we wszystkich przypadkach 2 przewalutowania:

Citi 4,786
AmEx 4,626
Multi 4,670

rozliczenie płatności 7.11

citek fajna karta (zwłaszcza w przypadku reklamacji), ale jak widać nic za darmo...

RobertS

Data: 2010-11-10 08:32:49
Autor: xbartx
Dnia Tue, 09 Nov 2010 13:10:33 -0800, MK napisał(a):

[...]

Swego czasu ING niewiele odstawało od Polbanku i Eurobank całkiem dobrze stał. Ja przy okazji to sprawdzę też MC z mBanku, bo nie ma 2% za przewalutowanie, więc też może być ciekawie.

--
xbartx

Data: 2010-11-10 01:02:33
Autor: MK
On 10 Lis, 09:32, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:

Swego czasu ING niewiele odstawało od Polbanku i Eurobank całkiem dobrze
stał. Ja przy okazji to sprawdzę też MC z mBanku, bo nie ma 2% za
przewalutowanie, więc też może być ciekawie.

No, ale wlasnie chodzi o to ile :). mi wychodzi, ze 22gr przy obecnym
kursie NBP daje marze 4,8%. Oczywiscie pamietamy, ze jest przelicznie
przez walute rozliczeniowa, czy z tak samo dzialajacymi kartami warto
byloby porownywac :).

MK

uwaga! przeliczniki Citi ciągle beznadziejne