uwaga, uwaga coś dziwnego albo ja czegoś nie znalazłem...proszę o pomoc...

Data: 2009-09-14 05:44:51
Autor: Slavinka
uwaga, uwaga coś dziwnego albo ja czegoś nie znalazłem...proszę o pomoc...
Użytkownik "Mariusz Merta" <gumisiu1@wp.pl> napisał w wiadomości

    Może ten znicz zawierał jakieś tajne urządzenie zwane pluskwą lub
rozsiewacz wirusów działających na nieudpornionych, no bo żeby dioksyny lub
promieniste to pewnie nie - działałoby na wszystkich.
    A może jakąś bombkę, która nie zafungowała? A może pamiątka - relikwia
po nadchodzącym szybkimi krokami końcu ministrantury?

uwaga, uwaga coś dziwnego albo ja czegoś nie znalazłem...proszę o pomoc...