uważajcie na busiarzy

Data: 2010-06-10 05:50:29
Autor: Grzegorz Z.
uważajcie na busiarzy
Data: 2010-06-10 00:14:27
Autor: HaMMeR
uważajcie na busiarzy
On 10 Cze, 05:50, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:
http://fakty.interia.pl/fakty_dnia/news/w-polske-wyruszy-40-busow-j-k...

A niby dlaczego??
Wytłumacz robaczku, bo przecież nie będą 'wzglądać po kątach', jak
armia płatnych wolontariuszy(:))- domokrążcow Komorusa?
:)

Data: 2010-06-10 13:21:38
Autor: raff
uwaĹźajcie na busiarzy
W dniu 2010-06-10 09:14, HaMMeR pisze:
[...]

Hehe, tych ?

http://wybory.wp.pl/gid,12346460,gpage,7,img,12346463,kat,1025915,galeria.html

R.

Data: 2010-06-10 06:25:13
Autor: cytryna
uważajcie na busiarzy
http://fakty.interia.pl/fakty_dnia/news/w-polske-wyruszy-40-busow-j-
kaczynskiego,1490491

-- Nasz bog to my i nasze idee.

Oczywiście, że będziemy uważali aby nie przegapić momentu serdecznego powitania
w naszych domach ludzi Prezesa - Prezydenta Najjaśniejszej Rzeczpospolitej. Oby
tylko nie nawinęły się pod nasze wałki TiRówki Gajowego z WSI. Tym powiemy:WON z naszych domów!

Data: 2010-06-10 07:43:41
Autor: jerzyn
uważajcie na busiarzy

Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał w wiadomości news:60b5.00000959.4c106929newsgate.onet.pl...
[...]

Przemodlona główka ... jednak widać wali równo :-))

Data: 2010-06-10 07:44:50
Autor: Piotr
uważajcie na busiarzy
Dnia Thu, 10 Jun 2010 05:50:29 +0200, Grzegorz Z. napisał(a):

http://fakty.interia.pl/fakty_dnia/news/w-polske-wyruszy-40-busow-j-kaczynskiego,1490491

Się zajmujesz pierdołami, zgrzesiu. A co tam w miłej twemu sercu dziedzinie
odmienności seksualnych? Albo może daj coś z życia nie twojego kościoła?
Albo i twojego, jakbyś już zdecydował się na koming ałt. :-)
Piotr --
Czego to wałkuństwo nie zrobi:
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/4501b48e02130afb/3ec3d
0c6a7b11a64?hl=pl&q=zagoni%C5%82em+do+pa%C5%82y+boukun#3ec3d0c6a7b11a64
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/84a2b657d52c4467
/04dc6809edc1d10f?hl=pl&lnk=gst&q=pochla%C5%82em+tydzie%C5%84%27+#04dc68
09edc1d10f

Data: 2010-06-10 19:09:21
Autor: Grzegorz Z.
uważajcie na busiarzy
Dnia Thu, 10 Jun 2010 07:44:50 +0200, Piotr napisał(a):

Dnia Thu, 10 Jun 2010 05:50:29 +0200, Grzegorz Z. napisał(a):

http://fakty.interia.pl/fakty_dnia/news/w-polske-wyruszy-40-busow-j-kaczynskiego,1490491

Się zajmujesz pierdołami, zgrzesiu.

A czym mam się zajmować pieciu? --
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-06-10 10:38:04
Autor: Nikodem Szymański
uważajcie na busiarzy
On 10 Cze, 19:09, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:

> Się zajmujesz pierdołami, zgrzesiu.

A czym mam się zajmować pieciu?

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Kiedy dotrą do Krakowa !!!?
chcę powitać należycie - chlebek sól wódeczka i ogórki

Data: 2010-06-10 07:58:15
Autor: precz z gnomem
uważajcie na busiarzy

Uzytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisal

Wolontariusze beda rozdawac, oprócz ulotek wyborczych, takze biale T-shirty z czerwonym napisem "Polska jest najwazniejsza", >czerwone czapeczki z imieniem i nazwiskiem kandydata na prezydenta, smycze, dlugopisy, breloczki, plakaty z wizerunkiem kandydata >PiS.

Szaliczków z napisem POLSKA nie bedzie? No to moze Jarek - podróbka zaspiewa hymn?

Przemyslaw Warzywny

--

"Wygrana w wyborach Jaroslawa Kaczynskiego moze spowodowac, ze Polska spadnie do rangi Ruandy i Burundi, a rzadzilby nia "czlowiek, który ma doswiadczenie w hodowli zwierzat futerkowych.
Wyrok w procesie apelacyjnym w aferze gruntowej uchylony. Argumenty Mariusza Kaminskiego, b. szefa CBA, i jego zwolenników, ze wszystko zgodne z prawem, upadly".

Data: 2010-06-10 08:00:37
Autor: precz z gnomem
uważajcie na busiarzy

Uzytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:1njkn6f4upj28.drfxjdz2aao7.dlg40tude.net...
http://fakty.interia.pl/fakty_dnia/news/w-polske-wyruszy-40-busow-j-kaczynskiego,1490491

Ide zalozyc Gerde.

Przemyslaw Warzywny

Data: 2010-06-10 09:31:15
Autor: awe
uważajcie na busiarzy

Użytkownik "precz z gnomem" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:hupv28$8qm$1inews.gazeta.pl...

[...]

a do tej pory zamykales na te obrecz od kanki do mleka?
awe

Data: 2010-06-10 09:51:39
Autor: Bombelek
uważajcie na busiarzy

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:huq467$jsg$1news.onet.pl...

[...]

Dorastałeś w pegieerze? ;-) Czekałeś co?

--

Bąbel-ek

Data: 2010-06-10 13:58:47
Autor: precz z gnomem
uważajcie na busiarzy
Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w

a do tej pory zamykales na te obrecz od kanki do mleka?

Do tej pory w ogóle nie zamykałem, bo nie było zagrożenia ze strony pisuarowej hołoty.

Przemysław Warzywny

--

"Wygrana w wyborach Jarosława Kaczyńskiego może spowodować, że Polska spadnie do rangi Ruandy i Burundi, a rządziłby nią "człowiek, który ma doświadczenie w hodowli zwierząt futerkowych.
Wyrok w procesie apelacyjnym w aferze gruntowej uchylony. Argumenty Mariusza Kamińskiego, b. szefa CBA, i jego zwolenników, że wszystko zgodne z prawem, upadły".

Data: 2010-06-10 09:51:00
Autor: Bombelek
uważajcie na busiarzy

[...]

Eeeeee tam. Wystarczy zwykły dezodorant!

--

Bąbel-ek

Data: 2010-06-10 09:15:03
Autor: heÂŽsk
uważajcie na busiarzy
On Thu, 10 Jun 2010 05:50:29 +0200, "Grzegorz Z."
<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

http://fakty.interia.pl/fakty_dnia/news/w-polske-wyruszy-40-busow-j-kaczynskiego,1490491

 Czyzby z pomoca dla powodzian ?

--

 HeSk

Data: 2010-06-10 00:24:59
Autor: HaMMeR
uważajcie na busiarzy

<blogfi...@gazeta.pl> wrote:
>http://fakty.interia.pl/fakty_dnia/news/w-polske-wyruszy-40-busow-j-k...

 Czyzby z pomoca dla powodzian ?

--

 HeSk

Z pomocą dla powodzian śpieszy zaciąg płatnych wolontariuszy komorusa
z ulotkami z podobizną tegoż w bojowej furażerce, jako duchowe
wsparcie
poszkodowanym...

Data: 2010-06-10 10:08:45
Autor: Bombelek
uważajcie na busiarzy

<blogfi...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

Z pomocą dla powodzian śpieszy zaciąg płatnych wolontariuszy komorusa
z ulotkami z podobizną tegoż w bojowej furażerce, jako duchowe

Nie odpowiedziałeś na pytanie dotyczące 40 busów. Jadą w Polskę z darami dla powodzian czy będą im rozdawać święte obrazki z wizerunkiem prezesa PiS mające taką moc, że zatrzymują każdą falę powodziową, a nawet jej cofanie do nieba!

--

Bąbel-ek

Data: 2010-06-10 12:18:34
Autor: heÂŽsk
uważajcie na busiarzy
On Thu, 10 Jun 2010 00:24:59 -0700 (PDT), HaMMeR <tranzac@aster.pl>
wrote:

>  Czyzby z pomoca dla powodzian ?

Z pomocą dla powodzian śpieszy zaciąg płatnych wolontariuszy komorusa
z ulotkami z podobizną tegoż w bojowej furażerce, jako duchowe
wsparcie poszkodowanym...

Jestes pewien ? A co robi w tym czasie prezes? Czyzby pojechal na grob brata? --

 HeSk

Data: 2010-06-10 06:15:49
Autor: HaMMeR
uważajcie na busiarzy
On 10 Cze, 12:18, "he(R)sk" <'wc15_bigbred...@interia.pl> wrote:
On Thu, 10 Jun 2010 00:24:59 -0700 (PDT), HaMMeR <tran...@aster.pl>
wrote:

> [...]
> z ulotkami z podobizną tegoż w bojowej furażerce, jako duchowe
> wsparcie poszkodowanym...

Jestes pewien ? A co robi w tym czasie prezes?

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -

A co to ma omulku , do rzeczy?
Co mnie to obchodzi, ale moze podzielisz sie
z grupowiczami tajemnica, jakimi pokretnymi drogami krazy
ta twoja watla mysl, by w rezultacie zaistniec
publicznie w postaci wyzej przedstawionego przez
ciebie pytania! Jedno wiem.., ze ani chybi, jest to dla
ciebie wazne pytanie..;)

Data: 2010-06-10 09:52:14
Autor: Bombelek
uważajcie na busiarzy

<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

http://fakty.interia.pl/fakty_dnia/news/w-polske-wyruszy-40-busow-j-kaczynskiego,1490491

Czyzby z pomoca dla powodzian ?

 Prezes mowiąc o pomocy nie miał na myśli siebie!

--

Bąbel-ek

Data: 2010-06-10 12:28:22
Autor: boukun
uważajcie na busiarzy

Uzytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:1njkn6f4upj28.drfxjdz2aao7.dlg40tude.net...
http://fakty.interia.pl/fakty_dnia/news/w-polske-wyruszy-40-busow-j-kaczynskiego,1490491

Jestem ciekaw, czy Izrael ich bezposrednio sponsoruje?

boukun

uważajcie na busiarzy