uważajcie na busiarzy

Data: 2010-06-10 09:15:03
Autor: heÂŽsk
uważajcie na busiarzy
On Thu, 10 Jun 2010 05:50:29 +0200, "Grzegorz Z."
<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

http://fakty.interia.pl/fakty_dnia/news/w-polske-wyruszy-40-busow-j-kaczynskiego,1490491

 Czyzby z pomoca dla powodzian ?

--

 HeSk

Data: 2010-06-10 00:24:59
Autor: HaMMeR
uważajcie na busiarzy

<blogfi...@gazeta.pl> wrote:
>http://fakty.interia.pl/fakty_dnia/news/w-polske-wyruszy-40-busow-j-k...

 Czyzby z pomoca dla powodzian ?

--

 HeSk

Z pomocą dla powodzian śpieszy zaciąg płatnych wolontariuszy komorusa
z ulotkami z podobizną tegoż w bojowej furażerce, jako duchowe
wsparcie
poszkodowanym...

Data: 2010-06-10 10:08:45
Autor: Bombelek
uważajcie na busiarzy

<blogfi...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

Z pomocą dla powodzian śpieszy zaciąg płatnych wolontariuszy komorusa
z ulotkami z podobizną tegoż w bojowej furażerce, jako duchowe

Nie odpowiedziałeś na pytanie dotyczące 40 busów. Jadą w Polskę z darami dla powodzian czy będą im rozdawać święte obrazki z wizerunkiem prezesa PiS mające taką moc, że zatrzymują każdą falę powodziową, a nawet jej cofanie do nieba!

--

Bąbel-ek

Data: 2010-06-10 12:18:34
Autor: heÂŽsk
uważajcie na busiarzy
On Thu, 10 Jun 2010 00:24:59 -0700 (PDT), HaMMeR <tranzac@aster.pl>
wrote:

>  Czyzby z pomoca dla powodzian ?

Z pomocą dla powodzian śpieszy zaciąg płatnych wolontariuszy komorusa
z ulotkami z podobizną tegoż w bojowej furażerce, jako duchowe
wsparcie poszkodowanym...

Jestes pewien ? A co robi w tym czasie prezes? Czyzby pojechal na grob brata? --

 HeSk

Data: 2010-06-10 06:15:49
Autor: HaMMeR
uważajcie na busiarzy
On 10 Cze, 12:18, "he(R)sk" <'wc15_bigbred...@interia.pl> wrote:
On Thu, 10 Jun 2010 00:24:59 -0700 (PDT), HaMMeR <tran...@aster.pl>
wrote:

> [...]
> z ulotkami z podobizną tegoż w bojowej furażerce, jako duchowe
> wsparcie poszkodowanym...

Jestes pewien ? A co robi w tym czasie prezes?

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -

A co to ma omulku , do rzeczy?
Co mnie to obchodzi, ale moze podzielisz sie
z grupowiczami tajemnica, jakimi pokretnymi drogami krazy
ta twoja watla mysl, by w rezultacie zaistniec
publicznie w postaci wyzej przedstawionego przez
ciebie pytania! Jedno wiem.., ze ani chybi, jest to dla
ciebie wazne pytanie..;)

Data: 2010-06-10 09:52:14
Autor: Bombelek
uważajcie na busiarzy

<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

http://fakty.interia.pl/fakty_dnia/news/w-polske-wyruszy-40-busow-j-kaczynskiego,1490491

Czyzby z pomoca dla powodzian ?

 Prezes mowiąc o pomocy nie miał na myśli siebie!

--

Bąbel-ek

uważajcie na busiarzy