"uwierzyłam byłemu premierowi (Donaldowi Tuskowi)

Data: 2018-05-08 20:58:54
Autor: boukun
"uwierzyłam byłemu premierowi (Donaldowi Tuskowi)
Aż 250 tys. wniosków o umorzenie zaległości abonamentowych albo o rozłożenie na raty wpłynęło do KRRiT.
- W wielu z tych pism powtarza się ten sam wątek: "uwierzyłam byłemu premierowi (Donaldowi Tuskowi), uwierzyłam przewodniczącemu tej bądź innej partii, że abonamentu nie będzie trzeba płacić, a teraz komornik puka do drzwi i zajmuje konta" - powiedział PAP Witold Kołodziejski.

Szef KRRiT zaznaczył, że Rada może umorzyć tylko te wnioski, do których "ma podstawę prawną, czyli ściśle określone zasady zapisane w ustawie". - Też warto się z nimi zapoznać, (dowiedzieć się) kto ma podstawę do umorzenia, do ulgi, albo zwolnienia z abonamentu - dodał.

https://finanse.wp.pl/abonament-rtv-tysiace-polakow-chce-umorzenia-daniny-na-media-publiczne-6249576495007873a

Inkwizytor
17 min. temu

Ja bym wprowadził obowiązkowe zezwolenia na posiadanie telewizora. Jak na broń. Badania psychiatryczne, egzamin etc. A jak masz telewizor bez zezwolenia to pięć lat paki.

nieufny
19 min. temu

Dobry przykład jeżeli chodzi o pana D. Tuska. Uwierzyli Tuskowi jemu uwierzyli że nie należy płacić abonamentu. Ha , ha ,ha . Jak widać i słychać naiwniaków nie brakuje .

Data: 2018-05-09 06:59:00
Autor: Pazerność i Stołki
Użytkownik "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości news:pcss1f$1tve$1gioia.aioe.org...
Aż 250 tys. wniosków o umorzenie zaległości abonamentowych albo o rozłożenie na raty wpłynęło do KRRiT.

TVPiS pełni misję dziejową w doszczętnym ogłupianiu motłochu. I "ciemny lud kupi to!) - (c) J.Kurski, TVPiS

CL

"uwierzyłam byłemu premierowi (Donaldowi Tuskowi)