uwolnienie środków z getinonline-> nieodnawialność

Data: 2013-07-03 10:55:52
Autor: matebe
uwolnienie środków z getinonline-> nieodnawialność
Czy również macie problem ze zmianą lokat na nieodnawialne (domyślnie ustawia się jako odnawialna, a wiadomo, po terminie będzie odnowiona jako standardowa...) Strona transakcyjna GetinuOnline zwyczajnie się wiesza w momencie zapisania ;/

Data: 2013-07-03 21:28:43
Autor: Olo
W dniu 2013-07-03 19:55, matebe pisze:
[...]

Wystarczy, iż zalogujesz się do nowej wersji banku i tam wszystko działa tak jak powinno. Ja nawet pisałem do nich o tym, ale wg. helpdesku pomocą miała być aktualizacja przeglądarki....

Olo
MĂłj adres zakodowany ROT13.

Data: 2013-07-04 01:16:51
Autor: kks
W dniu środa, 3 lipca 2013 21:28:43 UTC+2 użytkownik Olo napisał:
> [...]

Wystarczy, iż zalogujesz się do nowej wersji banku i tam wszystko działa tak jak powinno. Ja nawet pisałem do nich o tym, ale wg. helpdesku pomocą miała być aktualizacja przeglądarki....

-- Pozdrawiam

Olo

Mój adres zakodowany ROT13.

Wiesza sie w IE, Opera, FF, natomiast przelaczenie na nowy interfejs rozwiazuje problem - przypadek ;-) ? Pewnie tak.

uwolnienie środków z getinonline-> nieodnawialność