uzasadnione podejrzenie

Data: 2018-12-08 08:09:53
Autor: Shrek
uzasadnione podejrzenie
Pamiętacie filmik, gdzie uzasadnieniem było że skoro rowerzysta miał rower to może go ukradł? Jest nowy poziom.

https://www.facebook.com/Sekielski/videos/285247882132915/

Ktoś jeszcze ma wątpliwości  że kulsoni po polityczna służba na posyłki?

Shrek

Data: 2018-12-10 11:47:25
Autor: Olin
uzasadnione podejrzenie
Dnia Sat, 8 Dec 2018 08:09:53 +0100, Shrek napisał(a):

https://www.facebook.com/Sekielski/videos/285247882132915/
Ktoś jeszcze ma wątpliwości  że kulsoni po polityczna służba na posyłki?

Robert zaraz wytłumaczy, że funkcjonariusze postępowali zgodnie z prawem (i
sprawiedliwością).

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

 Niestety, jest to rząd."
Woody Allen

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Data: 2018-12-10 02:53:17
Autor: przemek.jedrzejczak
uzasadnione podejrzenie
-- Robert zaraz wytłumaczy, że funkcjonariusze postępowali zgodnie z prawem (i sprawiedliwością).

to bez znaczenia, pl soc prawo to kapiszon przy bombie lotniczej :-) tutaj kilkudziesieciu aktywnych userow a video ma 600k wyswietlen :-) PiS powinien zakazac fejsbunia i tyle !

Data: 2018-12-10 12:03:32
Autor: Olin
uzasadnione podejrzenie
Dnia Mon, 10 Dec 2018 02:53:17 -0800 (PST), przemek.jedrzejczak@gmail.com
napisał(a):

 PiS powinien zakazac fejsbunia i tyle !

Szczerze powiedziawszy, wcale bym się nie zdziwił, gdyby słowo stało się
ciałem.

Data: 2018-12-10 04:12:32
Autor: przemek.jedrzejczak
uzasadnione podejrzenie
-- Szczerze powiedziawszy, wcale bym się nie zdziwił, gdyby słowo stało się
ciałem.

w Niemczech sady juz wiedza jak postepowac z tymi co wladze filmuja :-)

https://www.merkur.de/lokales/weilheim/peissenberg-ort29264/peissenberg-bayern-mann-filmt-polizisten-bei-kontrolle-und-postet-auf-facebook-teure-folgen-10803403.html

3600 EUR (obnizone laskawie do 1800 EUR) i dramatyczny upadek demokracji :-)

Data: 2018-12-11 22:29:09
Autor: Robert Tomasik
uzasadnione podejrzenie
W dniu 10-12-18 o 11:47, Olin pisze:

[...]

Jest jakiś przepis, że muszę zajmować stanowisko w każdej sprawie?

Data: 2018-12-12 10:41:24
Autor: Olin
uzasadnione podejrzenie
Dnia Tue, 11 Dec 2018 22:29:09 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

Jest jakiś przepis, że muszę zajmować stanowisko w każdej sprawie?

Nie, ale zawsze można się powołać na szeroko rozumiane dobre obyczaje.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
Mark Twain

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Data: 2018-12-12 01:44:09
Autor: przemek.jedrzejczak
uzasadnione podejrzenie
e tam, ja bym sie nie wychylal a juz na pewno nie na fejsie, dzis to juz prawie 700k wiec wiadro z pomyjami jest duze i moze zapewnic slawe na wieki :-)

Data: 2018-12-12 18:13:22
Autor: Robert Tomasik
uzasadnione podejrzenie
W dniu 12-12-18 o 10:41, Olin pisze:

Jest jakiś przepis, że muszę zajmować stanowisko w każdej sprawie?
Nie, ale zawsze można się powołać na szeroko rozumiane dobre obyczaje.

Można, ale czy należy? Odnoszę wrażenie,że kilka tu obecnych osób lepiej
wie, co napiszę ode mnie samego.

Data: 2018-12-12 18:27:27
Autor: A. Filip
uzasadnione podejrzenie
Robert Tomasik <robert.tomasik@gazeta.pl> pisze:
[...]

To kiedy zatrudnisz jakiegoś specjalistę od tego co miałeś na myśli? ;-)

--
A. Filip

Data: 2018-12-12 19:52:41
Autor: Robert Tomasik
uzasadnione podejrzenie
W dniu 12-12-18 o 18:27, A. Filip pisze:

[...]

Po co? Taki Shrek, czy Olin lepiej się sprawdzają.

Data: 2018-12-12 17:22:39
Autor: Shrek
uzasadnione podejrzenie

Jest jakiś przepis, że muszę zajmować stanowisko w każdej sprawie?

Nie musisz. Aczkolwiek chętnie poznałbym (pewnie nie tylko ja) twoje zdanie.

Swoją szosą nie przeszkadza wam, że zrobiono z was kulsonów? Wyglada na to, że nie specjalnie i liczy się tylko kasa i wcześniejsza emerytura, a swoich przemyśleń nie ma u was żadnych. Taka refleksja mnie naszła jak czytałem ifp - może kilkanaście postów na to jak z waszej służby robi się szmatę w wątku 50 stron o kasie i emertyurach (tym o trzymaniu linii). Przykro się robiło jak to się czytało.

Shrek

Data: 2018-12-12 18:16:20
Autor: Robert Tomasik
uzasadnione podejrzenie
W dniu 12-12-18 o 17:22, Shrek pisze:

[...]

Przeszkadza mi osobiście nazywanie policjantów kulsonmi, co sugeruje
brak szacunku. Dlatego staram się z daleka od takich wątków trzymać.
Skoro ktoś nie szanuje innych, to i sam na szacunek nie zasługuje. Przy
czym nie widzę powodu, by ktoś dbał o to, by inni go szanowali.

Data: 2018-12-12 18:46:51
Autor: Shrek
uzasadnione podejrzenie

Swoją szosą nie przeszkadza wam, że zrobiono z was kulsonów?

Przeszkadza mi osobiście nazywanie policjantów kulsonmi, co sugeruje
brak szacunku.

Przecież nie my zaczeliśmy, a wasi przełożeni. Miejcie pretensję do nich, że z was kulsonów zrobili.

https://twitter.com/Policja_KSP/status/930695015545917441/photo/1

A brak szacunku - no ciężko o szacunek, jak sami się nie szanujecie, ani swoich "klientów".

Skoro ktoś nie szanuje innych, to i sam na szacunek nie zasługuje.

A niby dlaczego? Jest obowiązek szanowania każdego niezależnie od tego czy na to zasługuje czy nie? Na przykład osobiście uważam pewnego prokuratora za ludzkiego śmiecia - niby dlaczego miałbym mu okazywać szacunek, skoro na niego nie zasługuje? Podobnie z kulsonami - do policjantów miałem (ograniczony, ale jednak domyślnie) szacunek - jak się skulsonili, to przepraszam, ale nie mam.

Ale wracając do tematu - co sądzisz o tym filmiku? Przekroczenie uprawnień czy nie.

Shrek.

Data: 2018-12-12 19:58:21
Autor: Robert Tomasik
uzasadnione podejrzenie
W dniu 12-12-18 o 18:46, Shrek pisze:

Skoro ktoś nie szanuje innych, to i sam na szacunek nie zasługuje.
A niby dlaczego?

Bo tak uważam.nie

Ale wracając do tematu - co sądzisz o tym filmiku? Przekroczenie
uprawnień czy nie.

Na podstawie tego kawałka nic nie sądzę. Ani nie wiadomo, po co tam
przyjechali policjanci, ani czemu postanowili wylegitymować
nagrywających. Odmowa okazania dokumentu sama w sobie jest wykroczeniem
i tu istnienie lub nie podstaw do legitymowania niczego nie zmienia.
Jakby ci filmujący byli sprytni naprawdę, to by dali się wylegitymować,
a potem poprosili o sprawdzenie podstaw.

Data: 2018-12-12 20:34:19
Autor: Shrek
uzasadnione podejrzenie

Na podstawie tego kawałka nic nie sądzę. Ani nie wiadomo, po co tam
przyjechali policjanci, ani czemu postanowili wylegitymować
nagrywających.

Zakładając, że nie pocieli materiałów, to właśnie tu8 widzę przekroczenie uprawnień. Powód kontroli mają obowiązek podać.

Jakby ci filmujący byli sprytni naprawdę, to by dali się wylegitymować,
a potem poprosili o sprawdzenie podstaw.

Przecież dali. A jak się "sprawdza podstawy"?

Shrek

Data: 2018-12-12 22:00:51
Autor: Robert Tomasik
uzasadnione podejrzenie
W dniu 12-12-18 o 20:34, Shrek pisze:

[...]

No przecież podali.

Jakby ci filmujący byli sprytni naprawdę, to by dali się wylegitymować,
a potem poprosili o sprawdzenie podstaw.
Przecież dali. A jak się "sprawdza podstawy"?

Pisząc stosowny wniosek do uprawnionego organu.

Data: 2018-12-12 22:08:21
Autor: Shrek
uzasadnione podejrzenie

Zakładając, że nie pocieli materiałów, to właśnie tu8 widzę
przekroczenie uprawnień. Powód kontroli mają obowiązek podać.

No przecież podali.

Poważnie? "mieliśmy informację, że zachowują się panowie podejrzanie"?

Shrek

Data: 2018-12-12 22:37:03
Autor: Andrzej Kłos
uzasadnione podejrzenie
Shrek pisze:

[...]

Ale to w końcu podali czy nie podali powód kontroli?

Data: 2018-12-14 00:26:11
Autor: Robert Tomasik
uzasadnione podejrzenie
W dniu 12-12-18 o 22:37, Andrzej Kłos pisze:

[...]

Sherk teraz będzie twierdził, że nie podali, bo ten co podali, to jest
niekoszerny :-)

Data: 2018-12-14 06:51:21
Autor: Shrek
uzasadnione podejrzenie

Sherk teraz będzie twierdził, że nie podali, bo ten co podali, to jest
niekoszerny :-)

A jak podam, że Robert Tomasik jest podejrzany to będzie koszerny i kumple do ciebie wpadną? Co niby miało dać wylegitymowanie podejrzanych, skoro nie wiadomo było o co są podejrzani i nie podjęto w związku z tym żadnych czynności (bo niby jakie mianoby podjąć, wobec takiego powodu z dupy)?

Przepraszam Robert - masz jasny przykład jak policjanci zachowują się jak polityczne kulsony, bronisz tego, a potem masz pretensję, że ciebie również zaliczają do kulsonów i cię nie szanują. W imię czego?

Shrek

Data: 2018-12-14 10:11:01
Autor: n
uzasadnione podejrzenie
A co Cię obchodzi zawód innych dyskutantów? Jesteśmy tu służbowo?

Data: 2018-12-14 18:07:53
Autor: Shrek
uzasadnione podejrzenie
W dniu 14.12.2018 o 10:11, n pisze:
A co Cię obchodzi zawód innych dyskutantów? Jesteśmy tu służbowo?

A co cię obchodzi, że mnie obchodzi?

Shrek

Data: 2018-12-14 18:15:30
Autor: n
uzasadnione podejrzenie
Z przyczyny kultury i sztuki.
Jak widzę taką sztukę, to ledwo zachowuję kulturę.

-- -- -
A co cię obchodzi, że mnie obchodzi?

Data: 2018-12-14 20:18:48
Autor: Shrek
uzasadnione podejrzenie
W dniu 14.12.2018 o 18:15, n pisze:
Z przyczyny kultury i sztuki.
Jak widzę taką sztukę, to ledwo zachowuję kulturę.

Jeśli chodzi o kulturę i sztukę, to był taki utwór "spytaj milicjanta";)

A tak na poważnie - to pytam Roberta, bo interesuje mnie po prostu jak sobie funkcjonariusze takie motywy tłumaczą przed sobą. A co - nie wolno?

Shrek

Data: 2018-12-14 20:28:56
Autor: n
uzasadnione podejrzenie
Chamom wszystko wolno.

Najpierw spytaj go na priv.

-- -- -
A co - nie wolno?

Data: 2018-12-14 20:41:07
Autor: Shrek
uzasadnione podejrzenie
W dniu 14.12.2018 o 20:28, n pisze:

Najpierw spytaj go na priv.

A czemu jeśli wolno spytać? Nie podoba się to nie czytaj - da się to ogarnąć w konfiguracji.

Shrek

Data: 2018-12-14 20:43:28
Autor: n
uzasadnione podejrzenie
"Albowiem stopień przykrości zależy od świadomości".
Znajdź, czyje.
Myślę, że internet leży dobrze dopiero w trzecim pokoleniu.

-- -- -
A czemu jeśli wolno spytać?

Data: 2018-12-14 20:46:23
Autor: Shrek
uzasadnione podejrzenie
W dniu 14.12.2018 o 20:43, n pisze:

Myślę, że internet leży dobrze dopiero w trzecim pokoleniu.

To by wyjaśniało, czemu nie ogarniasz:P

Shrek

Data: 2018-12-13 04:13:34
Autor: Marcin Debowski
uzasadnione podejrzenie
On 2018-12-12, Shrek <1@wp.pl> wrote:
[...]

Brałbym poprawke na wrażliwoć, w tym polityczną tematu. Tez bym nie omawiał takich rzeczy na publicznym forum, tym bardziej, że jest to de facto korpo i to dość specyficzne, które ma środki aby zidentyfikować osoby. Nie wszyskich stać aby stracic prace, lub narobic sobie mocno pod górkę.

--
Marcin

Data: 2018-12-13 07:34:04
Autor: Shrek
uzasadnione podejrzenie

[...]

Bez przesady - padały mocne słowa pod adresem na przykład Zielińskiego i jakoś nikt się nie krępował. Po prostu większości nie przeszkadza robienie za policję polityczną, tylko negocjowaliście cenę. Nawet cudownie ozdrowieli, tłumaczac na polski braliście lewe zwolnienia. Sorry, ale ciężko was szanować - sami się nie szanujecie, nie szanujecie obywateli, więc na jakiej podstawie wymagacie szacunku tychże obywateli?

Shrek

Data: 2018-12-13 07:59:35
Autor: Marcin Debowski
uzasadnione podejrzenie
On 2018-12-13, Shrek <1@wp.pl> wrote:

[...]

Znowu mnie chyba mylisz z Robertem :)
Zieliński to ten od Suwałk i pilnowania domu? Wszyscy stadnie pisali?

--
Marcin

Data: 2018-12-13 18:21:22
Autor: Shrek
uzasadnione podejrzenie

Znowu mnie chyba mylisz z Robertem :)

No tak;)

Zieliński to ten od Suwałk i pilnowania domu? Wszyscy stadnie pisali?

Ta - ten. Pisali na forum, że musi odejść, bo traktuje policjantów jak ścierwa i tak dalej być nie może - ale jak się dogadali co do ceny, to okazało się, ze i zieliński może zostać ani nawet to, że pis uzywa ich jako kulsonów aż tak bardzo nie boli;)

Shrek

Data: 2018-12-14 00:38:30
Autor: Marcin Debowski
uzasadnione podejrzenie
On 2018-12-13, Shrek <1@wp.pl> wrote:
[...]

Zieliński wydaje się być takim Szysko+++ ale z ograniczoną mozliwośćią czynienia szkód. Jak będzie dalej szalał lub lepiej i zrobi sie to medialne (warunek konieczny) to pewnie wyleci, bo pis głupi nie jest. Nikt za Zeilińskiego nie będzie umierał. Natomiast ogólny protest przeciwko kulsonizacji to byłoby jak aktywne manifestowanie przynalezności do KODu. Trochę inny kaliber MZ. Zresztą po prawdzie, ta kulsonizacja jest bardzo rozmyta. Jest tego dużo więcej niż wczesniej, ale to chyba nie jest też tak, że dotyka większości. Większość pewnie robi swoje, stara się unikac ochalapania g. i przetrwac nie wychylając się do kolejnej zmiany.

--
Marcin

Data: 2018-12-14 06:46:18
Autor: Shrek
uzasadnione podejrzenie

[...]

Chodzi o to, że wcześniej było "trzymamy linię" aż do dymisji zielińskiego, a potem się okazało, że ze wszystkich postulatów ważna jest tylko kasa i emerytura. To nie był żaden protest o godność policjanta, bo że są kulsonami to już ustalono, a po prostu negocjacja ceny. Wprost było o tym, że jak nie dostaną kasiorki, to pozwolą naziołkom na rozpierdol stolicy, spora częśc deklarowała zakup piwa i czipsów i ogladanie tego spektaklu na swoim lewym L4.

Natomiast ogólny protest przeciwko kulsonizacji to byłoby jak aktywne
manifestowanie przynalezności do KODu.

Akutar to trochę bez sensu, gdyż KOD się mocna skompromitował w osobie swojego (byłego już) szefa. Ale jak już są tacy do przodu ze swoimi L4 to mogli je brać na miesięcznice itp. Z tym, że po prostu im to tak naprawdę mocno nie przeszkadza - za przeproszeniem najeli się na psy to szczekają. Negocjowali tylko cenę. Dlatego nie bardzo rozumiem czemu miałbym ich otaczać jakimś specjalnym szacunkiem. Co i raz widać, że są zwykłymi kulsonami politycznymi, i co gorsza nie spotyka się to z żadnym potępieniem ze strony środowiska. Ba, często środowisko ich broni mimo oczywistości sprawy.

Zresztą
po prawdzie, ta kulsonizacja jest bardzo rozmyta. Jest tego dużo więcej
niż wczesniej, ale to chyba nie jest też tak, że dotyka większości.

Pośrednio dotyka - nikt tego nie potępia, więc...

Shrek.

Data: 2018-12-14 10:17:48
Autor: Olin
uzasadnione podejrzenie
Dnia Fri, 14 Dec 2018 06:46:18 +0100, Shrek napisał(a):

[...]

Znudzeni mogą poczytać, jakie armaty wytacza się przeciw blokującym wjazd
Człowieka z Drabinką na Wawel:
http://krakow.wyborcza.pl/krakow/7,44425,24273701,obywatel-przed-sadem-za-blokowanie-prezesowi-wjazdu-na-wawel.html

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

ubóstwie."
autor nieznany

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Data: 2018-12-14 23:41:13
Autor: Marcin Debowski
uzasadnione podejrzenie
On 2018-12-14, Shrek <1@wp.pl> wrote:

[...]

Ale tak to chyba działa i w innych grupach społecznych. Kasa i stabilizacja socjalna spycha na dalszy plan inne tematy. nie potrafię konkretniej ocenić bo nie czytam tego forum.

naziołkom na rozpierdol stolicy, spora częśc deklarowała zakup piwa i czipsów i ogladanie tego spektaklu na swoim lewym L4.

Spora część na forum. Ile w rzeczywistości nie wiemy. Ale pewnie prawdą jest, że przeciętny przedstawiciel grupy zawodowej od której spodziewa się co bardziej ambitnego etosu, nie odbiega w żaden istotny sposób od przeciętnej krajowej.

Natomiast ogólny protest przeciwko kulsonizacji to byłoby jak aktywne
manifestowanie przynalezności do KODu.

Akutar to trochę bez sensu, gdyż KOD się mocna skompromitował w osobie

No wiadomo, ale kiedyś tak nie było. Chodzi o przykład.

[...]

Pewnie nie zwisa, ale pewnie nie zwisa na tyle, że się nie wychylą. Albo im się nie chce. Tak jak większość. Święty spokój zawsze jest w cenie. My przynajmniej (na ogół) niczym istotnym (jeszcze) nie ryzykujemy krytykując pis.

Czemu środowisko broni w sprawach watpliwych to do konca nie wiem. Może podobny syndrom jaki występuje np. w kk. Sam ich trochę bronie, bo widzę po prostu więcej niż jedną odpowiedź i w moim odbiorze sa te odpowiedzi równoważne. Jakbym był policjantem, to poza bardzo oczywistymi sprawami bym się nt konkretnych przypadków nie wypowiadał, a i pewnie w tych oczywistych bym milczał (o ile sprawę znałbym wyłącznie medialnie).

--
Marcin

Data: 2018-12-15 07:27:10
Autor: Shrek
uzasadnione podejrzenie

[...]

Ale inni nie domagają się za to szacunku. I nie na ogół nie są hipokrytami (przejdziesz na czerwonym albo otworzysz piwko mandat - takie jest prawo - policjant weźmie lewe L4 - on walczy z systemem i o nalezny szacunek służby - należy się podziw).

naziołkom na rozpierdol stolicy, spora częśc deklarowała zakup piwa i
czipsów i ogladanie tego spektaklu na swoim lewym L4.

Spora część na forum. Ile w rzeczywistości nie wiemy.

Czego nie wiesz? Psia grypa nie jest jednostką sklasyfikowaną medycznie. No i wyzdrowieli w 1 dzień (nawiasem mówiąc równie bezprawnie jak zachorowali).

Ale pewnie prawdą
jest, że przeciętny przedstawiciel grupy zawodowej od której spodziewa
się co bardziej ambitnego etosu, nie odbiega w żaden istotny sposób od
przeciętnej krajowej.

Odbiega - niestety na minus. Zwłaszcza ci, co z nimi na co dzień masz do czynienia. Bez jak - ani kasa, ani "prestiż", ani "profil idealnego policjanta służby patrolowej" nie preferują raczej wybitnych jednostek. Nie dość, że ma wejściu masz dobór negartywny, to w czasie służby wszelkie objawy nadmierego myślenia są po prostu tępione. Kiedyś wrzucałem wypoowiedz _rzeczniczki_ która zapytana o samochodu parkujące w sposób uniemożliwający noralny przejazd ... wypaliła niepytana, że należ mandatować tych co imijają je po podwójnej ciągłej. Rzeczniczka - teoretycznie njbardziej wygadana i trzeźwo myślaca w jednostece!

[...]

No to niech dalej zajmują się wyrabianiem statystyk i podlizywaniem władzy, tylko niech nie oczekują za to szacunku u obywateli - jasno i uczciwie.

My przynajmniej (na ogół) niczym istotnym (jeszcze) nie ryzykujemy
krytykując pis.

Co najwyżej, że jakiś kulson zezna, że go białą różą pobiłeś. Tobie rzeczywiście mało grozi, bo zdaje się za granicą siedzisz. Jak jakiś obywatel sądzie, że przecież pis nic mu nie zrobi, to moją żonę na przykłada zwolnił wróć - wygasił stosunek pracy w czasie urlopu macierzyńskiego. Większość pewnie mysli, że sprawa sądów jest dla nich jakaś abstrakcyjna i dotyczy przestępców. A tu masz - idziesz do sądu sąądzić się z rządem, a tam szefem sędziego i prokuratora jest ten sam ministster. Więc nie - pis jest groźny i policję polityczną należy tępić a nie twierdzić, że to w sumie noralna sprawa.

Shrek

Shrek

Data: 2018-12-18 00:49:18
Autor: Marcin Debowski
uzasadnione podejrzenie
On 2018-12-15, Shrek <1@wp.pl> wrote:
[...]

Nie domagają się jakiegoś ekstra szacunku, raczej braku opluwania, które odbywa się dośc bezwarunkowo z grubsza tylko dlatego, że jest tam tez trochę dupków.

Spora część na forum. Ile w rzeczywistości nie wiemy.

Czego nie wiesz? Psia grypa nie jest jednostką sklasyfikowaną medycznie. No i wyzdrowieli w 1 dzień (nawiasem mówiąc równie bezprawnie jak zachorowali).

Nie czytałem konkretnych wypowiedzi ani nie byłem na tym forum abym sam mógł sobie wyrobic zdanie.

[...]

Opowiedz prosze o tych co mają z nimi na codzień do czynienia, bo to będzie nowy element w naszych małych dyskusjach :)

[...]

Pozwól, że nie będe im podpowiadał.

[...]

A nauczyciele tez powinni gremialnie odmówić świadczeń z powodu
kretynizmów serwowanych regularnie przez MEN? Zgadzając się wdrażaj program indoktrynacji u podstaw. A zobacz na takich szyszko-lesników, ci to dopiero są propisowscy. Tępic nalezy, ale ponownie, nie kazdy może sobie pozwolic na otwarty sprzeciw, szczególnie w takich służbach jak mundurowe.

--
Marcin

Data: 2018-12-18 06:38:45
Autor: Shrek
uzasadnione podejrzenie

Nie domagają się jakiegoś ekstra szacunku,

Owszem domagają się.

raczej braku opluwania, które
odbywa się dośc bezwarunkowo z grubsza tylko dlatego, że jest tam tez
trochę dupków.

No sorry - jak ktoś pracuje w organizacji dupków i popiera tych dupków, to jest traktowany jak dupek. Policja skulsoniała i zmieniła się w policję polityczną. Są kulsonami. Mieli okazję z tym powalczyć, ale woleli tylko negocjować cene za swoje kulsoństwo. Efektem jest szacunek porównywalny z milicją za komuny. Też niewątpliwie byli dobrzy milicjanci. NIech mają pretensję do siebie nie wszystkich wokoło. Policja od 89 systematycznie rosła w rankingach zaufania. Wtedy to była ich zasługa, a jak teraz spada, to co wina ludzi, co ich nie szanują?

[...]

Naprawdę sądzisz, że w ciągu tygodnia 1/4 kulsonów zachorowała i potem w ciągu jednego dnia (przypadkowo po podpisaniu porozumienia) wyzdrowiała? Już abstrachując od wypowiedzi na forum, że słabo się czują i to chyba psia grypa, a kto się czuje dobrze ten łamię linię. Poważnie?

[...]

A co chcesz wiedzieć - szeregowi, którzy zajmują się służeniem statystyce. Albo rzecznicy pieprzący tak trzy po trzy (z głupoty albo z chamstwa), że aż zęby bolą. Albo dwóch krawężników, co jak udzielałem pierwszej pomocy (może za dużo powiedziane, bo w sumie trzeba było tylko gościa monitorować do przyjazdu fachowców) to najbardziej byli zainteresowani moim dowodem a nie tym, czy moga jaoś pomóc. Albo choćby nasz Tomasz, co każde kulsonie działanie nam na grupie wyjaśni - co sądzisz o jego wyjaśnieniach - szanujesz taki kulsoni tryb myślenia? Naprawdę sądzisz, że do policji idą jednostki wybitne? Policjanci stanowią mniej więcej tak samo przekrój społeczeństwa jak budowlańcy. Można politycznie poprawnie ściemniać, ale prawda jest taka, że do policji panuje dobór negatywny. Raczej nikt ogarnienty tam nie idzie.

Co najwyżej, że jakiś kulson zezna, że go białą różą pobiłeś. Tobie
rzeczywiście mało grozi, bo zdaje się za granicą siedzisz. Jak jakiś

Pozwól, że nie będe im podpowiadał.

No widzisz, ja już z kulsonami podchody kto lepiej zna stolicę miałem. Więc może dużo mi nie grozi (choć cholera wie co im odbije), ale zawsze.

A nauczyciele tez powinni gremialnie odmówić świadczeń z powodu
kretynizmów serwowanych regularnie przez MEN?

Jeśli strajkują o kasę a przeszkadza im robienie z nich funkcjonariuszy nie państwa a partii, to czemu nie. chyba że im nie przeszkadza, ale tylko uważają że należy się za to ekstra kasa. Ale czemu miałbym ich za to szanować?

Tępic nalezy, ale ponownie, nie kazdy może
sobie pozwolic na otwarty sprzeciw, szczególnie w takich służbach jak
mundurowe.

No więc skąd sprzeciw jak tępie takie pastawy nazywając ich (jak ich przełożeni) kulsonami i mówiąc wprost, że dla naśladowców milicji nie mam szacunku?

Shrek.

Data: 2018-12-10 14:34:56
Autor: Olin
uzasadnione podejrzenie
Dnia Sat, 8 Dec 2018 08:09:53 +0100, Shrek napisał(a):

https://www.facebook.com/Sekielski/videos/285247882132915/
Ktoś jeszcze ma wątpliwości  że kulsoni po polityczna służba na posyłki?

Ulubiona gazeta ormowców dojnej zmiany donosi:

"Policję zaniepokoił napis "Konstytucja" na samochodzie. Radiowóz zajechał
mu drogę, potem rozpoczęła się kontrola

http://katowice.wyborcza.pl/katowice/7,35063,24260702,policje-zaniepokoil-napis-konstytucja-na-samochodzie-radiowoz.html#a=190&c=8000

- Kto panu tak auto zdewastował? - zapytali policjanci Stanisława
Sarnowskiego. - Nikt, ja sam, ale to żadna dewastacja - odpowiedział
kierowca. Na samochodzie od kilku miesięcy ma ogromny napis "Konstytucja!"
Policjanci zainteresowali się dostawczakiem Stanisława Sarnowskiego, gdy
wyjeżdżał z myjni przy ul. Roździeńskiego w Katowicach. - Była sobota,
myłem auto przed ,,Marszem dla Klimatu" w Katowicach. Brałem w nim udział,
przewoziłem potrzebne rzeczy - wyjaśnia 55-letni katowiczanin.

"Konstytucja" z dopiskiem: "Jędrek" na samochodzie
Gdy jeden z policjantów zapytał, kto zniszczył mu samochód, odpowiedział,
że nikt.

- Powiedziałem, że nie ma mowy o dewastacji. Przecież to tylko słowo
,,Konstytucja" z dopiskiem ,,Jędrek!" i tyle - mówi Stanisław Sarnowski.
Dodaje, że dwóch policjantów lekko się uśmiechało, trzeci zachował
całkowitą powagę. Po chwili dostał polecenie, by odjechał kawałek od myjni
i zatrzymał się. Podjechał radiowóz, który zablokował mu drogę.

- Zaczęła się kontrola. Prawo jazdy, dowód rejestracyjny, ubezpieczenie...
W komputerze sprawdzono też historię mojego pojazdu. Na koniec policjanci
zapytali mnie, czy zamierzam gdzieś demonstrować. Potwierdziłem, potem się
rozstaliśmy. Taka kontrola przydarzyła mi się pierwszy raz, choć napis mam
od ładnych paru miesięcy i policja już nieraz za mną jechała. Nigdy jednak
wcześniej żadnych uwag nie było - mówi Stanisław Sarnowski.

Warto przypomnieć o konstytucji, gdy jest łamana
Za farbę złapał, gdy głośna stała się akcja z pomnikami, na których
umieszczano koszulki z napisem ,,Konstytucja". Przedsiębiorca postanowił, że
skoro konstytucja jest łamana przez rządzących, to warto o niej
przypominać.

- Gdy jadę przez miasto, część osób na pewno zastanowi się nad tym, co się
dzieje - mówi o powodach swojej decyzji katowiczanin.
Przyznaje, że reakcje są różne. Część kierowców go pozdrawia, inni pukają
się w czoło albo pokazują środkowy palec. - I te negatywne reakcje są,
niestety, coraz częstsze - mówi Sarnowski."

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl