używana płyta Socket A mATX

Data: 2009-05-28 21:52:34
Autor: Atlantis
używana płyta Socket A mATX
Hmm... Sprawa wygląda następująco:
Od kilku lat używam komputera z procesorem Sempron 2500+, 768 MB RAMu i
kartą graficzną na AGP (konkretnie Radeon 9200), na NF-7. Ponieważ z
grania zrezygnowałem dawno, dawno temu sprzęt jest jak dla mnie w
zupełności wystarczający i nie planuję wymiany w najbliższym czasie.
Niemniej drażni mnie jedna rzecz - pudło zajmujące miejsce na biurku.
Mebel był robiony na zamówienie w czasach, gdy miałem jeszcze PC w
starej obudowie AT, dla której przewidziano fajną wnękę pod blatem.
Niestety ATXowa towerka już do niej nie weszła i trzeba było położyć ja
na blacie.

Przyszło mi do głowy zainwestowanie w mniejszą obudowę - czasem widuje
się w sklepach skrzynki dla płyt mATX. Normalne - nie płaskie, ale
niskie, z dwoma miejscami na napęd 5,25". Musiałbym wszystko dokładnie
wymierzyć, ale podejrzewam, że coś takiego weszłoby do owej wnęki.

Mam teraz dwa wyjścia: wymienić praktycznie cały sprzęt (MoBo, procek,
pamięć, grafika, a przy okazji i dysk) albo oprzeć się na już
posiadanych komponentach. Drugie wyjście z pewnością jest bardziej
rozsądne biorąc pod uwagę fakt, iż i tak nie miałem zamiaru modernizować
sprzętu spełniającego swoje zadania. Najprościej więc byłoby kupić nową,
ładną obudowę z zasilaczem oraz płytę główną, a pozostałe elementy
przełożyć ze starego komputera.

Właściwie wszystko powyższe napisałem tylko po to, by zadać jedno,
proste pytanie. Jaką płytę kupić? Oczywiście na chwilę obecną w grę
wchodzą praktycznie tylko używane. Na Allegro widzę praktycznie tylko
MSI za <100 zł. Warto pakować się w coś takiego?

http://allegro.pl/item647290210.html

używana płyta Socket A mATX